• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -



    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.


    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.


    Topics:
    - RPG || Teenage Island [2]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128982
    - rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128690&page=last#3349310
    - RPG || Teenage Island [1]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128874

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Liam Oliver Sanz

    'Jawel maar ik zou een stond maken bij mijn familie gewoon om ze weer eens te zien. Het is al weer bijna een half jaar geleden. ' ik zet de gitaar weg rek me uit.

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik knik begrijpend, 'Hmm, ik wou dat we konden bellen maar we hebben hier geen signaal,' zei ik toen zuchtend. Ik pakte mijn spullen, 'Ik ga even douchen,' zei ik snel en liep de douche in die enorm was. Ik liet het water stromen en eenmaal erin begon ik te zingen, Alicia Keys, If I Aint Got You. Ik vond 't wel een leuk liedje opzicht, ook al was ik meer van de rock kant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ze gaat douche en ik hoor haar zingen. Het was niet vals maar ook niet bijzonder goed. Ik sta op en trek mijn gympen aan. Dan loop ik naar buiten. Waar zou ik eens heen gaan?

    Abbigail Felicia Diaz

    Glimlachend stap ik de douche uit dat was lekker. Ik pak mijn gitaar en loop naar het balkon wat aan het strand grenst, Ik grijns en ga zitten. Ik begon After Tonight te spelen van Justin Nozuka, en rustig zong ik mee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga slapen ! ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    Ik kijk Devin aan. 'Ehm, ik weet niet,' zeg ik twijfelend.

    Emma Jade Cales
    Ik kijk even op als Kaylen zich ineens omgaat kleden maart gelukkig gaat hij voordat hij naakt is de badkamer in.Ietsjes later komt hij terug. 'Inderdaad niet zo handig om de eerste dag al gelijk naakt te gaan, weet je zeker dat je geen slet bent?' Grinnik ik. Dan loop ik naar de kledingkast en pak wat kleren en ondergoed waarna ik ook naar de badkamer loop om me om te gaan kleden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kaylen

    Ik lachte kort en zei nog net wat snel voordat ze ook de badkamer inging. 'Hahah sorry, gewoonte, Kayleigh gebruikt uren de badkamer dus heb ik alle tijd om zegmaar om te kleden.' Ik lach. 'JE MAG OOK WEL HIER OMKLEDEN HOOR, WENKBRAUWWIEBEL.' Schreeuw ik naar haar als ze weg is. Ik bekijk ff de kasten. Hoe komt dit hier?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 7:26 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nathan

    'Vertel mij niet hoe ik moet om moet gaan met meisjes!' Riep ik met een hoog stemmetje terug. 'En even voor u informatie: Je verwart mijn stem met die van een beer.' Voegde ik er weer met een normale stem aan toe. Ik douchte al het zand van me af . Ik trok een wit shirt aan, een jeans en mijn nikes. Ik besloot me nog even te scheren en een lekker luchtje op te doen. Ik sloot de deur van de badkamer achter me en zag dat Jessy op een laptop zat. 'Heey, internetverbinding.' Bracht ik verbaasd uit. Ik plofte naast haar op bed en zag dat ze op Twitter zat. Ik gniffelde even bij het zien van 0 volgers. 'Jij bent populair.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Euwhg. Ik ben online. ;D
    Even reageren met Jessy en Daniël.]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:08 ]

    Jessy.

    "Vertel mij niet hoe ik moet om moet gaan met meisjes!" Roept hij met hetzelfde hoge stemmetje. Ik schud mijn hoofd; Mafkees. "En even voor u informatie: Je verwart mijn stem met die van een beer," Voegt hij er aan toe. Ik ram op de deur. "Beer ik aantocht!" Roep ik met dezelfde hoge stem. Daarna loop ik met een grijns terug naar de kamer en zie dat er in de kast een laptop staat. Ik op bed zitten en zet hem aan. Al snel komt Nathan binnen lopen. Mijn blik valt direct op zijn gezicht. Volgens mij heeft hij zich geschoren. "Heey, internetverbinding," Zegt hij verbaasd. "Dat is ook alles, ik bekeek net mijn telefoon en alle contacten zijn eruit gehaald," Mompel ik. Met een paar klikjes zit ik op Twitter. Naast me hoor ik Nathan gniffelen. Zelf kijk ik naar het beeldscherm; Die volgens en volgend? Dat heb ik ook al op mijn telefoon gezien. Niks nieuws voor me. "Jij bent populair," Ik kijk hem verbeten aan. Snel typ ik 'Nathan Adams' in. Hetzelfde is te zien: nul tweets, nul volgend, nul volgers. "Dus, meneer. Wilde je nog wat zeggen?"

    Daniël.

    "Oh tuurlijk, ik heb de beste nachtogen ever," Zegt ze met een grijns. "Nou, dan blijf jij hier slapen en ik ga in bed slapen. Goed idee?" Stel ik sarcastisch voor. "Pas op voor de steen en de boom," Waarschuwt ze. "Ah, kom op. Ik heb snorharen," Lach ik en loop de vlonder waaraan de hutjes grenzen op. "Ohja, als je nu teveel naar links of rechts stapt, lig je in het water, het is maar dat je het weet," Ik grinnik even. "Lekker, een verfrissende nachtduik," Ik loop verder en kom bij een hutje waar geen licht brandt. Voorzichtig loop ik naar binnen, rommel wat in het huisjes en tover een zaklamp tevoorschijn. "Kijk," Zeg ik en zet de zaklamp aan. "Dan kan ik tenminste zien waar ik loop," Mompel ik en ga op de deuren opzoek naar het hutje waar ik moet slapen.

    xHaribo scheef:
    [Tja, kunnen wij Belgen ook over Nederlanders zeggen, het is te zien welk accent, de meeste zijn nog doenbaar maar sommige vind ik echt niet leuk]


    [Soms doe ik de accenten na, maar niet om er mee te spotten. Het is meer omdat ik vind van Belgen gewoon een leuk accent hebben. En als ik bij echte Belgen ben doe ik gewoon normaal, hoor. (;]

    Sweetest schreef:
    [Hahaha dat heb ik ook hoor, maar ik zeg eerlijk SOMS kan een accentje best wel schattig/sexy zijn mwahah ;$ Maar bij nederlanders heb ik het met het echt plat boers accent,]


    [Ik ken een Belgische jongen: Milo. En af en toe skype ik met hem. Hij heeft een schattig accent. Zelf praat ik redelijk normaal Nederlands. Soms gebruik ik West-Friese woorden en ik kan best als een boer praten. XD]

    [Er zit een jongen in mijn klas die echt heel goed Antwerps kan praten, en serieus, heel de klas lag plat toen hij gewoon 'parking' zei. ;P]

    Ariël

    "Dat is handig" zei ik grijnsend. Ik keek naar de maan die weerspiegelde op het water. Mijn vader zei altijd dat de maan ook in mijn ogen weerspiegelde maar ik geloofde hem eigenlijk nooit. Mijn blik ging naar boven en ik zocht naar de sterren. Je kon ze echt mooi bekijken, geen domme straatlichten ofzo.

    [Fuck. Kom ik thuis, moet ik over een halfuur naar de tandarts. Heel mijn dag verpest. Zucht... Nou als een gek mijn tanden poetsen. Ik ben over een uur ofzo terug.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    "Dat is handig," Zegt ze met dezelfde, vriendelijk grijns. Ik speur de hutjes af en vind de mijne. "Hé," Roep ik naar Ariël. "Ik slaap met.." Begin ik en lees het bordje. "Ariana Maria Lovegood," Mompel ik. "Heb je jouw hutje al gevonden?" Vraag ik en leun tegen de houten muur naast de deur. Ondanks dat het donker is, is het nog niet erg koud.

    Sweetest schreef:
    [Fuck. Kom ik thuis, moet ik over een halfuur naar de tandarts. Heel mijn dag verpest. Zucht... Nou als een gek mijn tanden poetsen. Ik ben over een uur ofzo terug.]


    [Jessy wacht op je. (:]