• hey ik heb iets kei erg moetten ondernemen...
    in brugge (belgiê) is een meisje in elkaar gelagen!
    omdat ze een fan was van tokiohotel
    komaan zeg! da doe je toch niet!
    eerlijk wa vinden jullie? k eb ûberveel medelijden met da meisje....

    ik vind het helemaal niet kunnen!!!kijk..je kunt th niet goed vinden(ookal snap ik daar niets van)maar dan hoef je nog geen meisje in elkaar te slaan!:S
    die gene die dat heeft gedaan haat ik nu voor altijd!:@

    t is gwoon nie normaal!:@

    Het bleek een roddel te zijn en ik weet het nou ook niet meer.
    Als het gebeurd is is het natuurlijk niet normaal maar ik denk dat ik dan eerst bewijzen wil zien voordat ik zomaar dingen ga geloven.

    het is niet normaal!!!! ik weet niet of het waar is maar ik heb het ook ergens gelezen! ik was egt in shok!!! er stond daar ook dat ze is overleden maar volgens mij is dat niej waar!!! ik vind het wel zupper erg!!:@:@:@:@:@:@:@


    bla bla bla

    Ok :S ??
    dat is laag van die mensen die dat hebben gedaan ...

    slaat nergens op! zijn meningsverschillen!(iniedergeval snap ik niet wat er niet leuk aan hun is):@


    Here I Am

    Ik woon in Brugge, dus het is voor mij nog veel angstaanjagender! Zo erg!

    Daar kan ik echt ZO boos om worden,:(( misschien omdat ze er een beetje anders uitzien dan anderen, zijn ze gelijk stom! Ik vind het echt SUPER erg! Laat ons lekker fan zijn :S

    Dit slaat echt nergens meer op. Wij zijn fan van hun. Maar daarvoor hoef je niet een meisje in elkaar te slaan. Iedereen eigen mening. Je bent niet goed in je hoofd als je iemand in elkaar gaat slaan omdat die fan van th is. Oke je kan niet fan van TH zijn (Ik snap niet wrrm je dat niet ben maar oke) maar dan hoef je niet iemand in elkaar te slaan. Ik vind dat kei zielig voor dat meisje. Ik haat die mensen die haar in elkaar hebben geslagen

    TH-Haters gaan steeds lager en lager...ik vraag me af of ze nog lager kunnen zakken,,ik vond het al erg genoeg dat ze Bill en Tom een hebben proberen aan te vallen!verhaal:
    Georg en Gustav waren al binnen,,Tom en Bill kwamen wat later af,,ze hebben Tom en Bill tegen een busje geduwd,,bij Bill waren er ribben gebroken en bij Tom hadden ze een dread afgetrokken!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Als dit waar is, is het zo LAAG
    Kut-THhaters :@:@

    ~xx~

    (H)TH(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Maar natuurlijk, tis ook tezien wat voor een fan het was hé, misschien is het meisje zelf begonnen, natuurlijk vind ik dat je niet zonder reden iemand in elkaar mag slaan, maar misschien heeft het meisje wel uitedaagt hé, want je weet nooit met sommige fans, en het zal wss ook allemaal wat overdreven zijn zeker ze zal daar wel nie half dood op de grond hebbe liggen spartelen, maar je iemand nutteloos in elkaar slaan is laag!! Ik doe het enkel met reden XD

    okee... ik ben mss geen th fan... maar ik ga niemand in elkaar slagen :@ ik heb al iemand geholpen die in de shit zat omdat ze fan was van flyleaf (echt beste band), de jongens hadden haar zelfs al verkracht :O ik vind dat niet kunnen. als ze de koppen van iemand niet kunnen zien, dan moeten ze dat aan de mens zelf zeggen, van: heej tokio hotel, ik haat jullie lelijke koppen! (lelijk zijn ze niet, voorbeeld maar).

    gestord!!!!!!!!!!!ik kan het gwn niet geloven!!!
    en ik heb ergens gelezen dat het meisje naar het ziekenhuis is gebracht en daar is overleden!ik weet niet als dat waar is maar als dat zo is haat ik die mensne voor altijd ze moeten levenslang in de gevengenis zitten als ik mocht beslisen!!!!!het is gwn te erg voor woorden!
    kiss helga

    ik vint eg gestoord kijk dat je van bent dat moet je zelf wete somige zulle maby zelf geen fan zijn maar heb dan opo het minst het respect mensen die wel fan zijn fan te laten zijn ik bdl hoe laag kan je zinke !!! ik ga tog ook niej waar hun fan van zijn beledige ofzow of hun in elkaar slaan omdat ze fan zijn van iets waar ik zelf niej vn hou .... kom zeg hoe kinder8ig kan je zijn laag !! heel laag !!
    als je zoiets doet hbi k ma 1 ding tege die gaste te zege !! en das :
    dat het heel kinder8ig en laag is en ik vind dat ze een love moete zoeke ! want iemand inelkaar slaan fanwege va zn van iets ..... da noemk geen manier van leve !!