• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:28 ]

    Je kan altijd wel iemand vertrouwen. Dat hoeft dan niet perse in het echt te zijn, maar op deze site zitten genoeg mensen die te vertrouwen zijn. En die naar je verhaal willen luisteren. :3


    -

    Genius schreef:
    Je kan altijd wel iemand vertrouwen. Dat hoeft dan niet perse in het echt te zijn, maar op deze site zitten genoeg mensen die te vertrouwen zijn. En die naar je verhaal willen luisteren. :3


    Ik vertrouw de mensen op Quizlet ook, omdat ik hier weet dat er gewoon niets 'slechts' kan gebeuren :3

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou op dit moment.


    <3

    Je kunt altijd met docenten praten, die zijn wel te vertrouwen. Bij mij op school dan, hé. Weet niet hoe jouw school is. (:
    En ik herken het wel deels ja. Als het niet lekker loopt met mij, dan rook ik ook veel meer dan normaal. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Ik vertrouw de mensen op Quizlet ook, omdat ik hier weet dat er gewoon niets 'slechts' kan gebeuren :3

    Nou dan weet jij toch ook wel dat er mensen wél te vertrouwen zijn. En bekijk het zo: volgend jaar kan je naar een andere klas toch?. Het schooljaar is al bijna om :3


    -

    Deluso schreef:
    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou op dit moment.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Voiceless schreef:
    Je kunt altijd met docenten praten, die zijn wel te vertrouwen. Bij mij op school dan, hé. Weet niet hoe jouw school is. (:
    En anders heb je nog het zorgteam op jouw school.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Genius schreef:
    Je kan altijd wel iemand vertrouwen. Dat hoeft dan niet perse in het echt te zijn, maar op deze site zitten genoeg mensen die te vertrouwen zijn. En die naar je verhaal willen luisteren. :3

    Dit + Als er iets is mag je me altijd pb'en.


    comfort in c h a o s

    Voiceless schreef:
    Je kunt altijd met docenten praten, die zijn wel te vertrouwen. Bij mij op school dan, hé. Weet niet hoe jouw school is. (:
    En ik herken het wel deels ja. Als het niet lekker loopt met mij, dan rook ik ook veel meer dan normaal. :')


    Mijn docenten/zorgteam 'zegt' dat ze niets doorvertellen aan ouders, maar dat dat doen ze wel (cat) Stelletje liegenaars.

    Deluso schreef:
    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou op dit moment.


    Je kunt mij altijd ook PB'en (cat)