• Ik vroeg me af of jullie dat herkennen. Als de telefoon overgaat bij ons, schrik ik al. Ik neem hem daarom ook nooit op. Op stage wachtte ik altijd en nam op het laatste moment op, als niemand anders opnam. Maar ook met bellen, ik bel liever niet, als ik kan mailen of smsen doe ik dat veel liever, behalve bij een paar mensen die ik regelmatig bel.
    Herkennen jullie dat? Ik vind het best vervelend.

Your make-up is terrible

Ehm, zoiets. Ik vind het niets eigenlijk.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik vind het bellen niet erg, maar ik haat telefoons over het algemeen.

Het feit dat ze je mobieltje kunnen gebruiken om je op te sporen vind ik al niet fijn.

Ik hou niet van bellen, ik sms veel liever.

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Usui schreef:
    Ik heb daar eigenlijk helemaal geen hekel aan. Alleen wanneer ik bijvoorbeeld moet soliciteren voor iets. Dan wel D:

You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

Ik heb ook een enorme hekel aan bellen. Ik laat zelfs mijn moeder nog naar de kapper bellen voor me. Alleen dingen voor mijn stages enzo regel ik wel zelf, maar dan ook liever via mail al is de telefoon wel handiger.
    Ik weet het niet, volgens mij ligt het er bij mij aan dat ik iemand hoor maar niet kan zien. Freaks me out.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.