• Hallo Quizletters,
    ik heb een aantal rollen nodig voor een verhaal dat ik wil gaan schrijven.

    Het verhaal gaat ongeveer zo:
    Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.

    Nu heb ik een paar rollen nodig.
    Zelf ga ik de hoofdpersoon maken die ik straks in de beginpost zal zetten.


    Ik heb nodig:

    × 4 familie leden van de hoofdpersoon. (Een arrogante zus Irene Sue Johnson, flauwe broer Oliver Jonathan Johnson en bezorgde ouders)

    × Een oud-eigenaar van het restaurant (Dit is een vrouw van ongeveer 40 jaar) Mary Errin Elizabeth Montgomery

    × 2 of 3 restauranteigenaren/eigenaressen die uit de brand geholpen worden door de hoofdpersoon. (Het liefste allerlei buitenlandse mensen, met allerlei culturen. Bijv. een Spaanse eigenaar, een Franse, een Italiaanse etc. Minstens één van de restauranteigenaren moet een man zijn. Ze zijn allemaal tussen de 20 en 25 jaar.)

    × Een passagier die ook voedselinspecteur is en voor behoorlijk wat problemen zorgt. (Dit moet een man zijn van ongeveer 23 jaar)

    × De vakantieliefde van de hoofdpersoon (Deze moet 20 jaar zijn en het liefst een Fransman zijn.)

    × Een bloemenhandelaar die de hoofdpersoon in Parijs zal tegenkomen (Dit moet een vrouw zijn. Het liefst even oud als de hoofdpersoon)

    × De verlegen bloemenhandelaar die in het restaurant van de ouders van de hoofdpersoon werkt (Dit moet een jongen zijn van ook ongeveer 20 jaar. Het liefst niet jonger dan dat)

    × 5 tot 8 random passagiers en klanten. (Deze mensen mogen variëren van jong naar oud, jongen of meisje, maakt echt niet uit)


    Wat wil ik weten over de personages die jullie gaan bedenken:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:
    Een eventuele titel:
    Moet ik waarschuwen:

    Ik wil liever geen perfecte personages. Er mogen wel twee of drie perfect zijn, maar niet allemaal. Het liefst geen plaatjes van beroemde mensen als: One Direction, Justin Bieber, Selena Gomez etc. Ik wil niet teveel van de zelfde typetjes; Geen 10 bitches en bijv. 1 aardig persoon. Ik wil verschillende personages.

    Succes met het maken van een personage! (:

    Rol: Hoofdpersoon
    Volledige Naam: Emily Ayana Johnson
    Bijnaam: Emmy
    Leeftijd: 20 jaar, ze is jarig op 12 augustus
    Karakter: Emily is een vastberaden meisje die weet wat ze wil. Als het gaat om liefde is ze echter verlegen en terughoudend. Ze is geduldig, ambitieus en erg vriendelijk. Ze ergert zich echter kapot aan mensen die opscheppen over van alles en nog wat. Ze zal altijd haar best doen om mensen uit de brand te helpen.
    Uiterlijk:


    Emily heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    Familie: -
    Extra: Emily heeft altijd al gedroomd van een eigen restaurant.


    Ik ga niet voor de eerste rol, maar voor de beste

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:41 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zal kijken of ik vandaag nog of morgen tijd heb om iets in te vullen!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik zal kijken of ik vandaag nog of morgen tijd heb om iets in te vullen!
    -XOXO


    Thanks (:


    26 - 02 - '16

    Rol: Maakt niet zoveel uit!
    Volledige Naam: Michelle Davids
    Bijnaam: Mich.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Michelle is zo'n meisje die alle jongens voor zich wint. Ze gaat graag uit en is spontaan. Niet verlegen om een praatje te maken met vreemden. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft blijft ze ook echt wel trouw aan hem. Ze kan soms wat arrogant overkomen doordat ze soms bot reageert op dingen die haar niet zo goed bevallen. Ook is ze snel jaloers, niet persee op andere meisjes maar vooral als een ander meisje flirt met haar vriendje ofzo. Ze is een intelligent meisje maar doet zich vaak dommer voor dan dat ze is. Ze staat positief in het leven.
    Uiterlijk:


