• 'k Was er heilig van overtuigd dat 'n jongen die mee was op de schooltrip naar Londen dezelfde was, als die jongen die ik bijna elke ochtend in de bus tegen kom. Enfin, ik heb er héle verhalen over gehad met Annabeth dat 't dezelfde jongen was: blabla. Maar, vanmiddag in de bus bekeek ik die jongen eens goed en merkte 'n sik op! Maar, ik kon me helemaal niet herinneren dat die jongen in Londen een sik had D: Ik dacht er verder niet over na en ging naar huis. Even later ging ik achter Facebook zitten, kwam ik de foto tegen van die jongen, maar hij had GEEN sik op die foto en zijn kapsel was ook nogal anders en die foto was dus van Londen. Ik Annabeth erover berichten, kijk ondertussen verder tussen zijn foto's, kom ik tot de ontdekking dat die beide jongens elkaar ook nog 'ns kennen: ze stonden naast elkaar op 'n bandfoto. Like, wtf D: Nja, ik vond dat 'ie er wel leuk uitzag, maar 't blijken dus TWEE jongens te zijn i.p.v. één.. wel beide krullen, tho'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien zijn het broers? ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hahaha, geniaal. Slim hoor ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, geen broers :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol das wel weird jah... XD
    xD

    Oeps.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Oeps.


    26 - 02 - '16

    Haha, das wel grappig. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo zo, twee jongens... Doe maar luxe (nerd)
    Haha nee, grapje, dat is inderdaad best wel grappig :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    trololol


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hahaha, inderdaad: mindfuck.


    There's power in the words you whisper.

    Misschien zijn het neven of achterneven van elkaar? En ja, soms heb je wel eens dat twee mensen heel erg op elkaar lijken. Maar blijkbaar heb je dus niet zo goed gekeken maar daarbij, wat maakt het uit als je ze allebei leuk vind?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Misschien zijn het neven of achterneven van elkaar? En ja, soms heb je wel eens dat twee mensen heel erg op elkaar lijken. Maar blijkbaar heb je dus niet zo goed gekeken maar daarbij, wat maakt het uit als je ze allebei leuk vind?

    .... :W Daar gaat dit hele topic niet over :'D 't Gaat over de mindfuck.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aristocat schreef:
    (...)
    .... :W Daar gaat dit hele topic niet over :'D 't Gaat over de mindfuck.


    Ja, maar dat hadden we al op FB gezien. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aaaaargh. D:
    Dat was echt erg ja! Ik begreep er niets meer van. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, maar dat hadden we al op FB gezien. :P

    Heb ik jou op FB? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'