• Ik zit nu in mijn laatste jaar basis, en ik kan eigelijk niet wachten totdat ik in het middelbaar zit! Want ik heb zo'n hekel aan sommige in mijn klas, dan spreek ik het meest over Alexander! Maar ook ga ik ze wel allemaal missen!
    Hoe was jullie eerste dag van het middelbaar eigelijk? :D

    Oh, vreselijk. Ik was helemaal alleen en onzeker in een klas waar iedereen wel iemand had die hij al kende. Vreemde school, totaal niet dichtbij huis. Nee, ik was echt héél erg blij toen ik eindelijk weer naar huis mocht.
    Mijn eerste dag van het MBO was trouwens wel grappig (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik faalde, ik wist spontaan niet meer waar ik m'n fiets neer moest zetten, maar toen kwam ik een meisje tegen, gingen we samen zoeken en toen ging ik naar binnen en in de klas dacht ik eerst echt; wat een kutklas is dit, maar nu zit ik in de 2e en vind ik deze klas superleuk.(:


    The universal language of art.

    Mijn eerste dag was echt een ramp...
    Iedereen kende elkaar al van de basisschool en ik hign er een beetje bij.
    Pas in 't tweede jaar werd het leuk


    Il est toujours l'heure de ne rien faire

    Mijn eerste dag was leuk, ik was wel erg verlegen in het begin XD maar nu ben ik weer op een andere school omdat ik eerst naar een school ging die alleen 1e en 2e klas had (: nu zit ik in de 3e en daar was de eerste dag egt..... grappig XD ik was telaat gekomen in mijn aller eerste les :P samen met mijn 2 beste vriendinnen. Ik heb nu echt een hele leuke klas!

    Ojha,, en ik kon de ingang van de school eerst niet vinden XD

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 14:35 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Wow. Het enigste wat ik me herinner van mijn eerste dag was dat het regende en ik een superbelachelijke jas van m'n moeder aanmoest, gelukkig kende ik bijna iedereen nog van het lager.
    Toen ik vorig jaar van school veranderde was het nog erger. Ik kende absoluut niemand, en blijkbaar begon de eerste dag pas om 9u30, ik stond daar al van 8u20 te wachten.. :')
    Maar nu heb ik echt mijn vrienden voor het leven ontmoet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:06 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Het eerste jaar op het middelbaar heb ik echt een rot jaar gehad. De eerste dag viel dan nog wel mee, maar dat was alleen kennis maken. Ik vind het nu eigenlijk nog steeds niet super. (en dat is zacht uitgedrukt)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:09 ]

    Mijn eerste jaar was echt een rot jaar
    maar dit jaar is het gewoon echt een stuk leuker

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eerste dag was heel vreemd. Was onzeker as fuck. Maar leerde wel gave mensen kennen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn eerste dag was geweldig, ik had meteen al goeie vriendinnen gemaakt :3


    A woman's best make up is her smile

    Was kotsmisselijk omdat ik niemand kende. Maar juich niet te vroeg. Ik ken genoeg mensen die graag terug willen naar de basisschool. Ik vroeger ook,maar nu vind ik het eigenlijk wel leuk,behalve dan de toetsen,huiswerken en examens. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik was onzettend zenuwachtig, want ik kon niemand uit mijn klas. Maar het was ook wel leuk, want we hadden spelletjes enz. gedaan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    vreselijk ik kende niemand :S. Maar het 1e jaar is wel heel makkelijk. Zit nu net in het laatste jaar van de middelbare school en ga mijn klas echt heel erg missen.


    :3

    De eerste dag, dacht ik: 'Waar ben ik nu terecht gekomen?' Het niveau van mijn klsgenoten leek me toen echt verschrikkelijk, maar later kwam ik er achter dat dat vooral twee jongens waren en dat de rest van de klas heel leuk was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voor mijn eerste schooldag was ik zo zenuwachtig. Veel kinderen uit m'n klas kenden elkaar al terwijl ik helemaal niemand kende. Uiteindelijk viel het nog wel mee. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik weet alleen dat het heel erg suckte omdat ik in een klas kwam waar ik niemand kende. Buiten dat weet ik niets meer, ben binnen 3 maanden klaar met school. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson