• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kamernummer 15


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:58 ]


    Your make-up is terrible

    [ik kan wel gwoon beginnen en hopen dat er nog eens iemand komt die wel op meisjes valt, en dan ook op cirindë]

    Cirindë
    Ik stap naar binnen en kijk om me heen. Woow, vet gaaf. Met mijn tong glijd ik langs mijn hoektanden en loop daarna weer door. Ik zie niet veel mensen. Ik haal mijn schouders op en loop naar een kamer, gooi mijn tas in een hoek, haal een fles uit mijn zak. Met enige moeite krijg ik de kurk er uit een neem een slok. Heerlijk. Ik leun achterover op de bank.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    Ik zie Damon en Solomon al helemaal voor me fangirlen en Cassie die ze tegenhoud. "Opwindend hoor." grinnik ik. Ik bijt even op mijn lip en glimlach. "Dat is mooi, zijn we het daar over eens."

    [Haha Celeste was op haar kamer met haar hondje.]


    Your make-up is terrible

    [Oh Shewerewolf, kan je even een kamernummer doorgeven voor haar?]


    Your make-up is terrible

    [is 13 mogelijk ? Of is daar al iemand? Ja ik zie het, Darren... Dan 15 als 13 niet kan]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    'Ik kan vast wel een manier vinden om ze tegen te houden. maar ik ga mooi geen pak dragen,' lach ik. 'En inderdaad mooi dat we het er over eens zijn,' voeg ik er toe waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ooow wat dom van me, me eigen pesoontje kwijt raken. :$ Dank je. xD]

    Celeste

    Ik schrok op toen me kleintje ineens begon te blaffen.
    "Jeetje Darren! Je doet me schrikken!" Zeg ik tegen het hondje.
    Ik sta op van de bank en loop naar de deur en stap de gang op.
    Dan ga ik de trap af naar de gezamenlijke woonkamer, daar tref ik iemand aan, die ik hier nog niet eerder heb gezien.
    "Hooi." Zeg ik en ga ook op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Je mag van mij ook wel niets dragen, of heel weinig." Ik moet lachen, ook omdat ze met haar wenkbrauw wiebelt. "Wat wil je nu doen?" vraag ik. "Blijven liggen of mag ik weer opzouten?" Ik grinnik.

    [Ik maak zo vast het volgende topic omdat ik wegmoet.]


    Your make-up is terrible


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Gezamenlijke woonkamer dus. xD
    Okee w8 ik pas aan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'hmm, ik denk dat jij daar meer afgeleid door wordt dan Solomon en Damon,' grijns ik. 'En je mag wel blijven liggen hoor,' glimlach ik, 'als je dat wil tenminste,'

    [Okee, alvast veel plezier met Mitchell (: dat klinkt best wel fout xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wil je hier effe neerzetten als het nieuwe topic er is? Ik moet weg, hopelijk tot zo en anders tot vanavond.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Ja dat is wel zo... Maar ik vind het leuk." Ik trek Cassie beter tegen me aan. "Goed, dan blijf ik hier liggen, het ligt niet verkeerd. In Solomons kamer lag het al lekker met jou, maar naakt ligt het nog lekkerder." Ik voel haar warme lichaam tegen die van mij.

    [Hahaha, dankjewel. (wbw)]


    Your make-up is terrible

    [hier]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik grinnik even. 'Hmmm, dan heb je pech want ik word geen naakte bodyguard,' zeg ik plagerig. 'en ik zei toch al dat je een viezerik bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Helaas." merk ik op. "Ik ben geen viezerik!" ga ik er tegen in.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible