• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske

    'Je voelt je toch al beter hoop ik?' vroeg hij voorzichtigjes, terwijl zijn duim zachtjes over de rug van mijn hand wreef. Ik knikte lichtjes. 'In ieder geval wel beter dan zo net,' zei ik zachtjes. Ik keek hem eventjes aan en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Gelukkig" zei ik opgelucht. De bedden lagen niet zo goed, dus ik had last van mijn rug. Nee serieus, die bedden zijn echt hard. "Weet je" begon ik terwijl we naar Muur liepen. "We gingen op de foto met muur, remember ?" vroeg ik grijnsend.

    Teske

    Ik knikte en keek hem weer aan. 'Natuurlijk weet ik dat,' zei ik met een glimlachje.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Hij staat er nog" zei ik serieus toen de Muur nog op zijn plaats stond. natuurlijk waar moest hij anders heen ? "Ik vraag me nu wel af" begon ik, "Waar zit zijn gezicht ?".

    Teske

    'Hij staat er nog,' zei hij serieus. Ik begon te lachen. 'Ik vraag me nu wel af. Waar zit zijn gezicht?' vroeg hij. Ik begon weer te lachen en keek hem aan. 'Simpel,' zei ik. Ik voelde in de zakken van Alex en vond daar met geluk een potlood. Ik liep naar de muur toe en tekende een simpel gezichtje. Ik wees ernaar. 'Daar,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik nam mijn potlood terug en nam nu de gom eruit. Ik gomde het gezicht weg. "Hij is vast niet blij met dat gezicht" zei ik grijnsend. Ik begon te tekenen tot ik een mooi gezicht uitkwam. "Oke nu moet je kiezen, een jongen of ee meisje ? Want een onzijdig iets kan ik niet tekenen".

    Teske

    'Oke nu moet je kiezen, een jongen of ee meisje ? Want een onzijdig iets kan ik niet tekenen,' zei hij. Ik deed mijn armen weer over elkaar. 'Zeg ik niet. Je hebt mijn gezichtje weg gegomd,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Zachtjes begon ik te lachen waarna ik naast mijn gezicht het hare weer tekende. Ik had een goed geheugen. "Goed, ik ga voor een meisje, die zijn leuker om te tekenen".

    Teske

    Ik glimlachte toen hij mijn gezichtje ernaast tekende. 'Goed, ik ga voor een meisje, die zijn leuker om te tekenen,' zei hij. 'Zo lang je maar niet vreemd gaat met haar,' zei ik met een lachje. 'Maar het zijn dus twee personen nu? Ik denk dat die andere dan een jongetje is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Hmm waarschijnlijk wel" zei ik lachend. Ik tekende de wimpers en lange golvende haren. "Zo, we hebben Muur het Meisje".

    Teske

    'Mooi meisje. Ik ben jaloers,' zei ik serieus. Ik ging voor de muur staan. 'Je blijft van Alex af,' zei ik waarschuwend tegen de muur. Ik keek Alex met een glimlachje aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik begon te lachen. "Dat is dus het leuke aan teken" begon ik, "Vind je het te mooi, maak je het gewoon lelijk".

    Teske

    'Vind je het te mooi, maak je het gewoon lelijk,' zei ik en ik lachte weer. 'Ze krijgt eerst een kans,' zei ik en ik liep naar hem toe. Ik deed mijn armen om zijn middel en knuffelde hem eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik knuffelde haar even terug en liet haar los. "Wacht even". Ik begon te lopen naar onze kamer en nam mijn camera en de staander. "Nu we toch bij Muur zijn, kunnen we net zo goed beginnen".

    Teske

    'Wacht even,' zei hij, nadat hij me los liet. Hij liep weg en kwam even later weer met een camera of een staander. 'Nu we toch bij Muur zijn, kunnen we net zo goed beginnen,' zei hij en ik knikte. Ik ging alvast bij Muur staan. Ik wachtte totdat Alex klaar was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you