• Pff.
    ik heb een probleem.
    ik heb het nu al zo'n 2,5 maanden met mijn vriendje.
    maar soms voel ik niks meer voor hem & op een ander moment weer wel
    kheb het ook met hem daarover gehad. & hij is nu gekwetst.dat snap ik
    maar ikwil hem niet kwijt, want ikhou nog van hem maar soms ben ik niet meer verliefd zoals in het begin & dan weer wel. Ikweetnietmeerwatikmoetdoen :(

#Sometimes, you have to stop thinking so much and just go where your heart takes you.

Afwachten. Soms gaat verliefd zijn over in houden van. Dat kan erg verwarrend zijn omdat het dan anders voelt.

Your make-up is terrible

ik had dat ook met mijn laatste ex , het is heel raar , op de eene moment wil je hem echt niet kwijt en de andere moment wil je het uitmaken... bij mij was het probleem dat ik naar mijn vrijheid snakte , heb ik ontdekt. Het was dan gedaan tussen ons en de eerste dagen voelde ik me rot omdat ik hem miste en de aandacht die ik kreeg miste van hem , maar na een week was ik weer veel gelukkiger , en ik besefte dat ik gewoon nog teveel nood had aan vrijheid en mij nog niet wil binden in een serieuse , vaste relatie (:

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Als je je op dit moment kan inbeelden hoe het zonder hem zou zijn, en het doet je pijn denk ik dat je wel nog echt verliefd bent. Is dat niet zo.. tsja, eens gaan nadenken of jullie relatie wel serieus is en je nog wel met hem samen wil zijn?

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Assassin schreef:
    Afwachten. Soms gaat verliefd zijn over in houden van. Dat kan erg verwarrend zijn omdat het dan anders voelt.

26 - 02 - '16

Heb ik ook gehad,denk er nog eens goed over na want het kan veel betekenen voor jullie relatie.

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 15:53 ]

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.