• Ik ben verveeld en ik moet al een tijdje denken aan rare bomen. Dus bij deze, een wortelboom. Ja, een wortelboom speciaal voor grappige konijnen en andere dieren die wortels eten. En die boom die is dan zegmaar erg laag zodat die dieren er makkelijk bij kunnen zonder een lift of trap te gebruiken.

    Maar sirieus, het kan toch???!!! Dieren evolueren dus waarom bomen niet?! En proffessors die klooien toch met DNA dus ze kunnen ook wel iets doen met het DNA van een wortel en een boom!

    En p.s ik ben niet blond ofzo...


    ~Live your life!~

    Theoretisch gezien zou het kunnen, maar het is heel onwaarschijnlijk. En al zou het gebeuren dat zou er pas over een paar miljoen jaar een echte wortelboom zijn.
    Dat over DNA, zo ver zijn ze nog lang niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik dacht aan een vis, maar ik ben gewoon raar.


    26 - 02 - '16

    Trololol
    Ik zag een tijdje geleden op tv dat er een filmpje was gemaakt van een 'spaghettiboom' als 1 april grap :'D
    Geef mij maar natuurlijke wortels, die zijn het lekkerst


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    een kleine boom is toch een struik?
    nja als ze ooit dat soort bomen gaan maken zet ik er een in de tuin dat is namelijk lekker goedkoop en briljant :)
    * eigenaar van 5 konijntjes *


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    een kleine boom is toch een struik?
    nja als ze ooit dat soort bomen gaan maken zet ik er een in de tuin dat is namelijk lekker goedkoop en briljant :)
    * eigenaar van 5 konijntjes *


    nou, er is wel degelijk verschil tussen een kleine boom en een struik. Anders zouden pas geplante bomen ook direct struiken zijn....en dat klopt niet.

    Dus laten we dat niet met elkaar gaan verwarren :Y)

    Maar een wortelboom zie ik zo nog niet gebeuren, want een wortel is gewoon de wortel van een plantje...dus dat zou betekenen dat de boom andersom staat...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    YinYang schreef:
    Lol, ik ben wel blond, dus ik ga gezellig meediscussieërem (A)

    Ja... Het zou in ieder geval echt stoer zijn, een wortelboom :3
    Of een pompoenboom... Dan kan je irritante mensjes eronderzetten en dan BOEM >:3


    (dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    And to be honest, wortels groeien in de grond -.-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!