• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones

    "Ja, maar als ik door die keuze straks doodga is het niet echt een keuze hé." grinnik ik. Ik werp een blik op Cassie en zie hoe ze een ringetje om haar vinger draait. "Mooie ring." merk ik op. "Hoe kom je er aan?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je bent al dood,' mompel ik in mezelf als ik hoor wat Luca zegt. 'Mooie ring. Hoe kom je er aan?' vraagt hij dan. Ik kijk hem even aan waarna ik op mijn onderlip bijt en mijn ogen neersla. 'Een keer van iemand gekregen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ik steek mijn tong uit naar haar. "Ja, benadruk nog maar eens dat ik dood ben! Dan heb ik straks al helemaal geen keus meer of ik haar aardig vind of niet." Ik grinnik. Ze slaat haar ogen neer en bijt op haar lip. "Een keer van iemand gekregen." zegt ze. Ik ben even stil. "Van wie?" vraag ik dan toch, lichtelijk nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik hou mijn ogen op mijn handen gericht. Dit is eigenlijk iets waar ik liever niet over praat. 'Van een vriendje,' zeg ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Oh, oké." zeg ik en ik kijk weer naar de tv. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik af en toe naar Cassie. Ik vraag me af waarom ze die dan nog draagt en waarom ze er een beetje... afstandelijk over doet.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht en kijk naar Luca. 'Het is gewoon een beetje ingewikkeld,' ik zwijg even, 'nee, wacht. Je kan het niet echt ingewikkeld noemen, nouja eigenlijk ook weer wel,' ik haal mijn schouders op, 'het ligt gewoon een beetje gevoelig,' mompel ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ik snap het." glimlach ik. "Je hoeft er niet over te vertellen als je daar geen behoefte aan hebt." Ik klop even op haar been. "We houden hier allemaal bepaalde dingen liever voor onszelf, toch."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik denk even na. 'Je mag het wel weten,' begin ik aarzelend, 'maar ik heb liever niet dat iedereen het weet,' vervolg ik waarna ik even een blik op Chèlle werp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chelle Ophelia McFadden

    Geirriteerd kijk ik van Luca naar Cassie. Oh wat is het toch allemaal leuk en aardig. Chelle is wel weer de pispaal. Maar zo werkt het niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones

    Ik knik begrijpend en trek Cassie overeind. "Zo terug." glimlach ik naar Chèlle. Daarna loop ik voor haar uit naar boven, waar ik boven aan de trap blijf staan. "Goed genoeg hier?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik twijfelachtig en ga op de bovenste tree zitten. 'Okee, nou. De opa en oma van mijn vaders kant woonden in Nieuw-Zeeland, al sinds ik klein was. We gingen daar zo ongeveer elke vakantie heen en soms zelfs gewoon in het weekend even snel. Maar goed, zij hadden dus ook buren. En die buren hadden een zoon van mijn leeftijd. Hij was maar één jaar ouder. Toen ik rond de 14 was begonnen we iets te krijgen. Maar toen gingen mijn opa en oma dood en gingen we eigenlijk nooit meer naar Nieuw-Zeeland. Ik besloot toen om er in mijn eentje er heen te gaan en ehm ja, we hadden toen echt een super tijd. Een week nadat ik weer in Nederland was kreeg ik bericht dat hij een ongeluk had gehad en het niet had overleefd,' vertel ik en ik voel dat er een paar tranen over mijn wang rollen. 'en jij doet me een beetje aan hem denken,' zeg ik er heel zacht achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Naaaawh, dat is zielig!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones

    Ik ga naast haar zitten en luister naar haar verhaal. "Oh, Cassie..." fluister ik zacht. Ik weet hoe vreselijk het is om iemand te zien doodgaan. Ik slik even en kijk haar twijfelachtig aan. "Het spijt me voor je..." Ik voel me best rottig dat ik haar aan hem doe denken. "Ik wist het niet." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je kon het ook niet weten,' zeg ik zacht waarna ik hem aankijk. 'Ik weet ook niet echt waarom. Qua uiterlijk lijken jullie niet heel veel op elkaar, alleen zelfde haar en oogkleur,' ik bijt even op mijn lip, 'maar qua innerlijk lijken jullie best wel op elkaar. Alleen flirtte hij niet met veel mensen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Dan blijft er niet veel innerlijk over." mompel ik terwijl ik naar mijn handen kijk. Daarna kijk ik haar aan en glimlach ik.


    Your make-up is terrible