• Ik was bij een andere topic niet de enige die het zag en ik vind het een beetje raar. Op mijn profiel staan na mijn plaatjes een tijdje helemaal niks en dan later zie je later op een vage manier het gastenboek staan.
    Ik ben slecht in uitleggen, kijk maar gewoon.
    Oplossingen?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 9:04 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Wow heel vaag, nee ik heb geen idee..


    live the life you love

    Dat ligt geloof ik aan de HTML, ik had dat ook op het forum bij het promotie-board. Ik had dat hele ding opnieuw gemaakt, met die plaatjes en tekst enzo, en toen was het weg :'D

    Beetje vage uitleg, en ik weet niet of het ook bij jou werkt, maarja ;3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Booth schreef:
    Wow heel vaag, nee ik heb geen idee..


    Firm believer of all that is magic

    Ik raad je aan je codes na te kijken. Ergens heb je iets niet goed afgesloten. Of zoals Griphook al zei, alles nog een keertje maken.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 9:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt inderdaad iets niet goed afgesloten. Ik zal het voor je proberen op te lossen.

    Edit: Voila! ^-^
    Gewoon zien dat je alles in juiste volgorde afsluit. Dus als quote eerst komt en dan center, dan doe je alles in omgekeerde volgorde en sluit je eerst af met /center en dan met /quote.

    Snap je? (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 10:24 ]


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Je hebt inderdaad iets niet goed afgesloten. Ik zal het voor je proberen op te lossen.

    Edit: Voila! ^-^
    Gewoon zien dat je alles in juiste volgorde afsluit. Dus als quote eerst komt en dan center, dan doe je alles in omgekeerde volgorde en sluit je eerst af met /center en dan met /quote.

    Snap je? (:


    Bedankt!


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian