• I really love you all. <3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 15:06 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    Waar gaat dat the hunger games eigenlijk over, een vriendin van mij wil er met me naartoe maar ik wilde niet omdat ik dacht dat het weer zo'n massahysterie film is waarin eens iedereen fan van is xd


    Ik kan het niet echt uitleggen. Ik kan maar 1 ding zeggen. THE MOVIE ISS AMAZING.


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ik kan het niet echt uitleggen. Ik kan maar 1 ding zeggen. THE MOVIE ISS AMAZING.

    Ik vind het net weer zoiets als als twilight, bagger.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ik kan het niet echt uitleggen. Ik kan maar 1 ding zeggen. THE MOVIE ISS AMAZING.
    Aan mij vragen ook heel veel mensen waar het over gaat, ik zeg gewoon; 24 mensen moeten elkaar uitmoorden, klaar. Nee maar het is echt een aanrader, je krijgt er geen spijt van als je erheen gaat!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik vind het net weer zoiets als als twilight, bagger.


    o nee het is ZEKER niet als Twilight. Ik ging er met twee jongens heen die een hekel hebben aan twilight. En die vonden het zelfs leuk.
    Het is beter en leuker dan twilight


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    o nee het is ZEKER niet als Twilight. Ik ging er met twee jongens heen die een hekel hebben aan twilight. En die vonden het zelfs leuk.
    Het is beter en leuker dan twilight

    Ik heb het boek een keer geprobeerd te lezen enzo, maar ik bedoel niet dat het op twilight lijkt ik bedoel dat iedereen er fan van is terwijl de films eigenlijk op niks zuigen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    DE MENSEN UIT MIJN TEAM ZIJN ZOOOO GEMEEN.
    Chanel zat met een jongen uit m'n team te pingen terwijl die in een andere auto zaten, zegt ze; Ja Sanne zet hem op die radio zender, Fabian zegt dat 1D erop is. Dus ik die zender opzoeken, is Skinny Love bezig.
    HIJ WEET HOE ERG IK DAT LIED HAAT. Gaat hij het daarna ook keihard zingen in de kleedkamer en opzetten op zijn mobiel, hij weet zelfs heel die tekst uit zijn kop -____-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik heb het boek een keer geprobeerd te lezen enzo, maar ik bedoel niet dat het op twilight lijkt ik bedoel dat iedereen er fan van is terwijl de films eigenlijk op niks zuigen.


    De film lijkt redelijk veel op het boek. Kijk als je het boek al heb gelezen weeet je gewoon dat er iets mist maarja. Ik vond dit echt een goede verfilming.


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik heb het boek een keer geprobeerd te lezen enzo, maar ik bedoel niet dat het op twilight lijkt ik bedoel dat iedereen er fan van is terwijl de films eigenlijk op niks zuigen.
    Deze film is echt heel goed vind ik.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    De film lijkt redelijk veel op het boek. Kijk als je het boek al heb gelezen weeet je gewoon dat er iets mist maarja. Ik vond dit echt een goede verfilming.

    naja, ik heb alleen de eerste pagina's gelezen totdat ik het helemaal zat was. maar ja ik hou het gewoon op LOTR en Star Wars (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    naja, ik heb alleen de eerste pagina's gelezen totdat ik het helemaal zat was. maar ja ik hou het gewoon op LOTR en Star Wars (:
    oh, ik haat die films zo erg he ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    (...)
    naja, ik heb alleen de eerste pagina's gelezen totdat ik het helemaal zat was. maar ja ik hou het gewoon op LOTR en Star Wars (:


    Hmm heet begint ook nog niet echt in het begin het boek. JE moet je even door het begin heen lezen en daarna wordt het echt leuk. Toen ik dat boek voor het eerst las ben ik met moeite door de eerste paar hoofdstukken gekomen mar daarna ging het als een sneltrein


    What's so bad about being different?

    NEVER LET YOU GO OP NICK HITS KLJDSHGSDFGSDG


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Alleen LOTR vind ik nog leuk.
    Maar ik hou het op The Hunger Games en NARNIA all the way c:


    What's so bad about being different?

    Kryptoniall schreef:
    (...)oh, ik haat die films zo erg he ;$

    haha ik niet, ik ken lotr zo'n beetje helemaal uit mijn hoofd, oke dat klinkt geeky ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ga zaterdag zelfs een Star Wars marathon houden met een paar vriendinnen ;$


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!