• Hallo Quizletters,
    ik heb een aantal rollen nodig voor een verhaal dat ik wil gaan schrijven.

    Het verhaal gaat ongeveer zo:
    Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.

    Nu heb ik een paar rollen nodig.
    Zelf ga ik de hoofdpersoon maken die ik straks in de beginpost zal zetten.


    Ik heb nodig:

    × 4 familie leden van de hoofdpersoon. (Een arrogante zus Irene Sue Johnson, flauwe broer Oliver Jonathan Johnson en bezorgde ouders)

    × Een oud-eigenaar van het restaurant (Dit is een vrouw van ongeveer 40 jaar) Mary Errin Elizabeth Montgomery

    × 2 of 3 restauranteigenaren/eigenaressen die uit de brand geholpen worden door de hoofdpersoon. (Het liefste allerlei buitenlandse mensen, met allerlei culturen. Bijv. een Spaanse eigenaar, een Franse, een Italiaanse etc. Minstens één van de restauranteigenaren moet een man zijn. Ze zijn allemaal tussen de 20 en 25 jaar.)

    × Een passagier die ook voedselinspecteur is en voor behoorlijk wat problemen zorgt. (Dit moet een man zijn van ongeveer 23 jaar)

    × De vakantieliefde van de hoofdpersoon (Deze moet 20 jaar zijn en het liefst een Fransman zijn.)

    × Een bloemenhandelaar die de hoofdpersoon in Parijs zal tegenkomen (Dit moet een vrouw zijn. Het liefst even oud als de hoofdpersoon)

    × De verlegen bloemenhandelaar die in het restaurant van de ouders van de hoofdpersoon werkt (Dit moet een jongen zijn van ook ongeveer 20 jaar. Het liefst niet jonger dan dat)

    × 5 tot 8 random passagiers en klanten. (Deze mensen mogen variëren van jong naar oud, jongen of meisje, maakt echt niet uit)


    Wat wil ik weten over de personages die jullie gaan bedenken:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:
    Een eventuele titel:
    Moet ik waarschuwen:

    Ik wil liever geen perfecte personages. Er mogen wel twee of drie perfect zijn, maar niet allemaal. Het liefst geen plaatjes van beroemde mensen als: One Direction, Justin Bieber, Selena Gomez etc. Ik wil niet teveel van de zelfde typetjes; Geen 10 bitches en bijv. 1 aardig persoon. Ik wil verschillende personages.

    Succes met het maken van een personage! (:

    Rol: Hoofdpersoon
    Volledige Naam: Emily Ayana Johnson
    Bijnaam: Emmy
    Leeftijd: 20 jaar, ze is jarig op 12 augustus
    Karakter: Emily is een vastberaden meisje die weet wat ze wil. Als het gaat om liefde is ze echter verlegen en terughoudend. Ze is geduldig, ambitieus en erg vriendelijk. Ze ergert zich echter kapot aan mensen die opscheppen over van alles en nog wat. Ze zal altijd haar best doen om mensen uit de brand te helpen.
    Uiterlijk:


    Emily heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    Familie: -
    Extra: Emily heeft altijd al gedroomd van een eigen restaurant.


    Ik ga niet voor de eerste rol, maar voor de beste

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:41 ]


    26 - 02 - '16

    Wie wil de vakantieliefde invullen? (:


    26 - 02 - '16

    De story is officieel gestart met een proloog en heet Chasing pavements.


    26 - 02 - '16

    Ik wil de vakantieliefde wel invullen (: of toch proberen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik wil de vakantieliefde wel invullen (: of toch proberen


    Thanks :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb alvast een bladwijzer, ik lees hem later. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb alvast een bladwijzer, ik lees hem later. (:


    Thank you (:


    26 - 02 - '16

    Rol: Vakantieliefde
    Volledige Naam: Nicholas Framérie
    Bijnaam:Nicho
    Leeftijd: 24 jaar en jarig op 6 juli
    Karakter: Nicholas is een erg passioneel persoon. Hij kan iemand hartgrondig haten maar ook intens verliefd zijn. Hij verloor zijn hart aan Emily en is vastberaden om haar terug te zien. Om dit te kunnen verwezenlijken doet hij alles, koste wat het kost. Hij is een doorzetter en soms ook erg koppig om zo zijn zin door te drijven. Hij is niet bang om te leven en een genieter van mooie momenten.
    Uiterlijk:



