• Hai,

    Ik zoek iets om te lezen -'t is behoorlijk stil op m'n werk- en vroeg me af of iemand nog goede verhalen heeft.
    - Geen fanfiction [Geen TH, TK, TC, JB, Twilight, niks, géen fanfictions]
    - Goed leesbaar [Niet in één blok geschreven en met een redelijk goede grammatica en opbouw.]
    - Liefst thrillers of wat zwaardere verhalen, geen blij 'gehuppel'
    - Liefst ook al afgerond of anders minimaal 10 a 15 delen

    Hit me with what you got. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    http://www.quizlet.nl/stories/32747/hello-kittys-life/
    het is een héél melig verhaal het gaat over hello kitty....
    is dat ook een fanfiction?
    oh en omdat het voor de lol is heb ik geen leestekens
    natuurlijk wel hoofdletters en : dubbele punt maar voor de rest niks


    Sup n_n

    Laila408 schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/32747/hello-kittys-life/
    het is een héél melig verhaal het gaat over hello kitty....
    is dat ook een fanfiction?
    oh en omdat het voor de lol is heb ik geen leestekens
    natuurlijk wel hoofdletters en : dubbele punt maar voor de rest niks


    Dankjewel voor je suggestie, maar je zegt al dat het melig is en ik lees niet graag zulke verhalen. Liever iets zwaars of een goede thriller o.i.d, maar geen hele blije verhalen om het maar zo te zeggen. Daarbij vind ik leestekens ook belangrijk, dus als die al missen zal het helemaal moeilijk worden om me in zoiets in te leven.
    Bedankt voor je poging, maar ik sla deze ronde over dus. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Dankjewel voor je suggestie, maar je zegt al dat het melig is en ik lees niet graag zulke verhalen. Liever iets zwaars of een goede thriller o.i.d, maar geen hele blije verhalen om het maar zo te zeggen. Daarbij vind ik leestekens ook belangrijk, dus als die al missen zal het helemaal moeilijk worden om me in zoiets in te leven.
    Bedankt voor je poging, maar ik sla deze ronde over dus. (:

    maakt niet uit hoor;) ik snap het wel
    veel mensen willen geen verhalen zonder leestekens maar ja dit is gewoon een lolletje voer voor de mensen die wachten tot ik een hoofdstuk schrijf bij een andere story zal ik maar zeggen xD maar ik doe alleen leestekens op school het went maar niet bij mij...


    Sup n_n

    Lol ik wou zeggen ‘Dance With The Devil’ Maar die heb je zelf geschreven :'D
    Nee ik zou het niet lezen. Het enige verhaal dat geen fanfiction was, en dat was die haha :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    High School Bloodsuckers

    Hij heeft wel nog maar 3 delen, maar ik ga regelmatig aan dit verhaal schrijven(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    deze heb ik NIET zelf geschreven
    http://www.quizlet.nl/stories/32467/ik-maak-een-hoofdstukje-met-jou-als-hoofdpersoon/
    deze vind ik leuk dat is een soort verhalenbundel
    er was zo'n topic van de gast die dit verhaal schrijft dan maakt hij verhalen over iemand op [url]quizlet!http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?[/url]tid=76582
    hij maakt een klein verhaaltje over mensen die dat willen het eerste verhaal is horror maar die is een beetje melig want barba papa is degene die een meisje wil vermoorden.... dus ik weet niet of je hem wilt lezen zelf vind ik het een goede schijver ;)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 14:22 ]


    Sup n_n

    Nog niet begonnen EBDP Roam School thriller


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Loveless heeft denk ik wel zo'n verhalen. Gewoon even zoeken want ze heeft er in ieder geval een boel. (':


    All this dampness is damp.

    Meth schreef:
    Lol ik wou zeggen ‘Dance With The Devil’ Maar die heb je zelf geschreven :'D
    Nee ik zou het niet lezen. Het enige verhaal dat geen fanfiction was, en dat was die haha :'D


    Haha, awesome. Thanks, dat vind ik heel vet. :'D


    Tunstall schreef:
    Nog niet begonnen EBDP Roam School thriller

    Die lijkt me wel goed als ik de intro lees. ^^
    Snel beginnen dan maar?

    OHMYJACKSON schreef:
    High School Bloodsuckers

    Hij heeft wel nog maar 3 delen, maar ik ga regelmatig aan dit verhaal schrijven(krul)

    Begint aardig goed, alvast een tweede goede kanshebber dan. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Loveless heeft hele goeie horror verhalen _O_


    I live for the applause, you will die for it.

    De verhalen van Hel. No shit, die zijn geniaal (:
    Game of Gods
    2115 - Freedom Forever

    [ bericht aangepast op 20 okt 2010 - 15:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er is nog wat inleiding van de story als je wilt weten


    Mallory moet na problemen op een publieke school, naar een strenge meisjesschool in York. Daar is ze streng tegen, tot ze allerlei vrienden maakt op EBDP Roam School. Ze hoort van de meisjes allerlei verhalen dat er elk jaar, op 12 december, twee meisjes verdwijnen. Ze zeggen dat de geest van Amethist, een voormalige vroege studente, nog in de school ronddwaalt. Dat is niet zo raar, aangezien de school al 150 jaar oud is. Mallory moet koste wat het kost, meer over de school weten. En zeker wanneer twee van haar vriendinnen mee verdwijnen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    Er is nog wat inleiding van de story als je wilt weten


    (...)



    Fuck yeah, dat zijn nou de soort verhalen die ik zoek! :9~
    Horror hoeft van mij niet perzé, dat is me al snel te goor, maar lekkere kippenvel verhalen of freakshows zoals ik ze zelf schrijf zijn meer mijn ding. :9~
    Wanneer ga je beginnen?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik raad je de verhalen van Loveless aan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Pinup schreef:
    (...)


    Fuck yeah, dat zijn nou de soort verhalen die ik zoek! :9~
    Horror hoeft van mij niet perzé, dat is me al snel te goor, maar lekkere kippenvel verhalen of freakshows zoals ik ze zelf schrijf zijn meer mijn ding. :9~
    Wanneer ga je beginnen?


    Mmmh, ik zal proberen vandaag. Als het vandaag niet gaat, morgen dan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.