• RPG, Apart.

    © By Horus aka. Morrison.



    Inleiding.

    10 beste vriendinnen krijgen een ticket opgestuurd om naar Hollywood te reizen, de stad van beroemdheden en rijkdom. Ze vinden het geweldig, en proberen elke celebrity op te zoeken die ze willen. Ze proberen ook les van hun te krijgen, wat niet lukt. Elke dag mogen ze intrekken in een vijf sterren hotel waar de beroemdste mensen ook intrekken als ze op tour zijn. Maar elk meisje heeft ook een doel om te bereiken, en door dat doel drijven ze uit elkaar, tot er grote ruzies ontstaan. Zal het nog goed komen, en overleeft hun vriendschap?

    Regels.

    ~ Houd je aan de karaktertrekken van je personage.
    ~ Je mag géén relatie met een celebrity.
    ~ Geen ruzies OOC.
    ~ Bij OOC-praat haakjes: [ ], { }, ( ), < >, \ /, etc.
    ~ Uiterlijk moet realistisch zijn, karakter ook.
    ~ IC is als je als je eigen personage praat, en OOC is als je als jezelf praat.
    ~ Bij 3 overtredingen van de regels, krijg je een waarschuwing. Nog één overtreding, rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Eén rol per persoon.
    ~ Afwezigheid niet door geven? Rol kwijt.
    ~ Geen vriendjespolitiek.
    ~ De personages móéten meisjes zijn.
    ~ Ik zie het niet door de vingers als iemand één rol meer wil maken.
    ~ Van die perfecte meisjes sta ik niet toe.
    ~ Grote beschrijvingen van uiterlijk a.u.b.
    ~ Ik heb graag dat alleen ervaren RPG’ers hieraan meedoen.
    ~ Posts zijn minimaal 3 regels in de RPG. Maximaal is er niet, zolang het maar onder de 40 posts is.
    ~ Je kunt er altijd inkomen, maakt niet uit hoe.
    ~ 16+ is NIET toegestaan!


    Kamerverdeling.

    ~ Kamer één: Esmee Lendle q]Horus[/q met Delores Rodríguez q]xYoung[/q.
    ~ Kamer twee: Beau Leen q]huppeltrutje[/q met Arwen Frances q]xPreciious[/q.
    ~ Kamer drie: Jade Bright q]HurtedHeart[/q met Alyson Avery q]MEGUSTAZAYN[/q.
    ~ Kamer vier: Artemis Jill q]DevilWings[/q met Summer Knight q]DracoMalfoyx[/q.
    ~ Kamer vijf: Liberty Summers q]IHeartMusicc[/q met Charlynn Fidea q]ForeverZaynx[/q.

    Omgevingen.

    Zwembad I.
    Zwembad II.
    Zwembad III.
    Zwembad IV.
    Zwembad V.
    Glijbaan I.
    Glijbaan II.
    Binnenbad.
    Klein zwembad op balkon.
    Hotelkamer.
    Restaurant.
    Strand.


    Rollen.

    ~ Esmee Mary Lendle ~ VP worden van modebedrijf ~ Horus
    ~ Alyson Ruby Avery ~ Zangeres worden ~ MEGUSTAZAYN
    ~ Beau Dilara Leen ~ Danseres worden ~ huppeltrutje
    ~ Arwen Victoria Frances ~ Een band krijgen ~ xPreciious
    ~ Artemis Diana Jill ~ Actrice worden ~ DevilWings
    ~ Delores Arabelle Rodríguez ~ Ontwerpster/Styliste worden ~ xYoung
    ~ Summer Serena Knight ~ Actrice worden ~ DracoMalfoyx
    ~ Libery Roxanne Summers ~ Gitariste en/of Actrice worden ~ IHeartMusicc
    ~ Jade Skyler Bright ~ Ze kijkt waar ze uitkomt, ze wil het allemaal ~ HurtedHeart
    ~ Charlynn Daphne Fidea ~ Fotograaf/Regisseur worden ~ ForeverZaynx

    Topics.

    Rollentopic.

    Hoe beginnen we?

    De vriendinnen zijn aangekomen op een vliegveld in Hollywood, en gaan één voor één naar hun hotel. De één gaat naar het zwembad, de ander gaan naar de hotelkamer, de ander naar het restaurant en de andere weer naar een bar. Zo gaat het eerste speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:49 ]


    May the odds be ever in your favor!

    ( net zoveel als mij xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ XD ik doe wel iets ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Heb ik iets gemist?]


    [Nee. Iedereen speelt voor zichzelf, niemand heeft nog tegen elkaar gepraat.]

    [Gewoon aankomen, ergens heen gaan en iets doen.]

    [ Is goed dan schrijf ik zo wel m'n eerste stukje]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Summer Serena Knight

    Ik stapte het vliegtuig uit en keek rond. Dit is echt geweldig. Onze koffers waren al bij het hotel en de sleutels van de kamer zou ik straks wel ophalen. We waren gewoon echt in Hollywood, dit was iets waar iedereen van droomt. Dit is de plek waar dromen werkelijkheid worden. Nu maar hopen dat de mijne ook uitkomen. Ik haalde en camera uit mijn tas en besloot om naar het strand te gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet gaan, tot morgen!]

    [ Doeeii !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( tot morgen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liberty Roxanne Summers

    Glimlachend loop ik het vliegveld uit. Dit was geweldig. Alles was al naar het hotel gebracht dus dat zou niets meer uitmaken. Ik hield een taxi tegen en hij zette me af midden in de stad. Ik was echt blij en dacht eraan om even een paar winkeltjes in en uit te gaan. Ik kwam een muziekwinkel tegen en zag in de etalage een enorm mooie gitaar. Ik grijnsde en keek naar het prijs kaartje $6000 en zuchtte toen. Als ik dat zou kopen zou ik de komende twee weken niet genoeg geld hebben. Met een sip gezicht loop ik weg. 'Why so sad?' hoor ik iemand vragen. Ik draai achter om, het is een jongen die daar volgens mij werkt. 'This guitar,' zeg ik dan. Hij knikt, 'Its beautiful isn't it,' Ik knik, 'Yes, but it's pricey too you know,' zucht ik dan. 'Hmm, You can play?' Ik knik weer, 'Come,' zegt hij dan. Ik loop met hem mee naar binnen, 'Can you play for me?' vraagt hij dan. Ik merk nu pas op dat hij een engels accent heeft, dus ook van Europa? 'What do you wanna hear?' zeg ik en pak de gitaar uit zijn handen. 'Nirvana, smells like teen spirit,' Zegt hij met een kleine grijns. Ik grijns breder terug, 'Easy,' zeg ik en begin het akoestisch te spelen. Als ik klaar ben knikt hij tevreden. 'If you will play for us, you can get the guitar, my name ' Mijn mond valt open, 'You mean, if I work hear I get the guitar for free,' zeg ik verbaasd hij knikt, maar dan denk ik aan de rest, 'Think about it,' zegt hij terwijl hij zijn nummer op mijn hand schrijft, Ik knik, 'Thank u,' zeg ik knipoogend en loop dan de winkel uit 'Whats your name?' hoor ik nog vaag. 'Liberty, Liberty Summers,' zeg ik en loop verder richting het hotel, mijn dag kan niet meer stuk !
    Eenmaal in het hotel loop ik naar de balie om mijn sleutels te halen, 'This way miss Summers,' zegt de mevrouw terwijl ik achter haar loop. Ze wijst me de weg en ik loop naar mijn kamer toe. Als ik binnen ben zie ik vanuit mijn raam een groot zwembad. 'Daar ga ik heen,' glimlach ik. Ik kijk haar mijn hand en sla snel het nummer op in mijn telefoon terwijl ik me ga omkleden en richting het zwembad loop.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 23:13 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iedereen kent elkaar wel hè. Ik zeg niets voor niets beste vriendinnen.]


