• RPG, Apart.

© By Horus aka. Morrison.

Inleiding.

10 beste vriendinnen krijgen een ticket opgestuurd om naar Hollywood te reizen, de stad van beroemdheden en rijkdom. Ze vinden het geweldig, en proberen elke celebrity op te zoeken die ze willen. Ze proberen ook les van hun te krijgen, wat niet lukt. Elke dag mogen ze intrekken in een vijf sterren hotel waar de beroemdste mensen ook intrekken als ze op tour zijn. Maar elk meisje heeft ook een doel om te bereiken, en door dat doel drijven ze uit elkaar, tot er grote ruzies ontstaan. Zal het nog goed komen, en overleeft hun vriendschap?

Regels.

~ Houd je aan de karaktertrekken van je personage.
    ~ Je mag géén relatie met een celebrity.
    ~ Geen ruzies OOC.
    ~ Bij OOC-praat haakjes: [ ], { }, ( ), < >, \ /, etc.
    ~ Uiterlijk moet realistisch zijn, karakter ook.
    ~ IC is als je als je eigen personage praat, en OOC is als je als jezelf praat.
    ~ Bij 3 overtredingen van de regels, krijg je een waarschuwing. Nog één overtreding, rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Eén rol per persoon.
    ~ Afwezigheid niet door geven? Rol kwijt.
    ~ Geen vriendjespolitiek.
    ~ De personages móéten meisjes zijn.
    ~ Ik zie het niet door de vingers als iemand één rol meer wil maken.
    ~ Van die perfecte meisjes sta ik niet toe.
    ~ Grote beschrijvingen van uiterlijk a.u.b.
    ~ Ik heb graag dat alleen ervaren RPG’ers hieraan meedoen.
    ~ Posts zijn minimaal 3 regels in de RPG. Maximaal is er niet, zolang het maar onder de 40 posts is.
    ~ Je kunt er altijd inkomen, maakt niet uit hoe.
    ~ 16+ is NIET toegestaan!

Kamerverdeling.

~ Kamer één: Esmee Lendle q]Horus[/q met Delores Rodríguez q]xYoung[/q.
    ~ Kamer twee: Beau Leen q]huppeltrutje[/q met Arwen Frances q]xPreciious[/q.
    ~ Kamer drie: Jade Bright q]HurtedHeart[/q met Alyson Avery q]MEGUSTAZAYN[/q.
    ~ Kamer vier: Artemis Jill q]DevilWings[/q met Summer Knight q]DracoMalfoyx[/q.
    ~ Kamer vijf: Liberty Summers q]IHeartMusicc[/q met Charlynn Fidea q]ForeverZaynx[/q.

Omgevingen.

Zwembad I.
    Zwembad II.
    Zwembad III.
    Zwembad IV.
    Zwembad V.
    Glijbaan I.
    Glijbaan II.
    Binnenbad.
    Klein zwembad op balkon.
    Hotelkamer.
    Restaurant.
    Strand.

Rollen.

~ Esmee Mary Lendle ~ VP worden van modebedrijf ~ Horus
    ~ Alyson Ruby Avery ~ Zangeres worden ~ MEGUSTAZAYN
    ~ Beau Dilara Leen ~ Danseres worden ~ huppeltrutje
    ~ Arwen Victoria Frances ~ Een band krijgen ~ xPreciious
    ~ Artemis Diana Jill ~ Actrice worden ~ DevilWings
    ~ Delores Arabelle Rodríguez ~ Ontwerpster/Styliste worden ~ xYoung
    ~ Summer Serena Knight ~ Actrice worden ~ DracoMalfoyx
    ~ Libery Roxanne Summers ~ Gitariste en/of Actrice worden ~ IHeartMusicc
    ~ Jade Skyler Bright ~ Ze kijkt waar ze uitkomt, ze wil het allemaal ~ HurtedHeart
    ~ Charlynn Daphne Fidea ~ Fotograaf/Regisseur worden ~ ForeverZaynx

Topics.

Rollentopic.

Hoe beginnen we?

De vriendinnen zijn aangekomen op een vliegveld in Hollywood, en gaan één voor één naar hun hotel. De één gaat naar het zwembad, de ander gaan naar de hotelkamer, de ander naar het restaurant en de andere weer naar een bar. Zo gaat het eerste speeltopic.

[ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:49 ]

May the odds be ever in your favor!

Tyler

'Uhhuh' grijns ik. Ik drink weer snel een fles alcohol leeg, en dans op het ritme van de muziek. Als ik Alex zijn armen om mijn middel voel draai ik me om, en kijk hem uitdagend aan. Hij grinnikt, en plaatst een kort kusje op mijn lippen wat me doet grijnzen.

El Diablo.

Liberty Roxanne Summers

Als ik klaar ben met douchen trek ik snel een kort jurkje aan en mijn hakken. Doe wat sieraden om en pak een taxi richting de club. ALs ik daar aan kom loop ik naar de bar en bestel een Baco. Verder op zie ik Jade en Alyson staan, ik lach. Die doen het goed. Ik drink mijn baco ook op en loop naar de dansvloer en begin op het ritme van de muziek te dansen. Als ik opeens twee sterke armen rondom mijn middel voel schrik ik even maar als ik zijn stem hoor begin ik te grijnzen, 'Hello Summers,' hoor ik zijn Engelse accent. Ik grijns en draai me om, 'Hmm, hello,' zei ik toen, 'Misschien is het leuk dat ik jou naam ook weet,' grijns ik dan speels, 'Liam Truscott' Zegt hij dan met een knipoog. Ik grijns en loop dan heugwiegend naar de bar toe en bestel nog een drankje, na een paar tellen staat hij weer naast me, 'Goed dat je er bent anders moest ik deze twee alleen drinken,' grijns ik en kijk naar de twee shotjes voor me. Hij grijnst en we slaan het op aftellen allebei achterover. Daarna loop ik weer te dansen om de maat.
    Als ik twee handen voel op mijn heupen pak ik die even vast en begin ik te grijnzen, 'Jij kan goed dansen,' hoor ik zijn accent weer.

[ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 23:38 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jade
    Ik grinnikte en begon weer te dansen op het ritme met Kellan. De andere jongens hadden ook een chick gevonden en ransde er ook vrolijk mee tot de muziek abrupt stopte. Een Groupje jongens stonden bij de Dj tafel en pakte een microfoon. 'Battle!' Schreeuwde hij erdoorheen. Iedereen begon gelijk te juichen en een vierkant werd vrijgehouden. De jongens die de muziekhadden stop gezet hadden allemaal hetzelfde aan. Een zwart Adidas jasje met een blauw T-Shirt eronder met "Destination" erop geschreven. Nu werd het publiek vrij wilt en iedereen schreeuwde: 'Battle! Battle!' Kellan keek naar de jongens en grijnsde waarna hij zijn pet op zijn koppie deed en de jongens achter hem aanliepen. Net als Alex. Ik trok Alyson mee naar voren. Ze gingen dus dansen. Nou eerder battlen. Ik keek even Alyson aan. 'Al weet je nog die pasjes die we met de meiden hadden geleerd bij zo een curcus hip hop en streetdance? laten we die zo doen.' Zeg ik grijnzend. Boeie als ze het slecht vonden. Ik leefde maar 1 keer.

I'm finally back, Finally after a Year break

Alyson

'Ik heb al een plan' grijnsde ik, bijna niemand wist van mij dat ik al 10 jaar aan streetdance deed. We gingen klaar staan, en wachtte op het teken dat we mochten beginnen.

El Diablo.

Liberty

Opeens hoorde ik dat ze gingen battlen, en ik moest grinniken. Ik trok Liam mee richting het groepje en zag uieindelijk Jade en Alyson ook voorin staan. Ik begon te lachen en keek toe naar wat ze deden.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jade Sky Bright
    'ehm Alyson. We hebben jurkjes aan. Ik heb nog wel lekkere vlotte dingetjes mee voor de zekerheid.' Zei ik grijnzend. Nu zouden we er ook helemaal voor gaan. Ik trok haar mee haalde mijn mini tasje uit het kluisje dat ik genomen had en haalde er 2 setjes uit: Setje (Die broek moet kort en er is een blauw setje en dus een roze setje. Gewone Adidas sneakers ofzoiets :)] ik liep de meiden WC in en klede me razend snel om. Ik deed mijn petje op en nadat Alyson ook omgekleed was liepen we terug. We kwamen precies optijd want ze waren aan het bespreken. De muziek ging net aan toen wij erbij kwamen staan. 'Welke moves gaan we doen?' Vaag ik aan Alyson. Voor zover ik wist moest je met dit erg samen spelen. Echt tegelijkertijd.

