• Ik zit nu in mijn laatste jaar basis, en ik kan eigelijk niet wachten totdat ik in het middelbaar zit! Want ik heb zo'n hekel aan sommige in mijn klas, dan spreek ik het meest over Alexander! Maar ook ga ik ze wel allemaal missen!
    Hoe was jullie eerste dag van het middelbaar eigelijk? :D

    gewoon raar eigenlijk. c:


    Save me from myself.

    Ik was de weg kwijt naar mijn hoofdlokaal :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Saai. Eerst kregen we een speech, vervolgens moesten we naar onze klas met onze klastitularis, kennis maken, uitleg krijgen + rooster, een wandeling maken, naar de mis en de dag is voorbij.

    Ik kan niet wachten om er van af te gaan _O_

    Mijn eerste schooldag, uhm, toen gingen we gelijk op kamp, kennismakingkamp, en ik werd door mijn moeder gewoon in de richting van een paar meisjes geduwd waar ik nog steeds bevriend mee ben.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 13:35 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik heb de eerste dag het kleding reglement overtreden
    ik stond daar in een topje in mini-rokje xd

    Het was bij mij niet zo erg, want wij hadden van te voren al allemaal introductie gekregen enzo. Ik moest wel heel erg wennen aan het vroege opstaan en de grootte van de school :D


    Everybody Lies.

    Dat weet ik niet meer :'). Het is al bijna 8 jaar geleden dat ik mijn eerste dag op de middelbare school had.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hm ik ben vorig jaar van school gewisseld ik weet echt nog dat ik dit jaar zo f* zenuwachtig was wat helemaal niet nodig bleek te zijn(nerd) en we zaten in een rondvaartboot terwijl het regende:(


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Mijne was heel eng xD Was een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe gezichten. Binnen een maand was ik het wel gewend :) Het komt allemaal wel goed, maar ik was in de brugklas erg verlegen en durfde niet zo goed contact te leggen. Maar uiteindelijk kwam het allemaal vanzelf wel. Ik zit nu in mijn eindexamenjaar :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik herinner me nog dat één van de twee tutoren verstond dat mijn naam "Kip" is, in plaats van Kim.. Ik werd vanaf die eerste dag geconfronteerd met die bijnaam. :|


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Remembrall schreef:
    Uuuhm.. Ik vond vooral dat er wel erg veel kinderen in dat gebouw zaten, maar dat is nog steeds zo bij dat gebouw. En verder weet ik het niet meer; zit volgend jar in m'n examenjaar ^^

    Vast staan op de trap x'D

    OT: eerste dag was kennismaken en gelukkig had ik mijn bff aan mijn zijde (: ik weet nog dat ik mijn mentor een oude zeurpiet vond; hij bleek 45 te zijn x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn eerste dag was best wel grappig. Er ging meteen al random iemand beatboxen voor de klas. En voor de rest hadden we gewoon echt heel erg veel lol.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is 7, bijna 8 jaar geleden. Waaw. Euhm, ik was de weg al bijna kwijt. Kregen een saaie introductie van de directeur en directrice. Later kregen we nog van de klastitularis en hulptitularis uitleg en regels. Was bijna alleen maar kennismaking en boeken halen enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wilde dat ik nog op de basisschool zat. Je kan 's middags als je uit bent gewoon lekker NIETS doen!!!

    Ook in de middelbare kom je bij mensen in de klas aan wie je een hekel hebt hoor, maar verder is het wel erg leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the