• Schrijfwedstrijd

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Hallo Alana,

    Hierbij krijg jij toestemming om een schrijfwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic te openen en de link te plaatsen in het wedstrijdtopic.
    Veel plezier en succes!

    x



    Wat is de bedoeling en hoe beginnen we?

    Bij een schrijfwedstrijd is het natuurlijk gebruikelijk om te schrijven. We beginnen hier; op dit topic. 10 deelnemers kunnen zich opgeven. Als de inschrijving is afgesloten, kunnen we beginnen.
    De eerste ronde gaat als volgt: Iedere deelnemer schrijft een verhaal van 500 woorden. Het onderwerp is volledig eigen keuze. Romantiek of spanning; het maakt niet uit. Diegene stuurt het naar mij in een privé bericht of naar mijn G-mail (A/N: Deze moet je dan nog wel even persoonlijk vragen). Je hebt voor deze ronde 12 dagen de tijd. Wanneer deze ronde echt begint, laat ik nog wel horen.

    De eerste ronde eindigt op 31-03-12

    Juryleden
    VOL!

    1. Phippen
    2. Alana
    3. Parachutes

    Deelnemers: opgeven kan hieronder of in een privé bericht. Vol!

    1. Aife - uitstel opdracht 1 - 01-04-12
    2. Aragog - opdracht 1 ingeleverd
    3. Cosette - opdracht 1 ingeleverd
    4. Payned - opdracht 1 ingeleverd
    5. Mombasa- opdracht 1 ingeleverd
    6. Herope - opdracht 1 ingeleverd
    7. Eurydice
    8. Colorblind
    9. LenteElf - doet niet meer mee
    10. Vluuv - opdracht 1 ingeleverd


    Aantal rondes
    Er zullen 3 rondes plaatsvinden. De eerste is al uitgelegd. Hierbij vallen gelijk al weer 5 deelnemers af. De kans is dus 50% om door te gaan. Hierna komen nog twee rondes:

    Dromen
    Je zal een verhaal schrijven vanaf 500 woorden. Het onderwerp van het verhaal is dromen. Dit kun je in verschillende opzichten bekijken. Hoe? Dromen in de slaap, dromen of de toekomst... Deze ronde gaat vooral om originaliteit. (3 afvallers) Inleverdatum: 25-04-12

    Finale - Vrij
    In deze ronde komt er een winnaar uit. Je bent vrij om te schrijven en om je sterke kanten te laten zien.

    Waar letten de juryleden op?
    - Originaliteit
    - Grammatica en spelling
    - Schrijfstijl

    Laatkomers...
    We zijn soepel met laatkomers. Je kan uiterlijk 4 dagen te laat komen. Maar er is één ding waar je op moet letten. Hoe later je komt, hoe kleiner de kans is dat je doorgaat. Meer dan 4 dagen te laat en je wordt eruit geplaatst.

    Prijs
    De winnaar wint een story, topic of quiz in de spotlight.


    Start maar met aanmelden!


    Dit is de story waar alle verhalen komen te staan. klik

    Sinds heel weinig mensen iets hebben ingeleverd, gaan we de finale in met 3 mensen. Het onderwerp moet zijn 'winnen'. Dit kan je net zoals bij dromen op verschillende manieren omschrijven.

    1 juni is de inleverdatum.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 17:22 ]


    Being happy is a choice ~

    Rajah - Mombasa


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yay, ik ben door :]
    Trouwens nog bedankt voor het commentaar, ik merkte later ook dat ik dat woord een béétje vaak terug had laten komen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    Yay, ik ben door :]
    Trouwens nog bedankt voor het commentaar, ik merkte later ook dat ik dat woord een béétje vaak terug had laten komen ;]


    Geeft niet, daar kan je de volgende keer aan werken (;


    Being happy is a choice ~

    Ik was ook nog vergeten de jury's te bedanken voor het commentaar c: Dus, bij deze: Allemaal bedankt voor de reactie ^-^
    Ik zal proberen om er wat mee te doen in de tweede opdracht, zodat het niet voor niets was, haha.

    Ik ga mijn best doen om het optijd in te leveren maar van het weekeind ben ik de heletijd bij mijn vriendin dus ik kan niets beloven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Owja, Tule went back to Aife ^^

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 0:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wacht, de deadline was gisteren? Fuu...
    Heeft iemand eigenlijk wel ingeleverd?


    Deep inside, I've never felt alive

    Le click

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba > Aragog


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aife schreef:
    Wacht, de deadline was gisteren? Fuu...
    Heeft iemand eigenlijk wel ingeleverd?


    Ja. Dat hebben mensen gedaan.


    Being happy is a choice ~

    Wanneer komt de uitslag? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Wanneer komt de uitslag? ;D


    Ik ben nu berichtjes naar iedereen aan het sturen, alleen is dit nog niet de uitslag ;)


    Being happy is a choice ~

    Oké (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leeft dit nog? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Leeft dit nog? :c


    Ja, maar ik krijg helemaal geen inzendingen meer. Er zijn er maar 3 en dat is te weinig. Anders beginnen we gewoon de finale met die drie mensen.


    Being happy is a choice ~