• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 11:01 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hé, die lijkt heel erg op een jurkje dat ik heb (: Alleen is het lijfje wat anders :3

    Mijn laatste aankoop bestond uit een appel bij de Kiosk op het station :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hmm ik vind um leuk voor als je miss wat kleine tieten hebt als dat mens.. want dan is de bovenkant recht.. en dan met een wijde open blouse driekwart, gympjes en een zwarte printjespanty niet eentje met kleurige printjes maar gwoon vormpjes ofso AHHA ik kan niet uitleggen..? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het niet mooi, maar het kan altijd nog wél leuk staan. Ik heb als laatste eten gekocht. Maar qua kleding heb ik wat kleding van mijn moeder 'geerft'.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind hem niet echt mooi, nee. Maar zolang jij er maar tevreden mee bent, dat is het belangrijkste ^^

    Mijn laatste aankoop was een bedel van Swarovski, een walvis, en een mintgroene blazer ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kleedje is lelijk =)
    Ik heb als laatste The Wanted cd gekocht =)


    Stop wishing, Start doing..

    Leuk, maar ik zou het nooit dragen (':
    Mijn laatste aankoop is een blauw jasje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind hem heel origineel en mooi (; zoiets zou ik ook kopen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het jurkje wel mooi, al zou ik er zelf niet mee rondlopen :')

    Dit is gewoon een plaatje dat ik van internet gehaald heb, maar nummer 3 en 4 hiervan heb ik gister gekocht ^^ 1 en 2 had ik al.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:37 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is nogal een raar kleedje maar misschien is het wel heel mooi als jij het aan hebt en het laatste wat ik heb gekocht is een roze harembroek en paarse pumps


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    M&M's met nootjes? ;D

    nee, deze broek:



    superblij mee <3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:40 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik ben niet aan jeans als het voor iets anders dan jeans broeken gebruikt wordt.


    Deze ballerina's en ik ben er heel erg tevreden mee. Ze zitten erg comfortabel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kemaru schreef:
    Niet iets dat ik zou dragen. (: Mijn laatste aankoop was een blauwe jeans volgens mij. 8D


    Dit dus. Precies dit.


    The universal language of art.

    Ik vind hem wel leuk, al zou ik hem niet zo snel zelf kopen. :)

    Ik heb net voor het eerst in járen weer eens een broek voor mezelf besteld op internet!


    Bad decisions make good stories.

    Lijkt me erg onpraktisch, maar wel mooi op zich. Mijn laatste aankoop is een zwart jasje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind hem best wel gaaf eigenlijk ^-^
    Ik heb als laatst een jurkje bij de V&D gekocht voor in de zomer, heel leuk wit met roze bloemen c: