• 24. October 2008 - House of Blues - Orlando, Florida

    30 October 2008 - Roseland Ballroom - New York
    ...
    en hier gaan we weer -.- En dan kom ik jaloers over?Nu heb ik wel mijn redene jha Oo En hun nieuw album waar elke fan al kei lang op wacht?Jha laat europa maar wachte,die kunne da wel.amerika ga voor!-.-

    Straks zeggen ze:
    Oja, in 2009 ook even geen concerten in Europa.


    o__o
    omg dan ga ik staken :Y)


    don't Worry...Be gay.

    Ze mogen nu echt wel aan dat album beginnen. Ze zeggen wel dat Bill er drukt aan schrijft, maar ik geloof dat eerlijk gezegd maar half.

    Naja. Het is hun carriére. Ik ben blij voor ze dat het in Amerika lukt, maar als ze zó doorgaan raken ze de Europese fans kwijt. Hopelijk beseffen ze zich dat nog op tijd.

    Op het begin was iedereen maar ook echt iedereen mij aan het uitlachen omdat ik er zo over dacht.Maar nu denkt iedreen juist het zelfde -.-

    (...)
    ik ook ö!Wa hebbe ze aan amerika te danke?nix en wa hebbe z aan ons te danke?Hun succes,hun famous gedoe in amerika,hun honderde awards dat ze gewonnne hebbe.En het enigste wat die amerika ebbe gedaan is kome kijke naar een concert terwijl wij zelfs nog zo goe zijn om op hun te stemme voor een award in amerika.


    Omg wat een gelul. Zeg dan meteen dat je hun het geluk niet gunt ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ze mogen nu echt wel aan dat album beginnen. Ze zeggen wel dat Bill er drukt aan schrijft, maar ik geloof dat eerlijk gezegd maar half.

    Naja. Het is hun carriére. Ik ben blij voor ze dat het in Amerika lukt, maar als ze zó doorgaan raken ze de Europese fans kwijt. Hopelijk beseffen ze zich dat nog op tijd.


    Mee eens.
    Als ze zo hun succes in Europa willen vergooien.. Het zal niet lang duren of ze krijgen miljoenen brieven van ongelukkige fans die zelfmoordneigingen hebben omdat TH geen concerten meer geeft in Europa en dan worden ze allemaal stuk voor stuk depressief en komt er nooit een album.

    [/fantasie]


    rules don't stop me

    (...)

    Omg wat een gelul. Zeg dan meteen dat je hun het geluk niet gunt ;S

    Weetje,ik gun hun het geluk wel.Maar dees geluk ni want het stijgt naar hun hoofd.En da wilt gij ni in zien,,is zien hoe gij ga prate als het echt zo ver is ze meiske ;] ofwel wil je niet inzien dat ik gelijk heb.

    (...)
    Weetje,ik gun hun het geluk wel.Maar dees geluk ni want het stijgt naar hun hoofd.En da wilt gij ni in zien,,is zien hoe gij ga prate als het echt zo ver is ze meiske ;] ofwel wil je niet inzien dat ik gelijk heb.

    Precies.


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Op het begin was iedereen maar ook echt iedereen mij aan het uitlachen omdat ik er zo over dacht.Maar nu denkt iedreen juist het zelfde -.-


    Ja, in het begin werd ik om deze mening ook uitgelachen, kinderachtig rotgedoe. Alsof je als fan zulke dingen niet mag zeggen/denken. Zo lijkt het af en toe wel ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Omg wat een gelul. Zeg dan meteen dat je hun het geluk niet gunt ;S


    Ik gun hun het geluk wel.
    Meisje, is het zo erg als sommigen anders denken over dit onderwerp?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Weetje,ik gun hun het geluk wel.Maar dees geluk ni want het stijgt naar hun hoofd.En da wilt gij ni in zien,,is zien hoe gij ga prate als het echt zo ver is ze meiske ;] ofwel wil je niet inzien dat ik gelijk heb.


    Ach, het stijgt hun misschien wel beetje naar hoofd, maar wat zou gij doen alsde in hun plaats waart? Net hetzelfde en weet ge, hier ga ik helemaal mijn tijd niet insteken, het slaagt nergens op. Als jullie kinders zo willen praten over hun, doe maar. Bewijst wat voor fans jullie weer zijn (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Amerika is ook groot hea. Daar heb je ook veel verschillende steden. New York, California, Texas, etc. Maar toch, Nederland heeft niet zo veel..


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Ja, in het begin werd ik om deze mening ook uitgelachen, kinderachtig rotgedoe. Alsof je als fan zulke dingen niet mag zeggen/denken. Zo lijkt het af en toe wel ¬¬

    ik had da ook.En nu begint iederene juist het zelfde te denke,da is best wel grappig.Maar ik vind het echt kut.Arriveren ze in europa met een monstertruck?nhee tog.Ofwel komt het omdat de pcd niet aanwezig zijn en rihanna en van die bekende poppekes -.-'

    (...)
    th again -.-
    die zitte zoveel in amerika en wij wachte zo lang op hun nieuw album.

    Ja echt he ik wil wel dat die cd eens komt hoor die nieuwe kan niet w8ten xD


    You can't touch music but music touch you

    Amerika is ook groot hea. Daar heb je ook veel verschillende steden. New York, California, Texas, etc. Maar toch, Nederland heeft niet zo veel..

    maar ze gaan altij naar het zelfde ö

    Amerika is ook groot hea. Daar heb je ook veel verschillende steden. New York, California, Texas, etc. Maar toch, Nederland heeft niet zo veel..


    Inderdaad (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Mee eens.
    Als ze zo hun succes in Europa willen vergooien.. Het zal niet lang duren of ze krijgen miljoenen brieven van ongelukkige fans die zelfmoordneigingen hebben omdat TH geen concerten meer geeft in Europa en dan worden ze allemaal stuk voor stuk depressief en komt er nooit een album.

    [/fantasie]


    Ja, dat zou eerlijk gezegd best kunnen gebeuren. Steeds meer fans hier haken af, en daar heb ik best wel begrip voor. Hoe ze doen tegenover Europa.. Nouja, eigelijk doen ze niks. Dat is het nou net.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'