    Michelle heeft lange donkerblonde haren en een getinte huid. Ze heeft prachtige blauwe ogen en is rond de 1.65 lang.
    Familie: Michelle is de dochter van de succesvolle 42jarige zakenman James Davids en de 41jarige schrijfster Jennifer Davids. Ze is het zusje van de 20jarige Mitch Davids.
    Extra: Jenna houdt van zingen en dansen en doet dit vrijwel overal en altijd.
    Een eventuele titel: Weet ik zo niet, sorry.
    Moet ik waarschuwen: Ja is goed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    *O*


    26 - 02 - '16

    Ik zal het lijstje wel even iets duidelijker maken (:


    26 - 02 - '16

    liefsamyx schreef:
    Rol: Maakt niet zoveel uit!
    Volledige Naam: Michelle Davids
    Bijnaam: Mich.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Michelle is zo'n meisje die alle jongens voor zich wint. Ze gaat graag uit en is spontaan. Niet verlegen om een praatje te maken met vreemden. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft blijft ze ook echt wel trouw aan hem. Ze kan soms wat arrogant overkomen doordat ze soms bot reageert op dingen die haar niet zo goed bevallen. Ook is ze snel jaloers, niet persee op andere meisjes maar vooral als een ander meisje flirt met haar vriendje ofzo. Ze is een intelligent meisje maar doet zich vaak dommer voor dan dat ze is. Ze staat positief in het leven.
    Uiterlijk:


    Michelle heeft lange donkerblonde haren en een getinte huid. Ze heeft prachtige blauwe ogen en is rond de 1.65 lang.
    Familie: Michelle is de dochter van de succesvolle 42jarige zakenman James Davids en de 41jarige schrijfster Jennifer Davids. Ze is het zusje van de 20jarige Mitch Davids.
    Extra: Jenna houdt van zingen en dansen en doet dit vrijwel overal en altijd.
    Een eventuele titel: Weet ik zo niet, sorry.
    Moet ik waarschuwen: Ja is goed.


    Wat wil je zijn, een random passegier of de vrouwelijke bloemenhandelaar? (:


    26 - 02 - '16

    Ik ga iets voor je invullen, maar mag het uiterlijk wel fan iemand beroemds zijn maar dan niet suoer beroemd? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ga iets voor je invullen, maar mag het uiterlijk wel fan iemand beroemds zijn maar dan niet suoer beroemd? (:


    Dat mag wel, als het maar geen Justin Bieber of One Direction etc is (:

    En bedankt dat je iets in wilt vullen! (:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 15:39 ]


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    (...)

    Dat mag wel, als het maar geen Justin Bieber of One Direction etc is (:

    En bedankt dat je iets in wilt vullen! (:


    Okidokie, dan ga ik er eentje invullen, maar ik weet alleen nog niet welke. En graag gedaan hoor. (: Lijkt me een leuk verhaal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Okidokie, dan ga ik er eentje invullen, maar ik weet alleen nog niet welke. En graag gedaan hoor. (: Lijkt me een leuk verhaal.


    Thaaanks :3


    26 - 02 - '16

    Ik ga een bloemenhandelaar die de hoofdpersoon in Parijs zal tegenkomen maken voor je!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Oud-eigenaar van het restaurant.
    Volledige Naam: Mary Errin Elizabeth Montgomery.
    Bijnaam: Mary heeft eigenlijk geen bijnaam en wordt dan meestal aangesproken met Mary. Ze heeft liever ook niet anders.
    Leeftijd: Mary is veertig jaar oud en geboren op 11 September.
    Karakter: Mary is een lastige vrouw. Ze is ontzettend aardig, maar kan vaak bot uit de hoek komen omdat ze snel gestresst is. Ze is een perfectionist en als dingen niet lopen zoals zij het gepland heeft, kan ze helemaal hysterisch worden. Er wordt vaak tegen haar gezegd dat ze gewoon even rustig moet doen, maar op de één of andere manier leeft Mary nou eenmaal een hectisch leven. Hoewel ze het niet wil, is ze erg chaotisch en is erg goed in dingen ontkennen. Ze vindt het moeilijk om haar fouten toe te geven en schuift dingen ook liever op anderen af, terwijl ze meestal vrij eerlijk is. Ze is iemand waar je goed mee kan praten, omdat ze echt luistert en vaak goed advies geeft.
    Uiterlijk:


    Julie Bowen.
    Familie: Ondertussen is Mary al bijna tien jaar getrouwd met Oliver Montgomery. Hij is tweeënveertig jaar oud en is schrijver van zijn beroep. Samen hebben ze de twee kinderen. De twaalfjarige Nicky en de negenjarige Sean. Ze wonen met z'n vieren dolgelukkig bij elkaar in een vrij normaal huis en hebben er twee honden rond lopen, precies zoals Mary haar gezin vroeger voorstelde. Twee kinderen en twee honden.
    Collin Firth, Ariel Winter en Jake T. Austin.
    Een eventuele titel: Sorry ik weet niks, maar als ik nog ergens op kom, zal ik het laten weten. (:
    Moet ik waarschuwen: Is goed, lijkt me een leuk verhaal.

