• Ik heb er één nodig voor in een verhaal waarvoor ik het idee al gedeeltelijk af heb. Het moet geschreven worden bij onderstaande foto:



    Wat ik dus al bedacht heb, is dat de man door dat raam bij wijze van spreken naar zijn eigen verleden kijkt. De persoon op straat is hij toen hij jonger was. Nu moet ik dus dat verleden dramatisch maken. Creatieve mensen, help me even? ^^

    EDIT: GEEN MOORDEN EN ECHTSCHEIDINGEN AUB.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 16:06 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hij is een leraar die weggepest is op school? Haha, sorry, vind 'm er zoo uit zien als een leraar xD


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hmmm.. ik krijg het beeld van een hele lieve vader voor me. Dus ik had iets in mijn gedachten dat er iets met een van de kinderen gebeurd was. Dat zijn dochtertje van zes helemaal inelkaar was geramd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    9/11.

    Atropos schreef:
    Hmmm.. ik krijg het beeld van een hele lieve vader voor me. Dus ik had iets in mijn gedachten dat er iets met een van de kinderen gebeurd was. Dat zijn dochtertje van zes helemaal inelkaar was geramd.

    Dit idee had ik ook. Misschien dat hij ooit in zijn leven verlaten is door zijn vader en dat hij bang is een slechte vader te zijn zoals zijn vader of zoiets?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dit idee had ik ook. Misschien dat hij ooit in zijn leven verlaten is door zijn vader en dat hij bang is een slechte vader te zijn zoals zijn vader of zoiets?


    Wat ik al eerder bedacht heb lijkt hier een beetje op. Hij had een dochtertje, een niet heel normaal dochtertje. Ze is veel te volwassen voor haar leeftijd. Ze houden er samen een paar rituelen op na, zoals elke woensdagmiddag samen door de stad lopen. Meestal zwijgt het dochtertje dan, maar op een dag loopt ze weg. Ze wordt aangereden, en hij blijft de rest van zijn leven geloven dat het zijn schuld is.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    hij doet me aan mij denken als de nieuwe mlp aflevering uitkomt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij is al zijn geld kwijtgeraakt door de crisis?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hij is een slechte man geworden en denkt terug aan zijn verleden toen hij nog een schattig lief jongetje was?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    een vluchtmisdrijf?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    een vluchtmisdrijf?


    26 - 02 - '16

    Of hij is een enorme pechvogel die altijd de bus mist ofzo? xd


    26 - 02 - '16

    Hmm... Of iets grappigs, dat hij veel te laat voor iets is of zo, of iets zieligs. Dan denk ik aan zijn zoon die is aangereden o.i.d.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Hmm... Of iets grappigs, dat hij veel te laat voor iets is of zo, of iets zieligs. Dan denk ik aan zijn zoon die is aangereden o.i.d.


    hij is veel te laat om zijn zoon aan te rijden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij is schrijver en dan is er belangrijk moment ofzo en dan is ie veels te laat en vervliegt zijn hoop op goede carrière als schrijver _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij doet me denken aan die vent van the Hangover, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.