• Ik heb er één nodig voor in een verhaal waarvoor ik het idee al gedeeltelijk af heb. Het moet geschreven worden bij onderstaande foto:



    Wat ik dus al bedacht heb, is dat de man door dat raam bij wijze van spreken naar zijn eigen verleden kijkt. De persoon op straat is hij toen hij jonger was. Nu moet ik dus dat verleden dramatisch maken. Creatieve mensen, help me even? ^^

    EDIT: GEEN MOORDEN EN ECHTSCHEIDINGEN AUB.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 16:06 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    hij is veel te laat om zijn zoon aan te rijden :Y)


    Barbaar > <.


    i put the fun in funeral

    Dat hij een baas was van een enorm bedrijf, maar op een gegeven moment zo kwaad werd op zijn werknemers dat hij boos wegliep(zie: zijn eigen verbeelding dan) en dat hij daardoor word aangeklaagd (wegens gedrag dat niet bij een baas zou horen) en zijn hele bedrijf verliest.

    Zo zou ik het voor me zien..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik zat te denken aan.

    Een schrijver die bijna een boek afhad. Als hij nog dingen wilt verbeteren mag dat eigelijk niet meer. Hij doet het toch en de uitgever wilt neit meer met hem samen werken. Hij had een succesvolle schrijver kunnen worden maar door dat hij iets wou verbeteren is dat neit gelukt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Audacity schreef:
    (...)

    Barbaar > <.


    ?


    quidquid excusatio prandium pro