• RPG, Apart.

    © By Horus aka. Morrison.



    Inleiding.

    10 beste vriendinnen krijgen een ticket opgestuurd om naar Hollywood te reizen, de stad van beroemdheden en rijkdom. Ze vinden het geweldig, en proberen elke celebrity op te zoeken die ze willen. Ze proberen ook les van hun te krijgen, wat niet lukt. Elke dag mogen ze intrekken in een vijf sterren hotel waar de beroemdste mensen ook intrekken als ze op tour zijn. Maar elk meisje heeft ook een doel om te bereiken, en door dat doel drijven ze uit elkaar, tot er grote ruzies ontstaan. Zal het nog goed komen, en overleeft hun vriendschap?

    Regels.

    ~ Houd je aan de karaktertrekken van je personage.
    ~ Je mag géén relatie met een celebrity.
    ~ Geen ruzies OOC.
    ~ Bij OOC-praat haakjes: [ ], { }, ( ), < >, \ /, etc.
    ~ Uiterlijk moet realistisch zijn, karakter ook.
    ~ IC is als je als je eigen personage praat, en OOC is als je als jezelf praat.
    ~ Bij 3 overtredingen van de regels, krijg je een waarschuwing. Nog één overtreding, rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Eén rol per persoon.
    ~ Afwezigheid niet door geven? Rol kwijt.
    ~ Geen vriendjespolitiek.
    ~ De personages móéten meisjes zijn.
    ~ Ik zie het niet door de vingers als iemand één rol meer wil maken.
    ~ Van die perfecte meisjes sta ik niet toe.
    ~ Grote beschrijvingen van uiterlijk a.u.b.
    ~ Ik heb graag dat alleen ervaren RPG’ers hieraan meedoen.
    ~ Posts zijn minimaal 3 regels in de RPG. Maximaal is er niet, zolang het maar onder de 40 posts is.
    ~ Je kunt er altijd inkomen, maakt niet uit hoe.
    ~ 16+ is NIET toegestaan!


    Kamerverdeling.

    ~ Kamer één: Esmee Lendle q]Horus[/q met Delores Rodríguez q]xYoung[/q.
    ~ Kamer twee: Beau Leen q]huppeltrutje[/q met Arwen Frances q]xPreciious[/q.
    ~ Kamer drie: Jade Bright q]HurtedHeart[/q met Alyson Avery q]MEGUSTAZAYN[/q.
    ~ Kamer vier: Artemis Jill q]DevilWings[/q met Summer Knight q]DracoMalfoyx[/q.
    ~ Kamer vijf: Liberty Summers q]IHeartMusicc[/q met Charlynn Fidea q]ForeverZaynx[/q.

    Omgevingen.

    Zwembad I.
    Zwembad II.
    Zwembad III.
    Zwembad IV.
    Zwembad V.
    Glijbaan I.
    Glijbaan II.
    Binnenbad.
    Klein zwembad op balkon.
    Hotelkamer.
    Restaurant.
    Strand.


    Rollen.

    ~ Esmee Mary Lendle ~ VP worden van modebedrijf ~ Horus
    ~ Alyson Ruby Avery ~ Zangeres worden ~ MEGUSTAZAYN
    ~ Beau Dilara Leen ~ Danseres worden ~ huppeltrutje
    ~ Arwen Victoria Frances ~ Een band krijgen ~ xPreciious
    ~ Artemis Diana Jill ~ Actrice worden ~ DevilWings
    ~ Delores Arabelle Rodríguez ~ Ontwerpster/Styliste worden ~ xYoung
    ~ Summer Serena Knight ~ Actrice worden ~ DracoMalfoyx
    ~ Libery Roxanne Summers ~ Gitariste en/of Actrice worden ~ IHeartMusicc
    ~ Jade Skyler Bright ~ Ze kijkt waar ze uitkomt, ze wil het allemaal ~ HurtedHeart
    ~ Charlynn Daphne Fidea ~ Fotograaf/Regisseur worden ~ ForeverZaynx

    Topics.

