• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik glimlach. "Nee, niet echt." Ik zucht. "Wat vind jij dat erg veranderd is?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hoe bedoel je? In de wereld? Of tussen ons? Want dat de wereld is veranderd spreekt voor zich." Ratel ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Darren Dimir
    Ik knikte zachtjes. "Zeker weten." zei ik glimlachend. Ik streelde zachtjes over haar rug. "Dit is zo fijn.." mompelde ik in mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Tussen ons natuurlijk." onderbreek ik haar. "Het kan me niet schelen wat er in de wereld veranderd.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Helaas ook stuk irritanter en lastiger te begrijpen,' zucht ik. Mijn blik valt op de tv waarna er iets me te binnenschiet. 'Ik wil trouwens nog een keer een griezelfilm kijken. Maar dan mag niemand me laten schrikken, dat is niet eerlijk,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat is er niet veranderd? Jij vind het prima dat je andermans speeltje bent. En dan nog niet eens van één persoon." Ik vraag me af waar we nu zouden zijn als Luca nooit was weggegaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Ja helaas wel." zuchtte ik met haar mee. Cassie keek toen naar de TV "Ik wil trouwens nog een keer een griezelfilm kijken. Maar dan mag niemand me laten schrikken, dat is niet eerlijk" grinnikte ze. Ik haalde mijn schouders op. "Ik vind het best, als jij daar blijer van wordt." zei ik zachtjes lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knik. "Je hebt gelijk." Ik zucht even. "Ik deed het vooral om jou te vergeten." fluister ik. "Maar het is verslavend, ik kan er niet mee stoppen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Lach me niet uit!' zeg ik lachend en ik prik Damon in zijn buik. 'en geen idee of ik er blij van wordt maar het is tenminste wel afleiding,' zeg ik dan. 'maar dus geen vampier griezelfilm ,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar ik ben er nu." Merk ik op. Ik zucht.
    "Luca, wil je er eigenlijk wel mee stoppen? Niemand dwingt je om te stoppen." Zeg ik dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk even naar Chèlle en frons. "Niemand dwingt me nee. Maar wie word er nou nog blij van? Volgens mij niemand." zucht ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat komt omdat je het niet slim gespeeld hebt. Maar goed, dat vroeg ik niet." Ik grijns naar hem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik lachte eventjes en knikte. "Inderdaad. Maar ik denk dat ik maar eens naar mijn bed ga." Ik rekte me uit. "Ik ben echt heel erg moe." Zachtjes schudde ik Celeste wakker.

    Darren Dimir
    Ik legde mijn armen om haar middel heen en ik voelde haar hartslag onder mijn hand. "Het is heel fijn om een hartslag te voelen." zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 23:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ja, gooi het daar maar op!" lach ik zacht. "Ik wil er wel mee stoppen." zucht ik. "Maar ik wil geen mensen teleur stellen."


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Echt?" vraag ik een beetje angstig.


    Your make-up is terrible