    Hij heeft bruin haar dat soms krult nadat hij onder een regenbui komt of onder de douche. Hij heeft donker-groene ogen met lichtbruine spikkeltjes.
    Familie: Nicholas en zijn moeder hebben altijd al een goede band gehad en toen het tijd was om hem te laten gaan, deed het haar eventjes pijn. Zijn vader is een hardwerkende man die er altijd voor gezorgd heeft dat zijn gezin niets te kort kwam. Hij heeft ook nog een klein zusje, dat nogal onverwachts kwam. Haar naam is Albine, genoemd naar haar witte haren.
    Extra: /
    Een eventuele titel: /
    Moet ik waarschuwen: ja hoor (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat heb je nog nodig? x


    Tell me about it, stud.

    Oh nevermind. Ik zie dat je voor de beste gaat, niet de eerste hihi. Ik zal deze avond iets invullen! :]


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    Oh nevermind. Ik zie dat je voor de beste gaat, niet de eerste hihi. Ik zal deze avond iets invullen! :]


    Waarschijnlijk kies ik morgen de rollen, dus neem de tijd (bloos)


    26 - 02 - '16

    Rol: Arrogante zus
    Volledige Naam: Irene Sue Johnson.
    Bijnaam: Irene wordt eigenlijk altijd gewoon bij haar volle naam genoemd.
    Leeftijd: Irene is 24 jaar oud.
    Karakter: In tegenstelling tot haar zus, rommelt Irene maar wat aan. Ze weet niet wat ze wil en vliegt van de ene bevlieging in de andere. Ook heeft ze totaal geen ambities. Irene is nooit gaan leren na haar middelbare school. Ook heeft ze nog nooit heel lang een baan gehad. Dan werkt ze weer een paar maandjes in een kledingwinkel, dan weer in een bloemenwinkel en dan weer als model. Momenteel werkt ze als barvrouw in een succesvolle club, maar het is maar te zien hoelang ze dat volhoudt.
    Irene heeft hele goede sociale vaardigheden. Ze knoopt makkelijk gesprekken aan en is niet verlegen te krijgen. Wel wilt ze altijd laten weten wie de belangrijkste is. En als dat aan haar ligt, is ze dat zelf. Ze staat graag in de belangstelling en is graag het onderwerp van gesprek. Ze is eigenlijk een beetje een aandachtstrekker, want ze zal er alles aan doen om op te vallen.
    Uiterlijk:


    Ashley Olsen
    Familie: Irene is dus de oudere zus van Emily. Met haar kan ze niet goed overweg. Ze kan er niet goed tegen dat Emily zo'n eigen wil heeft. Ze oefent namelijk graaf invloed op anderen uit, maar bij Emily lukt dit niet. Ook met haar broertje kan ze het niet goed vinden. Ze vindt hem een kleine opdonder, die vooral niet een grote mond moet hebben tegen haar. Ze behandelt hem dan ook echt als 'het kleine broertje.' Dit zal ze ook altijd blijven doen. Met haar ouders kan Irene het echter wel goed vinden. Ze is vooral een papa's kindje. Wanneer ze iets nodigt heeft, klopt ze altijd bij hem aan.
    Extra: Irene heeft al 6 jaar een relatie met de nu 26-jarige Jeffrey Jones. In eerste instantie waren ze om de verkeerde redenen bij elkaar. Hij wilde een vriendin die vooral mooi was, zodat hij er mee kon verschijnen bij zijn vrienden. Zij wilde vooral een vriend die rijk was. En dit is Jeffrey, hij komt uit een rijke familie en komt ook als eerste in aanmerking voor de erfenis. Maar door de jaren heen zijn Irene & Jeffrey wel echt van elkaar gaan houden. Nog maar kort geleden heeft Jeffrey, Irene ten huwelijk gevraagd en Irene heeft ja gezegd. Ze zijn nu dus verloofd.
    Moet ik waarschuwen: Hoeft niet, ik heb al een abo. :]


    Tell me about it, stud.

    Dat is een hele goede rol (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb nog steeds meer rollen nodig.


    26 - 02 - '16

    Is die van mij het geworden? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Is die van mij het geworden? (:


    Jep (:


    26 - 02 - '16