• Ik vroeg me af of jullie dat herkennen. Als de telefoon overgaat bij ons, schrik ik al. Ik neem hem daarom ook nooit op. Op stage wachtte ik altijd en nam op het laatste moment op, als niemand anders opnam. Maar ook met bellen, ik bel liever niet, als ik kan mailen of smsen doe ik dat veel liever, behalve bij een paar mensen die ik regelmatig bel.
    Herkennen jullie dat? Ik vind het best vervelend.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het ook. Ik haat bellen D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Barnabas schreef:
    Ik haat het als ik iemand moet bellen. Echt, dat vind ik zo stom dat ik meestal gewoon langs ga bij die persoon. XD


    Ik heb een keertje gevraagd aan de telefoon -want Fred ging tanken voor zijn motor en ik had zin in chocola-; 'Neem je een worst mee?' terwijl ik wilde vragen; 'Neem je een mars mee?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een soort allergische reactie op de ringtone van de huistelefoon. Ik krijg gewoon een quasi frustratie aanval als de telefoon gaat. Wat een kut geluid. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ja ik heb echt een hekel aan bellen. Maar waar ik werk moet je best vaak de telefoon opnemen om bestellingen opnemen, dus nu doe ik het wel gewoon altijd. en thuis neem ik nooit de telefoon op lol :x


    As travars

    Ja ik ken dat wel, ik hou helemaal niet van bellen


    Life is hard and then we die

    Heel bekend, ja :x
    Vroeger had ik dat niet. Het is gewoon plots opgekomen (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben niet bang, maar heb er wel een hekel aan. Vooral als ik naar een instelling of stichting of zo moet bellen. Maar ik krijg er wel steeds minder een hekel aan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik haat bellen. (krul)
    Vooral ophangen, ik weet niet wat ik moet zeggen. Vroeger als ik met mijn opa/oma belde, moest mijn papa altijd ophangen ghihi.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, daar heb ik geen last van.
    Maar ben je dan bang om een enge vreemde te spreken of zo? Want als het iemand is die je kent, is het dan nog steeds echt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb echt precies hetzelfde, vreselik :c
    Gelukkig vind mijn zusje het altijd helemaal leuk om op te nemen dus doet zij dat dan ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nee, ik heb daar niet echt last van. Alleen als ik onbekende mensen bel. Maar als ik familie of vrienden bel maakt het me niet zoveel uit :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stockholm schreef:
    Ik ben niet bang voor de telefoon ofzo, maar ik vind het verschrikkelijk om iemand te bellen. Dat doe ik dan ook bijna nooit, ik sms alleen maar. :W


    comfort in c h a o s

    Atropos schreef:
    Meestal ben ik gewoon te lui om er voor te lopen. Maar ik heb er niet echt een hekel aan of zo :3


    Nee

    Stockholm schreef:
    Ik ben niet bang voor de telefoon ofzo, maar ik vind het verschrikkelijk om iemand te bellen. Dat doe ik dan ook bijna nooit, ik sms alleen maar. :W


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Stockholm schreef:
    Ik ben niet bang voor de telefoon ofzo, maar ik vind het verschrikkelijk om iemand te bellen. Dat doe ik dan ook bijna nooit, ik sms alleen maar. :W