• Ik ben weer is door mijn knie gegaan.

    Chandler schreef:
    Ik vind gym niet zo heel erg, maar ik vind het wel jammer dat we (een gymklas met alleen meisjes) altijd van die typische meidendingen moeten doen zoals ringenzwaaien en turnen. Terwijl ik het juist leuker vindt om een team sport te doen zoals voetbal of softbal.


    Ik zou juist graag die dingen zoals ringenzwaaien doen. Ik doe bij L.O. haast enkel teamsporten (honkbal, hockey, basketbal, voetbal).

    ik heb er ook zo`n hekel
    aan en aangezien ik in de meeste sporten ook nog is een kluns ben zie ik er al helemaal tegenop.
    anyway beterschap


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik vond het altijd verschrikkelijk. Maar gelukkig heb geen gym meer nu (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Veel beterschap!

    En soms haat ik het echt (coopertest, piepjestest/shuttle run & conditietest) en soms valt het best mee zoals vandaag


    Physics is awesome

    Ik vind LO geweldig. Ik sta er nu een 9 voor ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wacht even, wat is LO?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Wacht even, wat is LO?


    Voor zover ik weet Lichamelijke Opvoeding maar ik vind het ook een beetje raar om het zo te noemen. Beter bekend als gym

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 18:55 ]


    Physics is awesome

    Know the feeling, ben twee weken geleden voor de tiende keer in 1,5 jaar tijd door mijn knie gezakt. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LikeABird schreef:
    Wie haat dat vak nu niet? Spijtig genoeg kan ik met mijn hms niet veel ertegen doen en krijg ik geen begrip van die rotleraar.

    Ik haat het niet (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Ik ken dat gevoel. Ik zie het hele nut van dat vak ook gewoon niet in. (cat)

    Anyway, beterschap. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Blehh ik heb straks het 4de uur gym. ;_;


    Full of envy behind that anonymous mask

    Square schreef:
    Ik ken dat gevoel. Ik zie het hele nut van dat vak ook gewoon niet in. (cat)

    Anyway, beterschap. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maar ik kan die klootzak ook niet hebben, als het van hem afhangt ga ik mankend naar huis.

    Usui schreef:
    Oke.. ik haat het niet. Ik vind het leuk, alleen doet de helft niet fatsoenlijk mee en dan, tja.. dan kun je weinig.


    ^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Geweldig, mijn gymdocent heeft zo ongeveer 3/4 van de gymles geholpen bij de laatste oefening omdat je dat moet kunnen, maar er zijn genoeg mensen die nog niet eens een handstand kunnen, waaronder ik, dus ik snap hem niet meer.
    Kwam hij uiteindelijk bij ons, moest ik een handstandoverslag doen, met hulp maar toch, ik moest gillen.
    Ik haat gym, ik ben echt al 5 lessen bezig met de handstand en ik heb elke keer na de gymles hoofdpijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one