• Ik heb dus een onvoldoende als eindcijfer voor gym, omdat hij zogenaamd vind dat ik niet goed meedoe en ik de helft van de lessen er niet was, terwijl ik elke les er ben geweest en ik heb nogal last van blessures en dat weet hij en ik was een keer geopereerd en toen kon ik niet meedoen en een keer was ik mijn spullen vergeten en hij gooit mij er dan wel uit, maar een ander niet, serieus. En hij doet een jaar over om mijn gymwerkstuk na te kijken en ik vraag er de hele tijd naar en dan heeft hij het nog niet nagekeken en als hij het nou eerder had nagekeken dan had ik nog kunnen verbeteren en het is gewoon freaking oneerlijk. Dus nu ga ik morgen klagen bij de examencommisie en dan hoort die lul nog wel van me.


    SLOAN.

    Wat een *pieeeeep* :O

    Ga ermeen naar je mentor :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou als ik jou was het ook tegen hem zeggen hoe jij er over denkt en natuurlijk naar de examencommisie & je mentor want zoiets kan en mag hij je niet aan doen


    Physics is awesome

    Ik had vorig jaar ook zo'n leraar voor L.O. :W Maar ik vind dat eigenlijk ook niet echt zo'n belangrijk vak, but /care.
    Maar het is natuurlijk wel erg kut van 'm dat hij je minder punten geeft als je niet eens kon meedoen.

    Oh, die van mij is ook zo. Toen ik hem vorig jaar vertelde dat ik aan paardrijden deed begon hij me gewoon recht in mijn gezicht uit te lachen en zei hij dat dat geen sport is. Hij heeft ons ook ooit eens twee rondjes rond het bos laten lopen (1 rondje is ongeveer 7km) terwijl het buiten 32°C was, en dan was hij achteraf verwondert dat bijna iedereen gewoon lag te kotsen van de warmte.. Stomme loser.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eyes schreef:
    Ik zou als ik jou was het ook tegen hem zeggen hoe jij er over denkt en natuurlijk naar de examencommisie & je mentor want zoiets kan en mag hij je niet aan doen


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Oeh.. Das echt kut. Mijn leraar is wel aardig, ik had een 8 gekregen voor klimmen, en een 9 voor acrogym. Yay! Maar voor de rest is het ook niet echt een boeiend vak ofzow, I thought. Je gaat bij ons geloof ik gewoon over als je voor dat onvoldoende staat. Maar toch, het staat niet zo netjes op je cijferlijst. Ik zal ook naar je mentor gaan!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Zoals je signature zegt.. SLOAN.

    Eyes schreef:
    Ik zou als ik jou was het ook tegen hem zeggen hoe jij er over denkt en natuurlijk naar de examencommisie & je mentor want zoiets kan en mag hij je niet aan doen


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.