• http://www.quizlet.nl/quiz/264441/can-i-/results.php

    Een jongen vergeten? Wel, ik niet. Tenminste deze toch niet. Ik had even een gevoelensuitbarsting en moest even mn gevoelens uitdrukken. Een héél korte Sa

    X x.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik kan dat ook niet mijn ex vriendje heeft laatst mijn beste (ex) vriendin gezoend ik haat haar (duivel) ik wil haar nooit meer zien en ik heb haar recht in haar gezicht geslagen jmmr genoeg was dat wel op school en nu heb ik echt stapels met huiswerk mee gekregen voor in de vakantie (puh)


    Life is a beautiful struggle

    Ik wel =]
    Genoeg leuke jongens [a]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Sommige Jongens
    De laatse die ik gehad heb daar heb ik niets mee ingezette toen het uit was, maar de jonge daarvoor, daar zie ik soms nog van af.. xD
    En over die jonge vn nieuwjaar geen commentaar x]


    Your Butt is Mine!

    mijn laatste ex woont in a'dam. dus de kans is ook minimaal dat k hem tegen t lijf loop x'D Dats wel makkelijker. Anders had k hem echt verrot geslagen ;o Maar dats een ander verhaal


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik was niet eens echt verliefd op mijn ex en had dus geen moeite met het uitmaken en had al helmaal geen problemen met het daarna overheenkomengedoe;)
    maar nu...ben ik miss, weet ik niet, denk ik, een beetje verliefd aant woreden (zou voor het eerst zijn) op iemand..xD *giechel*


    Music is my drug, I need it all the time!

    ligt eraan mijn ex weer wel... want die was gewoon onmogelijk ¬¬ maar somige mensen ook weer niet en dats moeilijk ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    ligt eraan mijn ex weer wel... want die was gewoon onmogelijk ¬¬ maar somige mensen ook weer niet en dats moeilijk ¬¬


    Idd
    met die ene jongen, gewoon het gaat niet
    maar met mijn ex van het werk had ik zelfs geen moeite, zelfs niet toen hij met tranen voor mijn ogen stond.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb sinds 3 dagen liefdesverdriet van mijn verkering dat 2 maanden geleden uitging. Echt heel raar, toen het net uitging had ik dat niet. Ik had ook wel heel lang met hem, 14 maanden.


    Life is hard and then we die

    sommige wel sommige niet:D

    Ik heb sinds 3 dagen liefdesverdriet van mijn verkering dat 2 maanden geleden uitging. Echt heel raar, toen het net uitging had ik dat niet. Ik had ook wel heel lang met hem, 14 maanden.


    dat is idd raar :S


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33