• Ik wil dus Alice in Wonderland (her)schrijven, alleen nu twijfel ik tussen twee dingen.

    1. Of het is het 'normale' Wonderland, gewoon met rare, maar goedaardige wezentjes, en de rode en witte koningin. Er is natuurlijk wel 'gevaar', maar niet de hele tijd.
    2. Óf het is Wonderland met enge, kwaadaardige wezens, en gewoon een enge plek. Natuurlijk zijn er ook wel normale personen/beesten/dingen hoor (: -Het wordt dan géén horror ofzo, tenzij er voorstanders zijn? :'D-

    Soooo, wat klinkt leuker?

    Oh, en zouden er mensen eventueel gewaarschuwd willen worden?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 15:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmm.. Mischien kun je alletwee ineen proppen?
    Gwn het normale wonderland met de lieve mensen die je redden van de kwadaardige mensens.. Zoals een goede helft en een slechte helft :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    1


    26 - 02 - '16

    Nog meer mensen? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    Hmm.. Mischien kun je alletwee ineen proppen?
    Gwn het normale wonderland met de lieve mensen die je redden van de kwadaardige mensens.. Zoals een goede helft en een slechte helft :Y)


    dit (: een mix van de 2 klinkt het beste een ik denk dat je wel in elk verhaal het goede van het slechte kan scheiden.
    Je mag me trouwens waarschuwen als je begint (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    TheRumIsGone schreef:
    Hmm.. Mischien kun je alletwee ineen proppen?
    Gwn het normale wonderland met de lieve mensen die je redden van de kwadaardige mensens.. Zoals een goede helft en een slechte helft :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat