• Een Engelse school gaat voor één jaar op uitwisseling naar het zonnige noorden van Italië. Ze slapen in een hotel net buiten het dorp. Ze volgen de lessen op een normale dorpsschool in Riomaggiore. Ze krijgen lessen in het Italiaans en moeten gewoon mee doen met de daar gewenste gewoontes. Ze krijgen last van culturele verschillen en frustraties omdat het niet gaat hoe zij willen. Maar hoe langer ze in het prachtige Riomaggiore blijven, hoe meer gehecht ze aan de stad raken. Want als je eenmaal in Riomaggiore bent, ga je nooit meer weg.

    Jongeren uit Engeland (16 – 18)
    - Carmen Noa Fisher(Appelstroop)
    - Erin Cheyeanne Rhodes( LovingStyles )
    - Elizabeth 'Liz' Taylor Billington(Griphook)
    - Javier Vang ( Donnie)
    - Bruce Wayne Crosby ( xYoung)
    - Amynta Nerolia Dyce (Mordacious)

    Jongeren uit Riomaggiore (16 – 18)
    - Capri Adriana Maimione (Roane)
    - Leandro Quirino Brancati(Narissa)
    - Giovanna Bruna Sofia Greco (Rajah)


    Regels:
    -Voorlopig één personage per persoon.
    -Ik wil alleen mensen die het niet al na één week opgeven.
    -Relaties en 16+ zijn toegestaan.
    -Probeer minimaal 4 regels schrijven maar liever meer.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 21:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maakt mij niet uit maar jongens hebben we wel minder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als ik een jongen maak krijg je zo'n type als Dave.

    Prima, alle types zijn welkom.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yeah, Dave! :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam: Erin Cheyeanne Rhodes
    Leeftijd: 17
    Karakter: Erin is over het algemeen een aardig meisje maar als ze je niet mag laat ze dat meestal wel merken. Ze is ook bijna altijd vrolijk en is lastig boos te krijgen maar als ze eenmaal boos is duurt het lang voordat ze weer afgekoeld is. Soms maakt ze erg sarcastische opmerkingen die wat kwetsend kunnen zijn maar zo bedoelt ze het niet. Ze is een typje dat veel praat en ze is dan ook niet goed in stil zijn.
    Uiterlijk:


    klik
    Familie:Haar beide ouders zijn gewoon Engels. Haar broer, Brandon is 19 en is erg beschermend over zijn zusje.
    Extra: Erin doodsbang voor spinnen, zelfs de hele kleine.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 21:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Bruce Wayne Crosby.
    Leeftijd: Zeventien.
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt hij een verlegen jongen, maar als je hem leert kennen is hij dat totaal niet. Bij vrienden is hij humoristisch en kan mensen aan het lachen maken. Hij is vriendelijk en aardig en probeert altijd zo over te komen, alleen kan hij zijn woede slecht beheersen. Als Bruce echt boos is kunnen er dingen uit zijn mond komen die hij liever niet wilde zeggen. Verder heeft hij een eigen mening die vaak niet bij andere mensen past, maar luistert wel naar anderen. Hij kan zich alleen redden, maar houd van gezelschap. Je kan Bruce een gentlemen noemen, maar toch kan hij verlegen overkomen bij meisjes en is niet erg flirterig. Verder weet hij zijn gevoelens slecht onder woorden te brengen, zoals de meeste jongens. Als laatste heeft hij nog een paar goede eigenschappen: Hij is zorgzaam en behulpzaam, wanneer er iets gebeurt is hij de gene die actie onderneemt en iemand troost, verzorgd of helpt.
    Uiterlijk:



    Bruce heeft warrig bruin haar en redelijk brede wenkbrauwen, die zijn gezicht een vriendelijk karakter geven. Zijn ogen zijn bruin met een paar lichtere stipjes. Hij heeft lichtrode lippen, met in zijn mond: Rechte, krijtwitte tanden. Daarmee kan hij een mooie glimlach op zijn gezicht toveren. Bruce heeft een strakke kaaklijn, waar soms als hij zich niet scheert, stoppels op verschijnen. Verder heeft hij een atletisch en gespierd lichaam, doordat hij veel sport. Zijn kledingstijl is sportief en casueel. Meestal draagt hij jeans en vlotte t-shirts. Op zijn hoofd zitten verschillende petten en hoeden: Van strandhoedje tot baseballpet.
    Familie: Bruce is afkomstig van Guernsey. Dat is een van de onafhankelijke Kanaaleilanden tussen Frankrijk en Engeland. Daar is hij geboren en getogen en opgegroeid samen met zijn zusje: Anne-Lotte en zijn oudere zus: Yessica. Zijn zus Yessica is van een andere vader dan hij, dat komt doordat zijn moeder vreemdgegaan is met een Afrikaan. Daarom heeft Bruce een stiefvader: Robert. Zijn moeder heet: Monica. Vanaf zijn geboorte kan hij al goed opschieten met Yessica, ze schelen drie jaar, maar dat kan je bijna niet zien. Ze lijken even oud en worden soms aangezien als een stelletje, omdat ze totaal niet op elkaar lijken. Zijn jeugd is gewoon normaal verlopen, hij had heft gezellig op school, veel vrienden en hij deed het goed op school. Maar toen hij naar de middelbare school mocht, ging het fout. Al vrij snel kreeg hij slechte vrienden en belandde op het verkeerde pad. Gelukkig hebben zijn ouders dat ontdekt en is weer terug naar zijn normale leven gekeerd. Door dat avontuur is hij een ervaring rijker en weet zich prima te redden.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 20:59 ]

