• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    Langzaam open ik mijn ogen en zie meteen dat het al licht is. Ik kijk naast me en zie dat er niemand meer ligt. Luca zal vast al wakker zijn. Ik stap uit bed en loop naar de koelkast. Hij zal het vast niet erg vinden als ik een zakje bloed pak, toch? Nou ja dat zijn zorgen voor later. Ik pak een zakje bloed en scheur het open. Als ik gedronken heb dan rek ik me uit, raap mijn broek van de grond en loop naar beneden.

    (op mijn telefoon geschreven in de pauze, gaay)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones

    Ik leg mijn voeten op de tafel voor me en zap verder. Ik lach om een kinderprogramma die ik op laat staan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als ik wakker word merk ik dat ik half over de fotoalbums heen lig. Blijkbaar ben ik tijdens het foto's kijken in slaap gevallen. Ik bijt even op mijn lip als ik een van de album nog op geslagen zie liggen en zie welke foto er op die bladzijde staat. Snel gooi ik hem album dicht en glij ik uit bed. Als ik iets heb gegeten loop ik naar de badkamer om mijn tanden te poetsen waarna ik naar beneden loop. Ik zie Luca in de woonkamer zitten blijf een beetje ongemakkelijk in de deuropening staan. 'Ehm, hee,' zeg ik maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Hey." glimlach ik naar Cassie. "Ook al wakker?" Niet dat ik een idee heb van hoe laat het is. Ik richt mijn aandacht weer op de tv en lach.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Wat is er zo grapoig fluister ik in Luca's oor als ik vlak achter hem sta.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones

    "Chèl!" gil ik, iets te hard. Ik snuif. "Doe dat niet! En de tv is grappig."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Nee, ik ben aan het slaapwandelen,' mompel ik tegen Luca die blijkbaar alweer druk is met Chèlle.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ik grinnik. "Kan je ook slaapwandelend tv kijken dan?" vraag ik en ik klop op een lege plek naast me.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik kan het altijd proberen,' zeg ik. Na even twijfelen ga ik toch maar op de bank zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chelle Ophelia McFadden

    "Maar ik vind het leuk om je te laten schrikken." Pruil ik.
    "En je weet dat dit een kleuterprogramma is, right?" Vraag ik dan voor de zekerheid. Je weet maar nooit met Luca.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones

    Ik glimlach naar Cassie en werp een boze blik naar Chèlle. "Ik vind het niet leuk! En dat weet ik, maar het is grappig." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Chelle Ophelia McFadden

    "Maar je vind me nog wel lief toch?" Vraag ik terwijl ik lach.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones

    "Heb ik een keuze dan?" lach ik terug.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk even van Luca naar Chèlle waarna ik naar de tv kijk en afwezig aan het ringetje om mijn vinger draai.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chelle Ophelia McFadden

    "Natuurlijk, die heb je altijd, schat." Ik druk hem een kus op zijn wang en ga naast hem op de bank zitten.

    (moet weer werken half 3 weer pauze)


    We'll still love each other, forever and always. <3