• Wekt dit stukje nieuwsgierigheid op, of is het een onderwerp waar niemand een verhaal over zou lezen? Ik weet dat je voor jezelf moet schrijven maar zeg nu zelf het is leuk als mensen je vertellen dat het goed is, niet?

    Wat als je zielsveel van iemand houdt maar dat ze het je niet toelaten om er voor uit te komen? Wat als je bekend bent en kampt met lichamelijke problemen? Heb je er ooit al over nagedacht hoe hard het leven is als je in het verkeerde lichaam bent geboren?Mensen denken er niet over na, vinden het gek dat andere mensen ongelukkig zijn met zichzelf maar heb jij er al eens over nagedacht? Heb jij er al eens over nagedacht over hoe het zou zijn als je in een ander lichaam zou zitten dan jezelf zou willen? Het is niet altijd makkelijk maar wat staat er in de weg? In de weg om gewoon jezelf te zijn?

    Willen jullie me aub vertellen of ik het moet doen of niet?


    i'm broken, do you hear me.

    Nee, sorry. Ik zou het niet verder lezen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaa. Ik vind het mooi!


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    Jaa. Ik vind het mooi!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    't Wekt op zich wel nieuwsgierigheid op ö, maar ik snap de verbinding tussen de eerste zin en de rest niet helemaal ._.;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mooi geschreven, maar verder geen interesse.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zou er geen verhaal over lezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    BAP schreef:
    't Wekt op zich wel nieuwsgierigheid op ö, maar ik snap de verbinding tussen de eerste zin en de rest niet helemaal ._.;


    Ja, misschien ligt het aan mij maar de eerste zin & de rest van de tekst zijn totaal verschillend


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, misschien ligt het aan mij maar de eerste zin & de rest van de tekst zijn totaal verschillend
    Heb ik ook (:
    Verder lijkt het mij misschien wel leuk, maar dat hangt heel erg van de manier van schrijven af: als je het niet te zwaar maakt, is het prima (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 17:06 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Zialled schreef:
    Jaa. Ik vind het mooi!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hm, nee sorry. Misschien heb je wel een mooie schrijfstijl, dan zou ik meer moeten lezen, maar dit stukje spreekt mij niet heel erg aan.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik zou er geen verhaal over lezen. Het spreekt me niet echt aan.


    Amor Omnia Vincit || I Can't Change

    Everdeen schreef:
    Nee, sorry. Ik zou het niet verder lezen.


    comfort in c h a o s

    Everdeen schreef:
    Nee, sorry. Ik zou het niet verder lezen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nee het spreekt me niet aan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.