• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Clair ~ Summers and Deadpool
    Buzolic ~ Banshee and Iceman
    Enochian ~ The young Charles and Pyro
    Lemmiwinks ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Lestrade ~ Magneto and Beast
    Fitzgerald ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Weetje, ik wantrouwde Meredith al gelijk vanaf haar verschijning, ik haat haar gewoon.

    En ik zit nu echt te janken alleen vanwege Ezra en Aria, want ze doen me gewoon denken aan hoe het vroeger was tussen mij en S.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik begin Lucas ook een beetje te wantrouwen. Maya vertrouw ik nou ook niet bepaald, maar er is ook nog wel een kans dat Jason dus A is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ben ik de enigste die vind dat Ian echt niet knap is, maar gewoon een enge creep, waardoor ik niet begrijp waarom Melissa ooit met hem had.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    spencer vond hem ook leuk


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ja, ik snap niet waarom iemand Ian ooit leuk vond/vind, hij's maar een enge creep, net zoals Jenna die begin ik ook al eng te vinden en dan heb je mijn mening over Noel nog niet gehoord, serious that dude scares the hell out of me.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ach jah hij is dnek ik dood.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hoop ik, dat hoop ik met heel mijn hart en hersenen.

    Maar ik heb Maya van mijn verdachtenlijst geschrapt, want haar telefoon was geblokkeerd, maar toch kreeg Aria die avond een sms van A, dus dat zou nogal raar zijn.
    Ian kan A al helemaal niet zijn, want waarom zou hij dan die video sturen? Of het is een list, zodat ze niet verwachten dat hij A is, maar dan heeft hij zijn hersenen ergens achtergelaten.
    Jason kan A ook wel zijn, maar ik denk niet dat Jenna A is, dat zou je gewoon kunnen raden, dus dan is het niet spannend en Melissa is ook te voor hand liggend. Mona verdenk ik sowieso niet, want dat ligt voor de hand en Lucy zei dat A iemand anders dan in de boeken te zijn.
    Ik denk dan toch echt dat Alison een twin heeft, want ik denk niet dat Jason A zou zijn, er is wel een kleine kans.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    jah maar de twin van allison is al voorgesteld in de serie he. maar je moet denken he a is iemand waar allison bang voor ios, en allison bang maken is al een grote doel.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Alison? En bang? Onmogelijk, maar het zou goed kunnen dat, dat Melissa A is als je het zo bekijkt, want Ali zou bang kunnen zijn dat Melissa erachter kwam van Ian en haar, dus tja...Melissa is overal in staat toe, alleen sommigen weten dat nog niet. Ian is in ieder geval A niet, tenminste dat geloof ik.

    Voor wie zou Alison nog meer bang kunnen zijn? Melissa ligt gewoon voor de hand, maar er moet gewoon iemand zijn voor wie ze echt bang is.

    Als A nou echt Ali haar twin zou zijn, dan is er een grote kans dat Ali dus bang voor haar was, er zijn heel veel redenen waarom dat zou kunnen.

    Ik had dus net een heel kort gesprekje met Kyra en zij zei: Je mag zeker geen Monster drinken op school. Ik dus echt zo eigewijs: Als hun cola mogen drinken, mag ik mijn Monster energy drinken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    monster is egt (cat) oom ziek van tye worden.


    maar ik dnenk juist om totaal andere redenen dat als melissa a is het bniet door ian zou zijn hoor. maar juist van Jason of haar vader etc...

    maar eerlijk gezegd denk ik moemnteel nog wel dat het iemand is die nog niet in de seriee gezien is. (behalve de twin.) of het is zeg maar mona melissa ezra jason, caleb etc... allemaal.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Laatst waren Kyra en ik in de stad we hadden Monster gekocht en we dronken het te snel op(Of je gaat je dan dronken gedragen of je krijgt erge buikpijn) zij kreeg de buikpijn, ik het gestoorde gedrag, gelukkig werd ik niet opgepakt fso.

    Ja, dat zou ook kunnen. Ezra kan het niet zien want hij was bij Aria toen A de rest aanviel in de poppenwinkel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    jah wat zeg ik nou dat het ze allemaal is... dan kan ezra het makkelijk zijn he.

    ik bedoel ezra houdt aria bezig terwijl melissa zeg maar spencer aanvalt caleb hannah etc.... (maar tog dnek ik nie da het ezra is hoor)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dat zou heel gemakkelijk kunnen, alleen ik denk echt niet dat Ezra het is, I think I just love him too much to believe that.

    Melissa ligt zo voor de hand, naar mijn mening, terwijl ik juist denk dat A iemand is die niet vaak tevoorschijn komt en je niet zou verwachten als A.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Weetje, net wanneer je op mensen hun steun rekent, laten ze je in de steek.

    Ik rekende op Kyra's steun toen ik echt niet meer wist wat te doen op het gebied van de S-kwestie, maar ze liet me in de steek, want ze vond Sims blijkbaar belangrijker dan haar vrienden, die haar nu echt nodig hadden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik mag niet vertrekken voor 8 uur, ik moet dus echt heel snel lopen als ik een goede plek wil hebben. Achja, ik kom er zo wel in 7 minuten, dat redde ik de vorige keer ook, dus ja....


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.