    Ik wil hier best aan meedoen? :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaaaa!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maakt het niet uit wat voor?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je mag zelf weten natuurlijk. Maar de Engelse zijn wel leuker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jongere uit Engeland.
    Naam: Amynta Nerolia Dyce.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze is geboren op 23 april.
    Karakter: Amynta heeft een sterke wilskracht. Als ze iets wilt dan zet ze dit ook door. Zo heeft ze haar verslaving met drugs van zich af kunnen zetten, en kon ze door met haar leven. Hier is ze nog steeds erg trots op tot op de dag van vandaag. Amynta hecht veel waarde aan haar geld en haar eigen bezittingen. Als iemand aan haar spullen komt wordt ze hier nijdig om. Eerst zullen ze dit aan haar moeten vragen om haar goedkeuring. Ze hecht waarde aan haar geld, omdat ze vaak doodsbang is om schulden te krijgen. Ze spaart liever, en koopt een paar jaar niets dan dat ze het aan vanalles gaat uitgeven.
    Als Amynta iets niet wilt dan wilt ze dit niet. Ze is erg koppig, en ze wordt snel jaloers. Vooral als mensen met een van haar goede vrienden omgaat, en Amynta ziet dat ze het leuker met hun hebben dan met haar. Hierdoor gaat ze vaak negatief denken.
    Voor de rest is zij een warmhartig en lief meisje, en kan ze goed naar je luisteren. Je kunt je dingen kwijt aan Amynta, want ze is een erg betrouwbare en rechtvaardig iemand. Ze is wel voorzichtig. Ze wilt eerst het zekere voor het onzekere weten. Ze heeft een sterke en scherpe geest, dus je kan allerlei scheldwoorden naar haar toe gooien of wat dan ook, ze wordt hier niet door geraakt. Behalve als je over haar familie begint, dan is ze zichzelf niet, en kan ze je zo aanvallen. Ze heeft namelijk een erg kort lontje. Als iemand Amynta heeft gekwetst, dan kan ze lang een wrok koesteren voor diegene, en zich blijven vasthouden aan de pijn die diegene heeft veroorzaakt.
    Amynta heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden, en om binnen te zitten. Ze moet wat doen, en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen.
    Uiterlijk:


    Amynta heeft een sterke kaaklijn. Haar lippen lijken mooi vol, maar ze heeft dunne lippen. Een 1.63 meter is ze, en heeft hier totaal geen probleem mee. Ze heeft het meest in haar leven mannen rondom haar heen gehad, en die waren twee koppen groter dan haar. Dus met haar lengte zit ze niet. Alhoewel Amynta een slank postuur heeft, en er breekbaar uitziet; is ze dit echter niet.
    Ze heeft rossig rood haar, en doet hier verder niets mee dan even snel een haarborstel er doorheen halen. Ze heeft namelijk prachtige krullen van zichzelf, en ze is hier erg blij mee. Haar ogen zijn mooi natuurlijk groen met een grijs tintje, en haar wenkbrauwen epileert ze niet, want dat is ook helemaal niet nodig. Deze hebben nog steeds hun natuurlijke vorm. Ze is wat minder blij met haar neus. Telkens als ze in de spiegel kijkt dan denkt ze dat haar neus groot is, maar eigenlijk is het een klein schattig neusje. Ze denkt niet al te positief over zichzelf.
    Familie: Haar moeder is overleden bij haar geboorte, en hier zit Amynta erg mee. Ze zou graag willen weten hoe haar moeder was, en had graag een goede band met haar gewilt. Haar moeder was een erg bekende actrice, en kreeg ook niet bepaald weinig betaald. Dit geld heeft zij nu allemaal gekregen, want dit stond in de testament van haar moeder. Toen haar vader hier achterkwam is hij weggelopen, en heeft hij Amynta samen met haar broer achtergelaten bij hun oma en opa.
    Extra: Amynta moet persé koffie of een sigaret op hebben om nog enigszins 'normaal' te kunnen reageren. Dit geldt vooral voor in de ochtend. Ze is totaal geen ochtendmens, meer een avondmens. Amynta heeft namelijk een enórm ochtendhumeur, en als iemand haar wakker maakt heeft ze een totaal ander karakter dan dat je haar kent. Haar schattige, aardige karakter, is overgenomen door een chagrijnig', en felle karakter.
    Ze heeft meerdere tattoos op haar lichaam. De meeste hebben een betekenis met het leven, en met wat ze nog moet tegenkomen in het leven. [Deze tattoos kom je vanzelf tegen in het topic, want heb nu nog geen idee welke ze heeft.]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze staat erbij. Als er vanavond genoeg mensen online zijn open ik het eerste topic.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb nu totaal geen inspiratie.. sorry. Mijn rol breidt ik later verder uit.

    Oké, ik ga mijn best doen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:32 ]

    xYoung schreef:
    Ik heb nu totaal geen inspiratie.. sorry. Mijn rol breidt ik later verder uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou, mijn rol is uitgebreid. ;D