• Ik ben weer is door mijn knie gegaan.

    Gym is sowieso kut xD No matter what :P

    Beterschap!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het fantastisch :'D. Ik lach me altijd stuk om vriendinnen die over kasten struikelen en ballen tegen hun hoofd krijgen. Maar wij hebben een chille docente bij wie je nooit op tijd hoeft te zijn en gewoon een beetje mag kloten


    i put the fun in funeral

    Histoire schreef:
    Ze zouden dat vak gewoon moeten afschaffen -.-


    -

    MissSpagetti schreef:
    Je bent niet de enige die het haat. Ik zie er elke week tegenop -.-
    Anyway beterschap (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen gymnastiek meer. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goed. Ik vind LO leuk. Als we iets nuttigs doen tenminste. En ik zie het nut er ook wel van in. Kijk, vroeger renden de kinderen 10 km naar school als ik mijn opa moet geloven. Maar ze deden in ieder geval héél erg actief. In de hippie jaren was dat een klein beetje veranderd, maar nog steeds deden mensen actief. Nu niet meer, omdat jullie allemaal op Q zitten. Tenminste, dat denkt iedereen. Dus daarom moeten we gymen om toch nog genoeg lichaamsbeweging te krijgen. Wat is nu het nut van lichaamsbeweging? Oh, heel veel dingen. Hierdoor krijg je een beter bloedcirculatie, je uithoudingsvermogen stijgt, en je kweekt spieren. Dit heeft niet alleen voordelen voor nu, maar ook voor later. Bovendien wordt je niet zo snel dik.
    Veel beterschap met je knie, ik weet hoe het voelt. Ik heb allebei mijn knieën om de beurt gekneusd. En hopelijk blijft het alleen maar erdoor gaan bij jou, in plaats van kneuzen, zoals bij mij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awe, sterkte.
    Ik haat gym ook, ik heb er faalangst voor..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beterschap, ik hoop dat je knie snel weer geneest ;o

    Op zich is gym wel nuttig, als je mensen hebt die haast nooit sporten. Maar ik fiets elke dag een uur naar school en een uur weer terug, en ik ken mensen die buiten school op iets van drie sporten zitten. In dat soort gevallen zou gym eigenlijk niet verplicht moeten zijn vind ik. Of ze zouden het zo moeten regelen dat je tussen gym, muziek en kunstvak mag kiezen. Dat zou ik wel kunnen waarderen eerlijk gezegd, nooit meer gym ;D

    Ah, dat is vervelend!
    Ik haat LO ook, maar niet alleen omdat ik mezelf weleens bezeer. Sport op zich vind ik gewoon niet zo leuk. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vluuv schreef:
    Beterschap, ik hoop dat je knie snel weer geneest ;o

    Op zich is gym wel nuttig, als je mensen hebt die haast nooit sporten. Maar ik fiets elke dag een uur naar school en een uur weer terug, en ik ken mensen die buiten school op iets van drie sporten zitten. In dat soort gevallen zou gym eigenlijk niet verplicht moeten zijn vind ik. Of ze zouden het zo moeten regelen dat je tussen gym, muziek en kunstvak mag kiezen. Dat zou ik wel kunnen waarderen eerlijk gezegd, nooit meer gym ;D


    Door mijn HMS blijf ik last hebben van mijn knie maar ja, ik zeg altijd "ik heb de gewrichten van een 50jarige."
    Maar L.O. is leuk omdat ik dan bij hockey naar mijn crush kan staren.

    Ik vind gym niet zo heel erg, maar ik vind het wel jammer dat we (een gymklas met alleen meisjes) altijd van die typische meidendingen moeten doen zoals ringenzwaaien en turnen. Terwijl ik het juist leuker vindt om een team sport te doen zoals voetbal of softbal.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb het op een vrijdag, de eerste twee uur. Dat is gewoon... niet leuk, oké? Ik hoor uit te kijken naar vrijdag maar ik doe het niet omdat ik gym haat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben dit hele schooljaar nog nooit bij LO geweest en toch heb ik een Voldoende :3 lang leve Fysiotherapie, ze mogen me geen onvoldoende geven (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij ons op school heeft een jongen het vandaag voor elkaar gekregen om zn knieschijf naar de zijkant van z'n knie te verplaatsen waardoor die met de ambulance naar het ziekenhuis moest :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik haat gym en vooral mijn docent
    wij moeten over een paar lessen een handstand overslag over een kast kunnen en ik kan nog niet eens op mijn handen staan.
    Ik was zaterdag heel hard gevallen, heel mijn hand is geschaafd, mijn teen doet pijn en mijn ene knie is ontzettend blauw, maar ik moest persé meedoen van die vent
    aan het einde van de gymles was ik dus dood.
    Morgen heb ik het weer, gelukkig hebben we verkort lesrooster dus 10 minuten minder in de hel van gym


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one