• © Copyright IHEARTZAYNx

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Vakken pakketten:

Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

Topic's:
    ...

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright IHEARTZAYNx

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Nu volg ik even niet meer ;P wie zijn James en Summer ?]

( Klopt is een beetje vaag ik wou je net sturen hoe het zit
    Amery denk dat ze iets van plan zijn maar dat is niet zo is geacteerd en dat hebben ze geleerd van Summer hun jongere zusje. Oliver wil Summer bedanken. Maar ze woont samen met James haar broertje bij een pleeggezin aangezien hun nu hier zitten. Dus bellen ze naar James en Summer)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Oh oke ;P]

Amery

Ik bedacht me opeens dat mijn gitaar nog buiten stond en ik liep ernaartoe. Ik ging zitten en zette het bordje met de taart naast me neer samen met mijn iPhone. Ik nam mijn gitaar vast en liet afwezig mijn vingers over de snaren glijden. Ik herinner me het moment nog dat hij me het had geleerd. Hij nam mijn arm vast. Zette zijn hand op de rug van mijn hand, duwde en krak. Wie mocht er naar de spoed ? Ik niet .. Ja oke, ik was het !

[Lacrima, kan je zo als tijd heb Alex doen ? ;D Ik ben zo wel weg.. Dus et hoef op zich niet gelijk want ik ben dr pas rond 9 uur weer]

Midna schreef:
    Teske

'Tja, ik denk dat ik ze eerst op mijn laptop ga zetten,' zei hij en ik knikte. 'Is goed,' zei ik en ik liep naar hem toe. Ik gaf hem vlug een kusje en liep toen weg. 'Ben heel eventjes buiten,' zei ik tegen hem en liep weer verder.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

( mijn beurt wie is hij)

Tristan

"James haal Summer als je wilt en vertel wat er is" zei ik met een gebroken stem "Tristan" riep hij "Ja klopt samen met mij" zei Oliver.
    Ik hoorde James kloppen en de stem van Summer "Summer" riepen we beide. We hoorde gewoon dat zij ook huilde

[Hij is dus haar broer,]

Amery

Ik speelde The Climb. Een liedje die me aan veel dingen deed herinneren. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en keek naar de zon die nu bijna onder was. Het was koud, heel koud, maar als ze me nodig hadden, riepen ze me wel.

( ah oke en je mag ze storen hoor ;P)

Oliver & Tristan

"Oliver Tristan" hoorde we Summer roepen "Iets zachter allebei anders hebben we straks ruzie met jullie ouders" zei ik "Wat is er allemaal aan de hand daar" vroeg Tristan. Je hoorde aan zijn stem dat hij het liefst ze allebei daar weg wou hebben. Hoe sneller hoe beter, maar dat kan niet omdat we nu hier zitten. "Hetzelfde als altijd we krijgen overal de schuld van en dan onze straf" zei James.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:27 ]

Amery

Met mijn gitaar en taart in de hand en mijn iPhone veilig in mijn zak liep ik terug naar de kamer. Toen ik de kamer binnenliep en niet eens doorhad dat ik Tristan en Oliver was voorbijgelopen ging ik op mijn bed zitten en at mijn stukje taart traag op.

Tristan

"Summer luister we halen je er zo snel mogelijk weg oké"zei ik adat weer begon te huilen. Ik keek Oliver aan en hij zag wat ik dacht en knikte "Zaterdag 12 uur hier bij de ingang van de school" zei Oliver
    "We zullen er zijn " waren de woorden van James. Nog 2 dagen dan zouden we ze weer zien.

Amery

Toen ik gemorst had - had ik dus ook door dat het niet mijn bed was. Ik veegde het snel zo goed mogelijk af en ging onschuldig op mijn bed zitten. Wie zijn Summer en James ? Ik had niet afgeluisterd ! Ze moesten maar niet zo luid praten.

Oliver

Terwijl Tristan nog met Summer en James aan het praten was en ze probeerde te kalmeren had ik door dat Amery er was. "Zie je over 2 dagen" grijnsde ik "Als je tenminste welkom bent" fluisterde ik

[Had Oliver het tegen Amery ?]

( yep)

[Zeg me als ik het verkeerd begrijp (:]

Amery

Ik begon te glimlachen maar ergens snapte ik het niet. Ik knikte en keek voor me uit. Het laatste dat hij gefluisterd had deed me vooral iets. Als ik welkom was ? Ik voelde tranen achter mijn ogen prikken maar hield ze tegen. Misschien begreep ik het gewoon verkeerd. Nouja, dat hoopte ik toch ...

( ik denk dat je het wel goed begrijp maar straks wordt alles een stuk duidelijker. Sorry Oliver is eenmaal een vaag persoon)

Oliver

"Summer, James ik zie jullie zaterdag" zei ik en liep weer naar mijn eigen kamer om verder te gaan met ons geniale plan. "James denk je dat jullie het hele weekend weg kunnen blijven zonder dat ze boos worden" vroeg ik. Even hoorde ik overleg "Komt goed" hoorde ik ze zeggen. Ik was opeens een stuk vrolijker. "Ik zie jullie zaterdag en vergeet niet jullie zijn daar heel snel weg" zei ik en hing op. Ik gooide mijn telefoon ergens in de hoek van de kamer, sloot mijn ogen en begon na te denken. Tot ik merkte dat ik niet alleen was