    Rollentopic.

    Hoe beginnen we?

    De vriendinnen zijn aangekomen op een vliegveld in Hollywood, en gaan één voor één naar hun hotel. De één gaat naar het zwembad, de ander gaan naar de hotelkamer, de ander naar het restaurant en de andere weer naar een bar. Zo gaat het eerste speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:49 ]


    May the odds be ever in your favor!

    xForeverZayn = xMirrorMan


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Delores Arabelle Rodríguez.

    De taxirit irriteert me, deze man kan echt totaal níet rijden! "Jezus, let toch eens op de weg," Mompel ik. Met een ruk draait de chauffeur zich om. "Wat zeg je?" Vraagt hij, terwijl hij keihard op de rem trapt. Ik knal met mijn hoofd tegen de hoofdsteun aan. "Nothing," Piep ik en ga met mijn hand over m'n hoofd. De enorme hoofdpijn is niet te verdragen. "I will pay, now," Beveel ik en haal een briefje geld tevoorschijn. Hij trekt het uit mijn handen en ik doe de deur open. Ik ben klaar met die taxi's, ik loop wel naar het hotel. Mijn hand gaat automatisch naar mijn iPhone. Ik haal hem uit mijn broekzak en start 'Google Maps' op. Wanneer ik het adres van het hotel heb ik getypt, geef mijn telefoon de route aan. Ongeveer twintig minuten lopen; Prima. Ik slenter door de binnenstad en het verbaasd me dat de meeste mensen de weg weten. Totdat ik achter het systeem kom. Er is eigenlijk één hoofdstraat en alle zijwegen zijn genummerd. Voor ik het weet sta ik voor het hotel; Bestemming bereikt. Ik loop naar binnen en word ontvangen bij de balie. "Welcome," Begroet een mevrouw me. Ze is al aardig op leeftijd, heeft bruin haar met hier en daar een grijs plukje. Haar gezicht geeft me een vriendelijk indruk. "Goededag," Groet ik. "Name and passport?" Vraag ze en houd haar handen bij de computer om het in te voeren. "Delores Arabelle Rodríguez," Ik tast met mijn hand in m'n handtas om mijn paspoort te zoeken. "Moment," Zeg ik en trek bijna mijn hele tas over de hoop. Waar is mijn paspoort? Plotseling komt er een jongen op me afgelopen. Hij fluistert wat in mijn oor; "Problems? Ik wil je wel helpen, noem mij maar Max," Ik knik dankbaar en laat snel mijn ogen over de jongen glijden. Hij heeft bruin haar en lijkt me rond de achttien. Zijn huid is licht getint. De vrouw kijkt me verbaasd aan. "Delores, ben je weer je paspoort vergeten?" Lacht Max. Een moment snap ik het niet, maar speel dan mee. "Sorry, Max. Al die taxi's, ik moet het ergens vergeten zijn," Lieg ik en probeer mijn gezicht in de plooi te houden. "Mevrouw, wilt u het door de vingers zien?" Vraagt Max op een lieve toon. Ik kijk naar de mevrouw en hou achter de balie mijn vingers gekruist. "All right, voor één keer dan," Er komt een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht. Yes, thank you Max! "Trouwens, er ligt nog een koffer voor je," Ik knik. "Dat klopt," De vrouw loopt even weg en komt terug met mijn koffer én de sleutel van de kamer. "Dank u!" Zeg ik beleefd en loop samen met Max weg. Samen stappen we de lift in. "Dankje Max," Ik knik. "No problem, ma lady," Lichtjes voel ik mijn wangen kleuren. "Slaap jij ook in dit hotel?" Hij knikt. "Mijn vader is adviseur bij een bedrijf hier en aangezien ik bij mijn vader woon, reis ik met hem mee," Vertelt hij. "En, waarom ben jij hier?" Ik grinnik zacht. "Ik ben hier met mijn vriendinnen om mijn droom waar te maken," Zeg ik trots. "Zo zo, je wilt beroemd worden," Overduidelijk knik ik. "Als modeontwerpster of styliste," Voeg ik er aan toe. "Gaaf! Misschien kan je een keer met me mee. Mijn zus is modeontwerpster bij Mad Styles," Mijn ogen worden groot en ik staar hem aan. "Meen je dat? Dat lijkt me geweldig!" Er komt een grijns op zijn gezicht en we wisselen de telefoonnummers uit. Ondertussen is de lift bij mijn etage gestopt. "Bye, see ya," Groet ik en loop naar de hotelkamer. Ik open de kamer en zie vijf deuren. En in de hal staat Esmee. "Esmee!" Roep ik luid en omhels haar. "Hoe is het?"

