• Ik verveelde me vandaag en was dus al m'n fb berichten aan het nalezen, waardoor ik dus op het gesprek van mij en mijn vriendje terecht kwam. Het ging al van een anderhalf jaar terug, waar hij de eerste keer gewoon 'hey' tegen me zei terwijl ik hem nauwelijks kende. Ik begon dus verder te lezen en zag die lieve berichtjes en kreeg een warm gevoel in m'n buik. Hehe, ik voel weer vlinders in mijn buik :ddd.

    Hoe zijn jullie vriendjes/vriendinnetjes? (:
    & voor de mensen die single zijn; hoe moet jouw perfecte vriend/vriendin zijn?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Er was een topic hoe iedereens perfecte vriendje moest zijn.
    In iedergeval moet die van mij niet te klef zijn :Y) En langer dan ik. (of als mij, ik weet het nooit >.<)
    Maar ik ben nu nog even niet op zoek naar een vriendje :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Long, difficult, weird story. But I'm happy with her.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn vriendje is nogal gemeen.
    Hij doet alsof ik niet besta, kent mijn naam niet eens, en ik heb hem nog nooit gezien. Misschien moet hij mijn hoofd maar eens uitkomen of geboren worden ofzo (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn vriend zit nu The hungergames the lezen.
    Ik heb hem een soort van gedwongen, gehehe.
    Hij vindt het een goed boek, zegt ie. haha.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    DracoMalfoyx schreef:



    Oh kom op seg. Je bent 13 for fuck's sake, je hebt nog een heel leven voor je.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    (...)

    Oh kom op seg. Je bent 13 for fuck's sake, je hebt nog een heel leven voor je.


    Weet ik (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn vriendje? Euhm, how 'bout this:

    FRED. Redhead, skinny, not that tall, freckled.

    Oh, en hij heeft geen tweelingbroer >_<

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 21:39 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ontmoette mijn vriend via hyves. Hoe stom dat ook klinkt. Hij had me op school wel eens gezien en stuurde dus een berichtje naar me. Ik kende hem toen nog niet en reageerde met 'Wie ben jij?' en zo is er een gesprek ontstaan. We kwamen erachter dat we veel gemeen hadden en toen werden we hele goede vrienden en uiteindelijk klikte het en nu is hij mijn vriend :3


    26 - 02 - '16

    I'm aloooooooooooooooooooooooooooooooooone.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    I'm aloooooooooooooooooooooooooooooooooone.


    Join the club (dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Soms is het best moeilijk, gezien z'n lichte depressie. Maar als ik bij hem ben is hij 9 van de 10 keer vrolijk, en anders snapt hij nu eindelijk dat hij er met me over kan praten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    DracoMalfoyx schreef:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hoe is mijn vriendin? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dat moet verwoorden. Ze is geweldig, lief, fantastisch, grappig, uuuh, het goede woord om haar te omschrijven ontbreekt in het woordenboek.
    Ze is gewoon het beste wat mij kon gebeuren in mijn leven en ik hou oneindig veel van haar (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Forever Alone xD
    Ik val op onverklaarbare wijze alleen op jongens die óf me bedriegen, óf gewoon slecht voor me zijn, óf onbereikbaar zijn -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die