OMG het vorige was vol
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
OMG dat was grof
bkopenwater schreef: OMG voor een story via PB dus een of andere idioot heeft me verklikt
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
Blathers schreef: (...) OMG die heeft je gewoon gemeldt, want dat is niet toegestaan C: Aan hoeveel personen heb je de mail dan gestuurd?
OMG ik moet dringend beginnen aan Engels
OMG gemeld kan nooit met dt zijn ;$ OMG Lisanne heeft wel een punt met dat het niet is toegestaan. Wel balen dat je daardoor geen berichten meer mag sturen ;O
You always have a choice in life, it's sometimes just
MissSpagetti schreef: OMG gemeld kan nooit met dt zijn ;$ OMG Lisanne heeft wel een punt met dat het niet is toegestaan. Wel balen dat je daardoor geen berichten meer mag sturen ;O
OMG ik weet dat het niet toegestaan is maar bijna iedereen vraagt in je GB of je een abo op een verhaal wil nemen en zoals ik al zei die berichten heb ik niet nodig het forum is alles:Y)
Blathers schreef: (...) OMG wiskunde neemdt teegenwordig mein taalgebiedt in, dus ik kan amper nog gewoon neederlandz praaten.
OMG ben klaar
Mijn username is een kopje, geen plaat
bkopenwater schreef: OMG ik weet dat het niet toegestaan is maar bijna iedereen vraagt in je GB of je een abo op een verhaal wil nemen en zoals ik al zei die berichten heb ik niet nodig het forum is alles:Y)
MissSpagetti schreef: (...) OMG dat klopt. Jij had alleen net het ongeluk dat je het naar de verkeerde persoon stuurde ;$
Blathers schreef: (...) OMG meld dan die berichten gewoon zelf:Y) Doe ik ook :'D
OMG maak anders reclame in het subforum "stories promoten"?
OMG ja kan ik doen