• ik heb al heel veel sites geprobeert maar telkens zijn ze toch niet goed te bewerken..
    ik zoek dus:
    een software of een site waar je een eigen site kan maken.
    het moet goed zijn om foto's op te plaatsen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    My heart is yours and so am I

    Weebly?

    Flemish schreef:
    Google ^^


    The odds are néver in our favor.

    TheOvertones schreef:
    (...)z

    turmlr is echt kut..


    Flemish schreef:
    Google ^^[/quote

    ik heb al heel veel sites opgezocht maar kon niks goeds vinden


    Tumblr is niet kut hoor. Als je weet hoe je met HTML codes overweg moet gaan, kan je er redelijk wat mee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Domeinnaam.tk ofzo was er ooit één :'D
    En startje.be, als je je menu uitzet kan je zelf met htlm aan de slag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weebly of tumblr zijn goed. Als je die al niet begrijpt, sorry, maar dan moet je echt niet aan het 'echte' werk beginnen.


    comfort in c h a o s

    weebly (mijn favo)
    blogger
    wix (flash)
    jouweb
    wordpress (gewardeerd)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Wordpress, Joomla, zelf doen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik stel voor dat je de sites uit probeert die de andere mensen hebben aan gedragen. Maar wat sommige andere mensen zeggen is ook waar als je het echt helemaal zelf wil doen, is het wel moeilijk. Ik moest toen voor school ook een site maken, hoefde geen domeinnaam maar het was moeilijker dan ik dacht.


    Physics is awesome

    Ja, wordpress inderdaad. Of een .tk site. Ish gratisch en je kan met html aan de slag. Good luck, want ik faal in html. Like a boss.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leer HTML en maak het dan via kladblok.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    HTML is crap, PHP met HTML elementen for the win


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Austen schreef:
    Weebly of tumblr zijn goed. Als je die al niet begrijpt, sorry, maar dan moet je echt niet aan het 'echte' werk beginnen.


    Weebly of tumblr inderdaad.
    Tumblr vind ik zelf het beste voor foto's en de html voor de themes zijn simpel. 'k Ga proberen zelf een theme te maken, maar dat gaat nog wel even duren want ik heb m'n html skills alleen maar van het bewerken van themes ;;
    Je moet gewoon users vinden die leuke themes maakt en dan eventueel de theme wat tweaken... Easy als je er even voor gaat zitten (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Blogger vind ik het handigst en als je blog later groter wordt kan je altijd nog met iemand contact opzoeken (of zoekt iemand contact met jou op) en je site groter maken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RainbowDash schreef:
    maak gewoon een tumblr, dat is veel simpeler <_<

    Je eigen site maken is debiel veel werk


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Download Dreamwaver. Ik ben op het moment bezig met een site samen met iemand anders die al meerdere sites beheert. Vraag iemand die er verstand van heeft. Dan kun je het samen doen