• I really love you all. <3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 15:06 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    (...)
    Daarom, niemand van de jongeren tegenwoordig neemt de moeite meer om boeken met inhoud te gaan lezen ;D


    Ik lees altijd boeken met inhoud. Maar die hoeven niet persé oud te zijn.


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Hmm heet begint ook nog niet echt in het begin het boek. JE moet je even door het begin heen lezen en daarna wordt het echt leuk. Toen ik dat boek voor het eerst las ben ik met moeite door de eerste paar hoofdstukken gekomen mar daarna ging het als een sneltrein


    Vind je? x'D
    Ik lees het Engelse boek van The Hunger Games nu, die heb ik gisteren bij m'n vriendinnen na school opgehaald en ik ga er zo snel door heen hea, ik ben nu al bijna op de helft. ;x


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ik lees altijd boeken met inhoud. Maar die hoeven niet persé oud te zijn.

    Dat zeg ik ook niet, maar welke boekenm lees je dan?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    HOLY FUCK DLOFSMKLSFNSEJKDFKNLAKFMK <33
    NIALL TWEETTE DIE DONDERDAG, IK FLIPTE IN BED OKE. IK HAD AL NAAR HUN GETWEET MAAK EEN FOTO EN OPEENS DGLKJHSDFGSDGDSFG <33


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BIG TIME RUSH - MUSIC SOUNDS BETTER WITH YOU OP TV <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LIANNELIANNELIANNE, IK GA ZO TRAINEN. EN M'N CRUSH ZIEN, WHOOWHOOWHOO.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sykes schreef:
    (...)
    Dat zeg ik ook niet, maar welke boekenm lees je dan?


    Alles van Sarah Dessen. Oké er zijn er maar 3 in het nederlands vertaald maar ik ga nu al haar beoken bestellen in het engels.
    Gayle Forman
    Helen Vreeswijk
    iets van een zweedse schrijfster ben de naam even kwijt.
    MAar ik lees altijd boeken met een goede verhaallijn


    What's so bad about being different?

    Ik las altijd zoveel, nu ben ik lui en doe dat niet meer.
    Komt eigenlijk ook doordat ik niet meer in de bieb kom omdat ik daar al 3 jaar of langer een boete heb die ik nog steeds niet heb betaald, lalala.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn papa is lief. We zaten in de auto zegt ie; Ja Sanne, wanneer ga jij me eigenlijk dat geld voor dat concert geven? Ik zo; Als ik terug kom van Londen. Zegt ie; Dat was maar een grapje, je krijgt die dsfkgjhsdlkgdsg <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xStonem schreef:
    LIANNELIANNELIANNE, IK GA ZO TRAINEN. EN M'N CRUSH ZIEN, WHOOWHOOWHOO.



    WHIIIIIIIIIIIIIIII C:
    ik heb hem twee uur gelden nog gzien want hij kwam mijn fiets terug brengen en zijn -kapotte- fiets ophalen c:


    What's so bad about being different?

    Ik kijk altijd gewoon bij de boekenkast van mijn oma en lees daar dan uit, maar lotr is van mijn moeder ;p


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xStonem schreef:
    (...)

    Vind je? x'D
    Ik lees het Engelse boek van The Hunger Games nu, die heb ik gisteren bij m'n vriendinnen na school opgehaald en ik ga er zo snel door heen hea, ik ben nu al bijna op de helft. ;x


    Ik las hem eerst in het nederlands. Maar in het engels heb ik hem laatst gelezen en dat was tch beter haha


    What's so bad about being different?

    Maar ik ga verder lezen in LOTR, dus byeeee <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik moet volgende week zaterdag tegen het team spelen die vorig seizoen onze scheidsrechter ging slaan en daarna dingen in de kleedkamer hebben gesloopt, yes.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    Maar ik ga verder lezen in LOTR, dus byeeee <33
    BYEE. <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.