• Een Engelse school gaat voor één jaar op uitwisseling naar het zonnige noorden van Italië. Ze slapen in een hotel net buiten het dorp. Ze volgen de lessen op een normale dorpsschool in Riomaggiore. Ze krijgen lessen in het Italiaans en moeten gewoon mee doen met de daar gewenste gewoontes. Ze krijgen last van culturele verschillen en frustraties omdat het niet gaat hoe zij willen. Maar hoe langer ze in het prachtige Riomaggiore blijven, hoe meer gehecht ze aan de stad raken. Want als je eenmaal in Riomaggiore bent, ga je nooit meer weg.

    Jongeren uit Engeland (16 – 18)
    - Carmen Noa Fisher(Appelstroop)
    - Erin Cheyeanne Rhodes( LovingStyles )
    - Elizabeth 'Liz' Taylor Billington(Griphook)
    - Javier Vang ( Donnie)
    - Bruce Wayne Crosby ( xYoung)
    - Amynta Nerolia Dyce (Mordacious)

    Jongeren uit Riomaggiore (16 – 18)
    - Capri Adriana Maimione (Roane)
    - Leandro Quirino Brancati(Narissa)
    - Giovanna Bruna Sofia Greco (Rajah)


    Regels:
    -Voorlopig één personage per persoon.
    -Ik wil alleen mensen die het niet al na één week opgeven.
    -Relaties en 16+ zijn toegestaan.
    -Probeer minimaal 4 regels schrijven maar liever meer.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 21:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Capri Adriana Maimione
    Leeftijd: 16
    Karakter: Capri kun je een beetje vergelijken met heet weer in Italië: zonnig. Ze is een heel vrolijk, spontaan persoon en een echte levensgenieter. Ze houdt van avontuur en uitdagingen en laat zich niet snel afleiden van wat ze wil. Je moet al heel wat moeite doen om haar kwaad te krijgen, maar lukt het je dan zou het wel eens heel goed kunnen dat je een pan tegen je hoofd krijgt à la mamma.
    Uiterlijk:



    Capri is heel slank en lang. Haar bruine haren draagt ze meestal los of in een hoge, losse knot. Ze heeft chocoladebruine ogen en een getinte huid, het hele jaar door. Capri zal je zelden met een broek zien, ze draagt vrijwel altijd jurkjes.
    Familie: Capri woont samen met haar moeder Miah, haar stiefvader Guido en negentienjarige stiefbroer Timoteo in een klein maar gezellig huisje tussen de typisch Italiaanse winkeltjes. Miah is werkloos en zorgt dus voor het huishouden en de kinderen. Haar echter vader is van Vietnamese afkomst, maar die heeft haar moeder laten zitten zodra ze zwanger was. Hoewel Guido haar echte vader niet is, heeft ze nooit anders geweten en heeft hij haar nooit anders behandeld dan zijn eigen zoon uit een eerder huwelijk. Met Timoteo durft het al eens botsen, maar die kleine conflicten zijn meestal snel vergeten.
    Extra: Doordat er maar één geldverdiener is, klust Capri een beetje bij in het restaurant waar de jongeren verblijven. Ze werkt er als barmeisje. Stiekem droomt Capri ervan om zangeres te worden, maar ze weet dat die kansen gering zijn. Toch kan ze het niet laten te zingen als ze alleen is.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ze staat erbij:Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wilt nou niemand zich inschrijven?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lijkt me echt superleuk maar ik doe er al met 2 mee en ik be nbang dat ik er anderes een ga verwaarlozen en alles door mekaar haal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga een meisje uit Engeland invullen (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kan ik een jongen reserveren uit Engeland?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik zet jullie er allebei bij!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Elizabeth 'Liz' Taylor Billington
    Leeftijd: 17
    Karakter: Liz is een spontaan, maar druk meisje. Ze is bijna altijd vrolijk, en probeert altijd het positieve in het negatieve te zien. Ze laat mensen niet snel toe in haar hart, maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen, zit je goed. Ze is heel beschermend tegenover haar vrienden, en gaat voor ze door het vuur. Als er iemand boos/verdrietig is, doet ze haar best om diegene op te vrolijken. Maar ook Liz heeft zo haar kanten, en als ze chagrijnig is, is ze niet te genieten. Ze is snel gekwetst, al laat ze dat niet altijd blijken.
    Uiterlijk:


    Liz heeft lange, golvende blonde haren, die tot ongeveer haar schouderbladen komen. Ze heeft groen-bruine ogen, die omringd zijn door lange wimpers. Ze heeft een slank postuur, en is ongeveer 1.65M. Ze draagt bijna altijd make-up, wat meestal bestaat uit mascara en lipgloss/lippenstift. Qua kleding draagt ze het liefst jurkjes, en áltijd hoge hakken.
    Familie: Liz woont samen met haar vader, broertje en kleine zusje. Haar moeder is vorig jaar overleden aan een ziekte, en ze is er nogsteeds kapot van.
    Extra: Liz rookt, en speelt gitaar.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 10:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Matt Damon als vader. Niet slecht...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn rol komt zo, eerst douchen, lieverd ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rajah schreef:
    Matt Damon als vader. Niet slecht...


    hahaha snap je :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Javier Vang
    Leeftijd: Negentien (4oktober)
    Karakter: Het lag niet in zijn aard om mee te gaan naar de uitwisseling in Italië, al vonden zijn ouders het unieke kans om er aan deel te nemen. Een wereld zou voor hem open gaan, al leefde hij vooral in zijn eigen leven. Hij neemt medicijnen om hem staande te houden, om hem af te zonderen van een gedaante die hem waanzin inspreekt. Hij heeft al vaker dingen gedaan, die hij nooit mocht gedaan hebben, al kwam hij er zonder veel problemen van af. Buiten al deze problematische gebeurtenissen, is hij een enorm intelligente jongen. Hij is vriendelijk tegen de mensen die hem als een normale behandelen.
    Uiterlijk:


    Familie: Samen met zijn vader, moeder en twee zussen, woont hij in een gezellig stadje dicht bij Cambridge. Zijn zus vertrekt binnenkort naar Oxford, om haar studies daar verder te zetten. Zijn moeder werkt in het plaatselijke stadje, terwijl zijn vader elke dag heen en weer rijd naar Cambridge. Lana, zijn jongste zus gaat nog naar de lagere school.
    Extra: Javier heeft psychische problemen, al neemt hij er medicijnen voor die hem een beter en 'normaal' mens maakt. Als hij de pillen heeft, komt alles goed.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik kan zijn uiterlijk niet kiezen ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Please, help me :c






    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die middelste!!! Omg!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."