    Ik hoop dat het zo goed is en als er nog iets verandert moet worden, laat het maar weten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vidia schreef:
    (...)

    Wat wil je zijn, een random passegier of de vrouwelijke bloemenhandelaar? (:


    uhm doe maar bloemenhandelaar ;p


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    liefsamyx schreef:
    (...)

    uhm doe maar bloemenhandelaar ;p


    Okej :3

    Thanks voor het invullen :3


    26 - 02 - '16

    Rol: Een bloemenhandelaar die de hoofdpersoon in Parijs zal tegenkomen.
    Volledige Naam: Julienna Vieve Servaise
    Bijnaam: Jules
    Leeftijd: Jules is 21 jaar en jarig op 21 maart, als de lente begint.
    Karakter: Jules is een belangstellend en nieuwsgierig meisje. Ze staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Ze kan elke dag nog leren. Jules is iemand die maar blijft praten. Ze zegt dat het aan haar Franse afkomst ligt. ('Temperamentvol, dat zit in m'n bloed!') Ze is uiterst intelligent maar dat laat ze niet graag blijken. Ze kan nog altijd wel belachelijk slim uit de hoek komen, waarbij ook de nodige sarcastische opmerkingen worden gebruikt. Dat op school heeft gezeten is eigenlijk ook nog een verrassing. Haar vader en moeder waren ontzettend gesteld op hun enige dochter maar Jules heeft ze over gehaald omdat het beter zou zijn voor haar sociale ontwikkeling.
    Jules kan niet tegen stiltes en er moet altijd geluid om haar heen zijn. Ze is ontzettend vrolijk en huppelt het liefst de hele dag rond, vrolijk grapjes makend. Want ze beschikt ook nog over een dosis humor. Ze denkt altijd overal het goede van en dat is ook een van haar zwaktes. Ze gaat moeilijke projecten of conversaties niet uit weg en gaat juist de confrontatie aan. Hier kickt ze stiekem wel een beetje op. Jules is daarom ook niet op haar mondje gevallen en ze durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarmee ze venijnig uit de hoek kan komen. Jules is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen.
    Uiterlijk:


    Jules heeft prachtige grijs/blauwe ogen waar altijd wel een twinkeling in te vinden is en karakteristieke rode krullen. Het makkelijkst vind ze om 's ochtends even een kam door haar haren heen te halen en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren op zij te gooien. Vaak heeft ze tijdens het werk haar haren in een elegante paardenstaart. Qua make-up draagt ze een dun lijnte eyeliner en wat mascara. Jules is ongeveer 1.74M. Haar kledingstijl is moeilijk te omschrijven maar ze noemt het zelf het liefst classy/fashionista/bohémian. Af en toe gaat ze extreem baggy met een simpele trui aan en een spijkerbroek. De andere keer gaat ze voor klassiek met een zwarte kokerrok en een nette witte blouse. Ze kan zich ook heel stoer kleden met kistjes of ontzettend tuttig. Ze draagt het allemaal.
    Familie: Jules komt uit een redelijk groot gezin. Haar vader is Michael Servaise. Hij werkte vroeger als timmerman maar wilde toen een betere baan en is toen gaan studeren voor architect. Haar moeder, Emmeline Servaise, is een vrolijk, iet wat aparte vrouw die een klein restaurantje heeft. Samen hebben de twee 5 kinderen. De oudste is de tweeling Alvin en Arno. Ze zijn beiden 26 jaar oud. Daarna komt de 24-jarige Nael. Dan krijgen ze hun eerste dochter, Gracie. Ze is 22 jaar oud. Als laatste en als jongste komt Jules.
    Extra: /
    Een eventuele titel: Letter from the Lost of iets in die richting?
    Moet ik waarschuwen: Zekers, lijkt me een leuk verhaal!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin