• Is er überhaubt een verschil tussen een navel en een buikpiercing? (yup, i googled it)
    Als er een verschil is, wat vinden jullie mooier?
    Ik wil een navelpiercing (: Al vermoorden me ouders me als ik er alleen al over begin :P


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Volgens mij niet. Al krijg ik bij buikpiercing ook dingen over van die microdermals in je heupen of zo. Dat vind ik wel heel mooi, maar je houdt daar een enorm litteken aan over. Daarom heb ik uiteindelijk zelf ook voor een navelpiercing gekozen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb werkelijk geen idee.


    Destroy what destroys you.

    Merwin schreef:
    Volgens mij niet. Al krijg ik bij buikpiercing ook dingen over van die microdermals in je heupen of zo. Dat vind ik wel heel mooi, maar je houdt daar een enorm litteken aan over. Daarom heb ik uiteindelijk zelf ook voor een navelpiercing gekozen 8D


    foto? (:
    meiden in de klas hebben laten zetten, en een vriendin van mij nu ook.
    ik ben verzot op die dingen denk ik :P


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb ook geen flauw idee, ik vind zelf dat navel/buikpiercings gevaarlijk zijn.

    Ik vind dat niet eens mooi en alleen maar onhandig ;x
    Ik wil er misschien ooit een in het gezicht of wat in mijn oren laten piercen ofzo :3


    26 - 02 - '16

    Volgens mij zijn ze heen onhandig. Een meisje uit mijn klas heeft er een en ze mocht drie dagen lang niet douchen! Daarnaast vind ik zo ook ordinair, maar ja, dat ben ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Volgens mij zijn ze heen onhandig. Een meisje uit mijn klas heeft er een en ze mocht drie dagen lang niet douchen!


    Lol, ik heb ook een navelpiercing en ik mocht gewoon douchen ;p. Je moet het gewoon goed verzorgen, en ja, in het begin is het wel pijnlijk als je ergens tegen aanstoot ofzo, maar bij mij was de pijn na ongeveer een weekje al weg (: Maar dat je niet mag douchen is onzin ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    een navelpiercing is mooi. alleen ik ben veel te bang voor die naald xp


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    een navelpiercing is mooi. alleen ik ben veel te bang voor die naald xp


    hihi ik ben ook als de dóód voor naalden, echtwaar :'D Maar de pijn valt haaaaartstikke mee, uiteindelijk had ik niet eens door dat 'ie er al doorheen zat.. Het brandt alleen een beetje, maar ik vond het meevallen; dat is al heel bijzonder, ik ben een watje in het gebied van pijn(:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    (...)

    hihi ik ben ook als de dóód voor naalden, echtwaar :'D Maar de pijn valt haaaaartstikke mee, uiteindelijk had ik niet eens door dat 'ie er al doorheen zat.. Het brandt alleen een beetje, maar ik vond het meevallen; dat is al heel bijzonder, ik ben een watje in het gebied van pijn(:

    als ik er één wil moet ik m wss zelf betalen. die vraag ik wel voor mn volgende verjaardag dan. ik werk nog niet D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    als ik er één wil moet ik m wss zelf betalen. die vraag ik wel voor mn volgende verjaardag dan. ik werk nog niet D:


    Haha me neither, maar hij was 40,- en mijn moeder wist dat ik 'm supergraag wou :'D Dus dat wou ze opzich wel betalen :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    (...)

    hihi ik ben ook als de dóód voor naalden, echtwaar :'D Maar de pijn valt haaaaartstikke mee, uiteindelijk had ik niet eens door dat 'ie er al doorheen zat.. Het brandt alleen een beetje, maar ik vond het meevallen; dat is al heel bijzonder, ik ben een watje in het gebied van pijn(:


    Is het eigenlijk niet ongeveeeerr hetzelfde als gaatjes laten schieten in je oren? ^^ Want dat doet op zich geen pijn (vind ik..)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    Is het eigenlijk niet ongeveeeerr hetzelfde als gaatjes laten schieten in je oren? ^^ Want dat doet op zich geen pijn (vind ik..)


    Het voelt niet hetzelfde, maar het doet net zo veel pijn ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het doet in het begin wel een beetje pijn maar ik vind het gewoon heel mooi en nu ben ik blij dat ik er toch een heb laten zetten


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Welk verschil zou er moeten zijn dan?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"