• Jaja, Marina goes freaky :Y)

    Oke nou het zit zo. Ik heb vanaf ongeveer een jaar al last van nachtmerrie's. Zo ook dromen over geesten en alles. En S'avonds voel ik een aanwezigheid in mijn kamer enzo.

    Maargoed, nu dacht ik; misschien kan ik contact leggen en kijken of het idd een geest is door glaasje te draaien. (Voor diegene die niet weten wat het is ; klikkie.)

    Alleen de risico's zijn er; dat je slechte geesten hebt enzo.

    Ja sorry dat ik zo bijgelovig ben, maar dat is gewoon hetzelfde met godsdiensten enzo, en ik vind dat nogal interessant en de nachtmerrie's zijn hoogstens vervelend..

    Dus de vraag; zal ik het doen of niet?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik zeg: niet doen. Maar dat vind ik dan. Ik bedoel, je weet nooit wat er kan gebeuren. Het is niet dat ik erin geloof ofzo, maar je weet maar nooit. Maar je moet het zelf beslissen natuurlijk.

    Persoonlijk geloof ik niet in geesten en zo dus ik kan je hier niet mee helpen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Huur GHI in (cat)


    Your make-up is terrible

    ik zou het niet doen: ik hoor zoveel enge verhalen erover.
    ik geloof ook in geesten dus kunnen we handje schudden;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zou eerder een paragnost zoeken ofzo.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb sinds ik een geest heb opgeroepen schrik voor die dingen, dus ik zou het niet doen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Ik heb sinds ik een geest heb opgeroepen schrik voor die dingen, dus ik zou het niet doen..



    What happened? :O


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb er ook 1, maar 1tje, ik heb haar nooit opgeroepen maar ze kwam ineens te voorschijn. ik heb raar maar waar blijkbaar vreden met haar gesloten. Maar roep NOOIT maar dan ook echt NOOIT geesten OP! Glaasje draaien dan roep je ze ook op!

    Ik heb dat met vriendinnen zo gedaan: glas op tafel, vinger erop leggen, concentreren en tada, glas beweegt.
    Je roept daar geen geesten mee op..


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ik heb dat met vriendinnen zo gedaan: glas op tafel, vinger erop leggen, concentreren en tada, glas beweegt.
    Je roept daar geen geesten mee op..



    Je roept er eigenlijk wel geesten mee op door ze vragen te stellen.. ;p


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Je roept er eigenlijk wel geesten mee op door ze vragen te stellen.. ;p
    Heeft mijn vriendin ook gedaan. Ze stopte er gelijk mee want ze zei dat haar oma haar gelijk antwoord op gaf. Nja, idk. Zonder vragen te stellen is ook wel geinig. Dat glaas zo over tafel, yeaah.


    I live for the applause, you will die for it.

    Iedereen kent toch die mite van 12 keer bloedvrouw roepen? Ik heb dat gedaan. Ik geloofde het niet en wou zien dat er niks gebeurde, maar ik heb toen dagen onrustig geslapen! En ineens hield het op. Maar soms voel ik dat ik niet alleen ben, en vraag ik me af of zij het is of een ander. Maar zoiezo geen geesten oproepen. Maar als je met dat glaasje draaien idd geen geesten mee oproept kan het denk ik geen kwaad...

    niet doen, echt. Ik heb ooit een geest opgeroepen bij een vriendin & die was verdronken en nu is er bij mijn vriendin elk jaar op dezelfde dag een enorme watervlek op de muur, & dat is geen fantasie, geloof me (': ik weet hoe het voelt, het suckt maar er zijn betere manieren om die weg te krijgen (': -ja ik ben bijgelovig, enkel maar sinds de laatste keer-


    We're hiding behind skin that's too tough

    DarkEstrella schreef:
    Iedereen kent toch die mite van 12 keer bloedvrouw roepen? Ik heb dat gedaan. Ik geloofde het niet en wou zien dat er niks gebeurde, maar ik heb toen dagen onrustig geslapen! En ineens hield het op. Maar soms voel ik dat ik niet alleen ben, en vraag ik me af of zij het is of een ander. Maar zoiezo geen geesten oproepen. Maar als je met dat glaasje draaien idd geen geesten mee oproept kan het denk ik geen kwaad...


    Maar hoe moet dat dan? Moet je dan ook zo'n denkbeeldige cirkel over je heen doen met wierrook enzo? Ik bedoel, met glaasje draaien, krijg je dan alleen antwoord op je vragen?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ohmygaskarth schreef:
    niet doen, echt. Ik heb ooit een geest opgeroepen bij een vriendin & die was verdronken en nu is er bij mijn vriendin elk jaar op dezelfde dag een enorme watervlek op de muur, & dat is geen fantasie, geloof me (': ik weet hoe het voelt, het suckt maar er zijn betere manieren om die weg te krijgen (': -ja ik ben bijgelovig, enkel maar sinds de laatste keer-

    ...
    whatthefuck.


    Maar nog steeds geloof ik er niet in al is dat toch wel raar lmao.


    I live for the applause, you will die for it.