    Alyson

    Het was inmiddels al half zeven, het begin van de avond dus. 'I gotta go, my friends are waiting for me.' glimlachte ik, en stond op van de barkruk. 'Okay, are you coming to Club Star tonight?' vroeg Alex. 'I think so.' grinnik ik. 'Okay, see you later.' zei hij, hij drukte nog snel een kusje op mijn mondhoek. En natuurlijk leverde dat een hoop gejoel van die anderen jongens op. 'Bye!' riep ik grijnzend, en liep naar het hotel. Eenmaal daar gooide ik mijn koffer overhoop, zoekend naar een jurkje. Uiteindelijk vond ik er een (Rechts), en trok hem aan. Ook pakte ik een mijn favoriete hakken, mijn trots. Ik maak me snel op, en stijl mijn haar dat nu net boven mijn kont komt. Ik pak een martini uit de minibar, en plof dan voor de tv.


    El Diablo.

    [hoe kan Charlynn erin komen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Gewoon naar het hotel? Alyson is daar ook in uitgaansoutfit..]


    El Diablo.

    xMirrorMan schreef:
    [hoe kan Charlynn erin komen?]


    [Btw, je weet dat ik je profiel foto niet kan zien?]

    Charlynn.

    Glimlachend pak ik mijn spullen van de band en loop naar de aankomst hal. Ik kijk rond, als ik in de aankomsthal ben. Ik ga mijn dromen waar maken. Ik ben in America met mijn beste vriendinnen en hier gaan we onze dromen waar maken, tenminste dat hoop ik. Nadat ik nog even goed op alle details van de aankomsthal heb gelet, loop ik met mijn koffer naar buiten, waar een paar taxi's naast de stoep op de weg staan te wachten. Ik kijk één voor een naar hun gezichten en besluit om bij de knapste in de taxi te gaan zitten, het is geen ouder man, eerder een knappe jongen man. Toch zou je je afvragen wat zo'n jongen bij de taxi's doet. In ieder geval liep ik naar die taxi. Hij stapte uit en keek me even glimlachend aan, waarna hij naar mijn koffers keek. "Can I help you?" Vroeg hij beleefd. Ik knikte even en gaf mijn koffer dan over aan hem. "Yes, please. Thank you" Zei ik vriendelijk terwijl hij mijn koffers overnam en ze achterin de taxi neerzette. "Take a seat" Zegt hij beleefd, nadat hij de deur voor me openhoud. Ik glimlach even en neem dan plaats achterin de taxi. De jongen sluit de deur, waarna hij voorin achter het steur kruipt en het op een racen zet. Dat racen ben ik wel gewend, Elliot is precies hetzelfde. Ik grinnik even, waarna de jongen via zijn achteruitkijk spiegel even naar mij kijkt en me een knipoog geeft. Lichte blosjes kleuren mijn wangen, waarna hij vraagt waar ik heen moet. Ik geef het adres aan hem door en vraag dan of er nog leuke activiteiten te doen zijn. Hij begint te vertellen en op een gegeven moment stopt hij voor een groot hotel. Mijn mond valt open, waarna ik hem weer aankijk. "Thanks, ehm, what do you want?" Vraag ik dan. "Ehm, eleven is fine" Zegt hij, terwijl hij uitstapt en naar achteren loopt. Ik knik even instemmend en stap dan ook uit. Ik pak mijn tasje, die ik altijd bij me heb, en zoek er wat geld in. "I've got it" Zeg ik glimlachend en ruil dan het geld in voor mijn koffers. "Thanks!" Roep ik nog eens, voordat ik richting het hotel loop. Hij zwaait nog even en stapt dan weer in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja, dat weet ik ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Over een halfuur ga ik pas weg, dan ga ik toch nog even rustig doen. Ik pak een handdoek en loop naar het balkon. Ik doe mijn schoenen uit, e ga met beide voeten in het water. Ondertussen geniet ik van de stad, en nip aan mijn glas martini. Heerlijk dit.


