• (cat)

    Ze zijn aan de straat aan het werken en we kunnen alleen nog maar over de stoep gaan. En zelfs daar hebben we nog maar een halve meter of minder.

    Maar het ergste is dat ze nu precies bij mij voor bezig zijn, of iets verder op in de straat (10m of zo.) en het hele huis trilt echt. Mijn kamer is dus boven op zolder, waardoor alle trillingen door het huis geleidt worden en bij mij het ergst zijn, volgens mij. Anders vind ik het echt erg, want iedere keer voel ik het trillen.

    En net was ik me helemaal kapot geschrokken omdat het ineen keer kraakte. (Dat doet het wel vaker hier, alleen dit was overdag als een gevolg van het werken. Normaal kraakt het midden in de nacht en schrik ik er minder van.)

    Wie heeft dit ook meegemaakt?

    Oh, en er is absoluut géén vooruitzicht. Het begin van de straat ligt nog helemaal open en volgens mijn oma zijn ze daar al vier weken aan bezig..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ikke. Badkamerverbouwing (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    ikke. Badkamerverbouwing (cat)


    Oooh, laat me daar niet meer aan denken! Mijn hele keuken en woonkamer leeg. Ga je op kamp, is alles nog heel, kom je terug is alles weg. Gewoon weg! ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Oooh, laat me daar niet meer aan denken! Mijn hele keuken en woonkamer leeg. Ga je op kamp, is alles nog heel, kom je terug is alles weg. Gewoon weg! ):


    Weet je hoe het is om met migraine op bed te willen liggen als ze in de kamer naast je aan het slopen zijn? Ik heb 99% van de tijd bij Fred overnacht xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat een geweldig idee, laten we Manon opsluiten! :Y)
    OT: ze zijn hier om de haverklap met de straat ophogen bezig. Geweldig(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Rebecca. Dat is echt stom! Aaahw..

    @Lisanne. Haha, en bedankt. Maar dat klinkt ook nasty.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, en dan van die vieze bouwvakkers... Die keken me altijd zo raar aan D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nope :W


    26 - 02 - '16

    Bah, dat klinkt echt vreselijk. Gelukkig kende ik de bouwvakkers wel, of althans, een van hen, dat valt nog wel mee dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gelukkig kon ik bij familie en vrienden douchen, want ik heb ook wel met mijn kop in de gootsteen gezeten. En dat was vies.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Woon jij soms in de zelfde straat want hier zijn ze ook al bezig (cat)

    21 schreef:
    Woon jij soms in de zelfde straat want hier zijn ze ook al bezig (cat)


    Hoe! Als dat waar zou zijn. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, gelukkig niet maar mijn moeder is boos op een man van de gemeente omdat ie had beloofd dat ze een nieuwe lantaarnpaal zou krijgen


    Physics is awesome

    Bij ons krijgen we ipv. 1 boom wss 2 bomen voor het huis. Ach het uitzicht is de Plus dus makat niet veel uitxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, laatst hadden m'n buren een badkamer verbouwing. Duurde een week lang, echt super kut D: Al dat boren en zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hun operatie is een succes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please