• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:23 ]

    Als er iets in een toets zit wat je niet hebt behandeld, moet je dat op je blaadje schrijven. Het beste is dan nog om het wel te proberen (want ik zie dat het grammatica was, dus met een beetje taalgevoel moet je een deel wel goed kunnen gokken?) en af te wachten wat de docent na de toets ervan zegt. Als hij dan toch het niet behandelde deel meerekent, kan je het beste naar iets als een afdelingsleider gaan en desnoods gaan zelfs je ouders klagen, maar meer dan dat kan je niet doen, het is gewoon jammer, maar misschien wist die leraar ook niet dat dat in de toets zat of is hij het vergeten?


    “Love is a contradiction.”

    Maar grammatica krijg je toch al in de tweede klas?
    Wij hebben bij scheikunde altijd dat we heel veel aantekeningen moeten maken en dat dan het proefwerk voor de helft bestaat uit dingen die we niet hebben behandeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij hadden in de tweede proefwerkweek een lerares Nederlands, en die was al vanaf november ziek, pww was in Januari ofzow. Maar toen kregen wij dus een proefwerk over iets wat we gewoon niet behandelt hadden, want ze was er gewoon niet. Nou telt het gewoon mee, maar ik had een 3, en ik was eerste het beste in nederlands. Dus das klote.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat is wel behoorlijk fucked up, neem aan dat het nog herzien wordt.
    Ik had ook eens tijdens een proefwerk van die onderdelen waarbij ik zoiets had van: huhthefuck? Maar kennelijk had ik niet opgelet in de les dus ik faalde bij dat onderdeel. Gelukkig wel een zes gehaald, dus mooi studiepuntjes binnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    je leert toch waar het over gaat? hebben jullie dat niet dan? dat je leraar hoofdstukken of blz's opgeeft ook al heeft ie het niet behandeld ?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat een loser. :W

    Goulding schreef:
    Wat een loser. :W


    Deep inside, I've never felt alive