• Ik vroeg me af of jullie dat herkennen. Als de telefoon overgaat bij ons, schrik ik al. Ik neem hem daarom ook nooit op. Op stage wachtte ik altijd en nam op het laatste moment op, als niemand anders opnam. Maar ook met bellen, ik bel liever niet, als ik kan mailen of smsen doe ik dat veel liever, behalve bij een paar mensen die ik regelmatig bel.
    Herkennen jullie dat? Ik vind het best vervelend.


    Your make-up is terrible

    Jup. Opnemen gaat nog wel, maar opbellen? Gewoon hatelijk vind ik dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Atropos schreef:
    Meestal ben ik gewoon te lui om er voor te lopen. Maar ik heb er niet echt een hekel aan of zo :3


    Dit n.n


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb het alleen als ik zelf mensen moet bellen... Als de telefoon over gaat o.i.d. heb ik er geen problemen mee. :)


    Bad decisions make good stories.

    Nee, heb het niet. Heb wel een haat gekregen aan callcenter gasten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er echt een haat aan, altijd als ik bel weet ik niet watk moet zeggen, dan krijg je dit:
    Iemand: ‘Ja, maar het was wel leuk, of niet?’
    Ik: ‘Ja, ghehehe’ -stom lachje-
    Iemand:‘Nou, mooi zo.’
    Ik: ‘Hahaha, ja’
    Iemand:‘Nou nog iets te zeggen?’
    Ik:‘Hahahahaha, nee’

    Echt dat is irritant.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik kan er niet tegen als iemand meeluisterd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Telephobia. Dat heb ik net geleerd. Dat heet zo. (:


    Not all those who wander are lost.

    Als de telefoon gaat denk ik meteen " Samara komt me halen"

    Ja dat herken ik. Ik word zenuwachtig als ik moet bellen naar bv een huisnummer van een vriendin, omdat ik niet wil dat haar ouders opnemen ;S
    Of als de telefoon gaat bij ons, hoop ik altijd dat het niet voor mij is.
    Ik haat bellen sowieso, ik sms/mail echt véél liever. Bellen is zo.. ik weet niet. Ik maak altijd onwijze bloopers aan de telefoon ;$

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:40 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Het is niet dat ik het haat om te bellen, maar ik doe dat gewoon niet graag..


    Stop wishing, Start doing..

    Ja, dat heb ik ook. Ik neem alleen op als mijn ouders bellen, maar bij onbekend nummer (of zelfs enig ander bekend nummer) niet. Bellen vermijd ik altijd, tenzij het bijvoorbeeld echt niet anders kan en gewoon noodzakelijk is.
    Mijn ouders zeggen altijd dat ik me enorm aanstel en zo, als ik naast de telefoon zit en zij weer moeten rennen omdat ik niet opneem. Maar ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als ik met mijn beste vriendin een andere vriendin wil bellen is het echt van:
    'Jij belt, ik deed het de vorige keer!'
    'Oh, echt niet! Ik heb het vaker gedaan!'
    En dan duurt het echt een uur eer we gebeld hebben x'D

    Maar ik had laatst een horrorfilm gezien over een vent die je opbelt en dat hij precies kan beschrijven wat je doet en dat ie dan uit de kast komt met een bijl ofzo en ik was alleen thuis vandaag en toen ging de telefoon en ik moest even denken aan die film dus ik was echt van this is how I die..


    Cookies!

    Sms'en, geen probleem. Face to face praten, geen probleem. Facebook/MSN, geen probleem. Bellen, big problem. :W

    Ik heb precies hetzelfde XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, bij mij ligt het gewoon aan mijn fantasie. Ik verwacht dan echt zo 'What's your favorite scary movie?' te horen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.