    El Diablo.

    [Stil hier =P ]


    El Diablo.

    Liberty Roxanne Summers

    Rustig lig ik in het zwembad op mijn balkon. Ik bestel een bacardi Razz met sprite en drink het rustig op. Dit was fijn, heel fijn. Ik keek nog even naar het nummer op mijn hand, ik twijfelde ervoor gaan of niet?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Skyler Bright
    Na de laatste winkel uit te zijn gegaan en met een boel tassen aan mijn arm fluit ik hard in mijn vingers voor een taxi. Meteen stopt er een taxi recht voor me en stap ik rustig in. Ik noem het adress van het hotel en hij fluit even. Natuurlijk omdat het een duur hotel was. Hij begint erheen e rijden en ik geef hem het geld met een mooie bonus en stap uit. Hij fluit me nog na waarna ik het hotel weer instap en naar de kamer van Alyson en mij te gaan. Voor zover ik wist waren ik en Alyson echt super vriendinnen. Ik opende de deur gooide mijn tassen op mijn bed en trapte mijn slippers aan waarna ik een Bacardi Cola uit de mini bar haalde. Ik liep het balkon op waar ik Alyson zag zitten. 'Heey Al. Heb jij nog plannen heb jij nog plannen voor vanavond?' Vraag ik nieuwsgierig


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    'Jup, ik ga uit met Alex en Kellan' grijns ik. Ik strijk mijn jurkje glad, en zet mijn lege glas op de vloer. Ik geniet van het uitzicht. 'Vraag me af hoe de clubvs hier zijn.'


    El Diablo.

    Jade Skyler Bright.
    Ik doe rustig mijn voeten in het koude water. 'Jup, ik ga uit met Alex en Kellan.' Zegt ze Grijnzend. Ze strijkt haar leuke jurkje glad en legt haar lege glas naast zich op het balkon. 'Vraag me af hoe de clubs hier zijn.' Vervolgt ze zichzelf als ze dromerig naar het uitzicht staart. 'Problemen mee als ik ook mee ga? Ik wil die feesten ook wel meemaken en ik denk dat Jake en zijn vrienden groepje er ook wel zal zijn.' Zei ik een beetje zwijmelend. Ik werd altijd wel snel verliefd, maar als ik dat op je was en je deed een ding fout was het in een klap over of je moest het echt terug winnen. Ik zuchte ook verlekkerd naar het uitzicht. 'Het is echt super mooi hier of niet.' Zeg ik als ik naar de ondergaanse zon kijk. In ons land kon je dat meestal niet zien door de wolken of rook.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    'Jep' grijnsde ik. 'Ik kan wel even vragen of er nog plek is in de auto.' zeg ik, en gris mijn Blackberry erbij. Snel zoek ik het nummer van Kellan op, want hij zou me brengen. Eenmaal aan de telefoon voerden we een heel gesprek. 'Hij zou wat regelen.' grinnikte ik.


    El Diablo.