• 24. October 2008 - House of Blues - Orlando, Florida

    30 October 2008 - Roseland Ballroom - New York
    ...
    en hier gaan we weer -.- En dan kom ik jaloers over?Nu heb ik wel mijn redene jha Oo En hun nieuw album waar elke fan al kei lang op wacht?Jha laat europa maar wachte,die kunne da wel.amerika ga voor!-.-

    Ik vid dit echt niet meer kunnen. C'mon like, aan wie hebben ze hun succes te danken? Jaah ik hoor het al de jongens zelf zegge; 'America!' en Dan zittn wij hier terwijl het allemaal de Europeanen hun ding is dat zij nu in Amerika zitten. Wat gaan ze doen? Ooh ze blijven nog lekker lang in het oh zo grote en goede en coole Amerika en latenons maar lekkr stikken. Ik zeg jullie één ding. Als ToHo zo blijft verder doen gaan ze hier in Europa nomaar een magere oogst aan fans hebben n dat is hun eigen schuld.

    (...)

    Ach, het stijgt hun misschien wel beetje naar hoofd, maar wat zou gij doen alsde in hun plaats waart? Net hetzelfde en weet ge, hier ga ik helemaal mijn tijd niet insteken, het slaagt nergens op. Als jullie kinders zo willen praten over hun, doe maar. Bewijst wat voor fans jullie weer zijn (:

    nu zijn wij de fake fans ofwa?gij bent gewoon te naïf but swat.Als je zo slim bent,als je u tijd er ni in steekt.ook ni in ons reageerd dan ni.

    (...)

    Ach, het stijgt hun misschien wel beetje naar hoofd, maar wat zou gij doen alsde in hun plaats waart? Net hetzelfde en weet ge, hier ga ik helemaal mijn tijd niet insteken, het slaagt nergens op. Als jullie kinders zo willen praten over hun, doe maar. Bewijst wat voor fans jullie weer zijn (:

    wat wil je hier nou precies mee zeggen =S?
    'Dat bewijst wat voor fans jullie weer zijn'
    waar slaat dat nou op -.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    wat wil je hier nou precies mee zeggen =S?
    'Dat bewijst wat voor fans jullie weer zijn'
    waar slaat dat nou op -.-

    Laat ze patricia n_n
    zei is gewoon te dom n_n

    Whatthefick alweeeeer Amerika ?!
    En tegen mij zeggen ze ook "oh, je gunt het hen niet!"
    Maar ik gun het hen wél. Ik vind het gewoon zo stom dat ze élke keer weer terug naar Amerika gaan. Bill was pas geopereerd, hij moest eigenlijk nog rusten, nee meteen terug naar Amerika. 'k Word er echt gek van...


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    ik had da ook.En nu begint iederene juist het zelfde te denke,da is best wel grappig.Maar ik vind het echt kut.Arriveren ze in europa met een monstertruck?nhee tog.Ofwel komt het omdat de pcd niet aanwezig zijn en rihanna en van die bekende poppekes -.-'


    Dat is idd wel grappig. Zo kun je zien dat sommige fans het gewoon wat sneller zien en niet met de kudde van 'ja nou het is niet zo' meelopen.
    In Europa heb ik ze nog nooit met een monstertruck gezien, maar van mij hoeft dat ook niet percé ofzo. Maar ik vind het wel kinderachtig.. Bijvoorbeeld 14 juni 'Ja we zullen altijd naar Nederland komen.' En dan komen ze maar twee keer in één jaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En di mensen dat zeggen dat wij hun succes daar niet gunnen, dat is dikke bullshit! Hun, die dat zeggen willen net zo graag ToHo terug naar hier en zitten tegen iedereen te zeiken dat ToHo teveel in Amerika zit. Sorry maar alle kinders die zeggen dat wij hun succes daar niet in Amerika gunnen, Dát is pas gelul!

    (...)
    maar ze gaan altij naar het zelfde ö
    Ohw, tsja dan is het dom x'D


    I live for the applause, you will die for it.