    May the odds be ever in your favor!

    [ Tegen wie was dat? XD tegen mij of iemand anders?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga vanavond inspringen. x.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade Skyler Bright
    Ik begon alweer te lachen toen hij me begon te kietelen. 'Please stop.' Zei ik half lachend. Een onverbeterlijke grijns stond op zijn gezicht. 'Jake Please Stop it.' Smeekte ik nog is een keer. 'What do I Get?' Vroeg hij speels. Ik grinnikte. 'What do you want?' Zei ik nu mysterieus, maar dat ging niet echt als hij me kietelde. 'A Little Kiss.' Zei hij alsof het niets was. Ik zuchte en tuitte mijn lippen en gaf een klein kusje op zijn mooie lippen. Hij stopte even met kietelen zodat ik uit zijn greep kon. Ik wou eigelijk nog naar de stad. 'Excuse me I have important things to do.' Zei ik grinnikend terwijl ik mijn haar achter mijn oor deed. Hij greep mijn hand haalde een pen tevoorschijn en schreef zijn nummer op mijn palm. 'Please call me.' Zei met een vriendelijke glimlach. Ik gaf hem nog een klein kusje op de wang en liet hem daarna los. Ik deed een simpel shortje en een topje aan en mijn stoffen slippers en liep naar de ingang. Er stond geen rij voor de Taxi, maar te voet was veel fijner. Ik liep vrolijk over het pad tot bomen plaatsmaakte voor de stad. Prachtige winkels allemaal mensen. Ja di was echt mijn stad. Ik ging een winkel in na het zien van een super mooi jurkje. Ik paste hem aan en voelde hoe heerlijk het zat. Een knappe jongen liep naar me toe. 'Can I Help you?' Vroeg hij beleefd. 'Yes I would like this Dress please.' Zei ik vriendelijk. Ik overhandigde hem de jurk en rekende hem af met mijn Creditcard. Ik had hier twee hele jaren voor gewerkt elke maand alleen het nodige betalen en de rest sparen dat was al snel 900 per maand. Ik liep met de tas aan mijn arm de winkel uit en zuchte vrolijk. Omdat ik 16 was en mijn school in de brand had gestaan kon ik meer werken en dus meer sparen. Toen school weer open ging werkte ik in tussenuren als ik uit was. Kranten in de ochtend en nog meer. Ik liep een smal steegje in met een pizza Ria en bestelde een Tonijn Pizza. Ik hield van vis wel minder van vlees. Vlees was sappig, maar somige stukken waren gewoon vies. Toen ik klaar was liep ik verder tot ik opeens bij mijn kraag gegrepen werd. Iemand duwde me tegen de muur en ik schrok me dood. Een oudere jongen van ik gok 21 keek me vuil aan. 'A new Bitch.' Zei de jongen tegen zijn vriend. Ik gromde zag hij dit als een grapje. Ik balde mijn vuisten en sloeg hem hard in zijn gezicht. Hij liet me los en greep naar zijn wan waarna zijn ogen vuur spoten. Ik greep zijn hoofd vast en knalde ertegenaan met mijn hoofd npijn trok door mijn schedel, maar dit was gevaarlijk. Ik trapte hem nog een keer in zijn ballen zodat hij van de pijn op de grond viel. Ik gromde naar de andere jongen. Adrenaline pompte door mijn lichaam. Ik was vrij lenig en ik was eter met voeten. Ik liep naar hem toe terwijl hij angst in zijn ogen had. Watje. Ik trapte hem in zijn slaap waardoor hij door de kracht die vrij kwam op de grond viel. De jongens lagen kreunend op de grond terwijl ik de winkelstraat weer inliep. 'Don't Mess with Jade' Zei ik nog zacht in mezelf terwijl ik begon te kalmeren.

    [Oke dit is dan denk mijn langste post ooit 0-0]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Waauww...Trouwen hurted ga je nog ooit reageren bij teenage Island? XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.