• Een Engelse school gaat voor één jaar op uitwisseling naar het zonnige noorden van Italië. Ze slapen in een hotel net buiten het dorp. Ze volgen de lessen op een normale dorpsschool in Riomaggiore. Ze krijgen lessen in het Italiaans en moeten gewoon mee doen met de daar gewenste gewoontes. Ze krijgen last van culturele verschillen en frustraties omdat het niet gaat hoe zij willen. Maar hoe langer ze in het prachtige Riomaggiore blijven, hoe meer gehecht ze aan de stad raken. Want als je eenmaal in Riomaggiore bent, ga je nooit meer weg.

Jongeren uit Engeland (16 – 18)
    - Carmen Noa Fisher(Appelstroop)
    - Erin Cheyeanne Rhodes( LovingStyles )
    - Elizabeth 'Liz' Taylor Billington(Griphook)
    - Javier Vang ( Donnie)
    - Bruce Wayne Crosby ( xYoung)
    - Amynta Nerolia Dyce (Mordacious)

Jongeren uit Riomaggiore (16 – 18)
    - Capri Adriana Maimione (Roane)
    - Leandro Quirino Brancati(Narissa)
    - Giovanna Bruna Sofia Greco (Rajah)

Regels:
    -Voorlopig één personage per persoon.
    -Ik wil alleen mensen die het niet al na één week opgeven.
    -Relaties en 16+ zijn toegestaan.
    -Probeer minimaal 4 regels schrijven maar liever meer.

[/10]
    Het begin: de Engelsen komen aan bij het hotel. Ze kijken wat rond. De Italianen en Engelsen kennen elkaar al van de Exchange naar Engeland.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Capri

Ik ben net klaar met mijn shift in het hotel en besluit een luchtje te gaan scheppen nu de zon nog schijnt. Een aangenaam briesje komt me tegemoet en doet mijn jurkje wapperen. Ik ga aan een tafeltje zitten en zie een bekend figuur in het zwembad zitten. Het is Giovanna, een meisje van school. Ik lach en zwaai even. Met mijn andere hand ga ik op zoek naar mijn sigaretten, om dan tot de conclusie te komen dat ik niet meer rook. Soms, na een lange shift vergeet ik dat wel even. In plaats van een sigaret haal ik een kauwgumpje uit mijn tasje en begin er tevreden op te kauwen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Giovanna

Terwijl ik Isabelle nogmaals in het water gooi zie ik een bekend meisje aankomen. Ik zie dat ze naar mij zwaait. Even knijp ik met mijn ogen, mijn verdomd slecht ogen. Maar ik ben eigenwijs genoeg om niet aan een brinl te gan. Het wat wazig figuur veranderd naar een meisje, Capri. Lachend zwaai ik terug. Ik haal met mijn handen mijn haar uit mijn gezicht en kijk naar Isabelle. Mijn kleine nichtje zwemt vrolijk rondjes in het zwembad. Haar oranje bandjes steken sterk af bij het blauwe water. Lachend zwem ik naar haar toe en pak haar bij haar middel.
    "Ik ging het je toch betaald zetten," grinnik ik zachtjes en ik gooi haar weer verderop het water in.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Griphook > Rooba]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ik vertrek vandaag op vakantie, tot Paasmaandag. Ik ga proberen in Schotland online te komen, maar ik kan niets garanderen ^^]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Flounder schreef:
    [Ik vertrek vandaag op vakantie, tot Paasmaandag. Ik ga proberen in Schotland online te komen, maar ik kan niets garanderen ^^]

[Have fun!]

[Zijn er nog mensen die hier posten en levend zijn? :']

Don't walk. Run, you sheep, run.

[Ik leef nog wel maar deze RPG denk ik niet meer :')]

[Hmm, wat erg jammer is. ): ]

[Ik ben er ook nog, maar het is en beetje.. stil hier. :| ]

[Zullen we anders elkaars personage's op elkaar afsturen?]

Mordacious schreef:
    [Zullen we anders elkaars personage's op elkaar afsturen?]

[Ik vind het goed, Bruce is bij het zwembad of moet ik hem naar jou personage laten komen?]

[Ehh, mij maakt 't niet zoveel uit. Maar Amynta is nog wel in haar kamer.]

Bruce Wayne Crosby.

Ik laat mijn benen nog even in het water bewegen, maar sta dan op van de kant en pak de blauwe handdoek van de terrasstoel. Ik veeg ik er mijn bruine haren mee droog. Nog even kort geef ik mijn ogen de kost om van het uitzicht te genieten en loop dan terug het hotel in. Eerst maar eens naar mijn kamer, om mijn spullen uit te pakken. Terwijl ik de trap op loop, pak ik de sleutel uit mijn zak en bekijk het hangertje, maar het plaatje is versleten. Er is niet goed genoeg te zien of er 126 of 128 staat. Ik gok op 126. De deur is dicht, dus ik wil de sleutel erin steken, maar zie dan dat deur open is. Had ik hem niet op slot gedaan? Voorzichtig duw ik de deur open. Niemand de zien. Wanneer ik de deur verder open doe, zie ik een meisje staan. (Amynta) "Oeps," Mompel ik verlegen en voel dat mijn wangen een kleurtje krijgen.

Amynta Nerolia Dyce.
    Zodra ik de kamer binnen kwam lopen dumpte ik al mijn spullen neer in de gele tintige, maar toch warme kamer. Mijn blik gleed over de balkon, waar ik erg blij mee ben, en ik gris al mijn spullen bij elkaar.
    In een snelle halfuurtje heb ik een lauwe douche genomen, wat erg verfrissend was - vooral in dit weer, en heb ik mijn make-up gedaan. Een simpel lijntje boven mijn oog met de eye-liner, oogpotlood, mascara, en een bronskleurige oogschaduw.
    Simpel gekleed, gewoon een rokje met shirt. Niet te veel kleuren. Op dit moment heb ik daar geen zin in, en het is niet dat ik de hele dag buiten blijf. Ik weet van mezelf dat als ik alles in mijn tassen laat zitten - ik er echt nooit aan begin, dus doe ik het nu.
    Ik begin pas met de eerste tas en ik hoor opeens een zachte 'oeps' achter me. Ik kijk om en kijk recht in de bruine ogen van Bruce. Wat doet hij nou in mijn kamer?
    "What the fack? Heb je me ergens zo erg voor nodig dat je m'n kamer binnen komt lopen zonder te kloppen?"

Bruce Wayne Crosby.

"What the fack? Heb je me ergens zo erg voor nodig dat je m'n kamer binnen komt lopen zonder te kloppen?" Oh, help. Wat heb ik nu weer gedaan? Ik twijfel even om weg te rennen, maar dat lijk ik een watje. "Sorry, ik was wezen zwemmen en het hangertje van mijn sleutel is versleten, dus ik twijfelde wat welke kamer van mij is en ik ben gewoon vergeten te kloppen en dat is heel stom van me," Ratel ik aan één stuk door. Typisch weer zo'n Bruce-actie. Ik zucht even en probeer rustig tegen de deurpost te leunen, maar zelfs dat mislukt. Mijn zwembroek is nog nat en ik voel de druppels langs mijn benen lopen. Normaal doe ik gewoon tegen mensen. Tenminste, mijn normaal, maar nu maak ik de ene blunder na de andere. Ik kijk van Amynta naar de kamer om haar heen.