Alyson

'Ik denk dat jij beter in het midden kan staan, weet niet of jij alle pasjes kan' zeg ik, en duw haar tussen de jongens terwijl ik vooraan ga staan met Alex en Kellan. De muziek gaat draaien, en het dansen begint. Na een paar minuten waren we klaar, en er werd luid gejuichd. Afwachtend keek ik naar de andere groep.

El Diablo.

Jade
    Tuurlijk kende ik dat dansje. Dacht ze dat ik dom was?! Ik zit nu nog op R&B en Streetdance. Ik zuchte en dansde normaal mee. We gingen even bij elkaar staan en keken hoe de tegenstanders dansde. Dans (Alleen met meer. 4 geel shirt 4 non shirts) ik keek met open ogen mee, maar liet niet zien dat ik het goed vond. Battlen was nou eenmaal het overtreffen van een ander. Ik grinnikte en keek Kellan aan. 'You know 67?' Vroeg ik hem zacht. Hij keek me even vragend aan, maar knikte ja. 67 was vrij moeilijk, maar ik beheersde hem goed. Ik had hem zelfs op YouTube gezet met mijn. Kuch ex-vriendje kuch. Meer dan 600.000 visies waar ik echt trots op was. Toen ze klaar waren stapte Kellan 1 stap naar voren en ik iets van 3. Ik ging op mijn handen staan, ik had van te voren mijn shirtjes vastgespeld, en begon te routeren, Overslagen maken zonder van plaats te veranderen. Toen ik de wereld letterlijk zag draaien sprong ik een stap achterui richtin Kellan en zette me in een schroef af waardoor ik op Kellans Schouder terecht kom. Een luid geklap klinkt, maar we dansen nog even. Precies hetzelfde en tegelijkertijd. Ik spring van Kellans rug af en kijk de tegenpartij uitdagend aan.

[Waar kan Charlynn heen?[

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Alyson

Zozo, die zit dus ook op streetdance. Grijnzend stapte ik met Alex naar voren, en keek de tegenpartij uitdagend aan. En een van hen begon met dansen. Het publiek klapte weer, en grijnzend fluisterde ik Alex iets in zijn oor. Hij grijnsde ook, en knikte. We stapten naar voren, en begonnen te dansen ( Wij zijn met die rode caps). We deden telkens een paar moves, en daarna die van de andere partij.

El Diablo.

[Ze kan naar de club, daar zijn Alyson, Jade en Alyson's nieuwe vrienden aan het battlen]

El Diablo.

Jade
    Ik grijnsde na ons dans stuk nadat ik ook is een rol had gehad. Ik gaf een vlinderkusje aan Kellan toen de andere groep een soort van wegging en de normale muziek weer aanging. Ik grinnikte en dansde weer rustig mee op het ritme terwijl ik weer naar Kellan keek. 'That was very Nice. Do you like to join our Dance Group with Alyson?' Vroeg hij zacht waardoor mijn ogen groter werden. 'I'd love to but i don't know what Alyson wants.' Zei ik blozend.

Alyson

Na het dansen ging opeens Alex' telefoon, snel nam hij op en luisterde. Toen hij ophing keek hij mij aan. 'Ga je mee naar mijn manager?' vroeg hij. Ik knikte en snel liepen we de club uit en reden naar zijn manager. Eenmaal daar ging ik maar wat aan de kant staan, tot ik werd geroepen. 'Zing is' zei de manager, en een beetje verward ging ik zingen. Hij knikte goedkeurend, 'wil je een platencontract hier?' vroeg hij. En ik knikte gelijk. Wie wil dat nou niet? 'Oké! welkom bij thunder records!' grijnsde hij.

El Diablo.

[We mogen nog niet onze dromen waar maken tot de volgende topics heef Horus gezegt :S]

[Oow xd ]

El Diablo.