• Heey,

    Ik doe dus vandaag mee aan ZYL. Ik mocht vanaf half 8 vanmorgen niet meer eten, het is de bedoeling dat ik dat volhoud tot morgenochtend zelfde tijd. Ik hoop dat ik het vol ga houden!
    Als je niet weet wat Zip Your Lip is.
    Heeft een van jullie al wel eens mee gedaan aan ZYL?

    Xo'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Yoda schreef:
    Niet gedaan en ga ik ook nooit doen. Ga mijn eigen gezondheid niet voor zoiets een dagje opgeven x]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Yoda schreef:
    Niet gedaan en ga ik ook nooit doen. Ga mijn eigen gezondheid niet voor zoiets een dagje opgeven x]


    comfort in c h a o s

    Mensen, één dagje niet eten kan geen kwaad :W Alleen als je gezondheid al niet zo heel goed is, dan wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alsof een dagje niet eten dodelijk is, kom op zeg :W. Ik doe zelf niet mee, ik doneer liever gewoon geld dan dat ik sponsors zoek.


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    Alsof een dagje niet eten dodelijk is, kom op zeg :W. Ik doe zelf niet mee, ik doneer liever gewoon geld dan dat ik sponsors zoek.

    Geld doneren vind ik altijd zo makkelijk. Als je een fonds echt goed vind zet je jezelf er toch voor in?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Geld doneren vind ik altijd zo makkelijk. Als je een fonds echt goed vind zet je jezelf er toch voor in?


    Voor 't idee wel ja, maar aan geld hebben ze meer.


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    (...)

    Voor 't idee wel ja, maar aan geld hebben ze meer.

    Ligt eraan welk doel.... Deze wel inderdaad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Geld doneren vind ik altijd zo makkelijk. Als je een fonds echt goed vind zet je jezelf er toch voor in?

    Maar niets eten helpt niet voor hén.
    Als je echt wilt helpen, moet je vrijwilliger zijn. Een vrije dag opofferen aan hen. Dat is echt géén moeite als je een beetje inzet voor die actie.
    Ikzelf zou nooit meedoen aan zip your lip...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Maar niets eten helpt niet voor hén.
    Als je echt wilt helpen, moet je vrijwilliger zijn. Een vrije dag opofferen aan hen. Dat is echt géén moeite als je een beetje inzet voor die actie.
    Ikzelf zou nooit meedoen aan zip your lip...

    Dat is jezelf er toch voor inzetten? Vrijwilliger zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    weet je wat ik naaiend vind. dat nog niet eens de helft van het geld echt goed terecht komt. meer dan de helft verdwijnt in de zakken van de directeurs van die organisaties


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    weet je wat ik naaiend vind. dat nog niet eens de helft van het geld echt goed terecht komt. meer dan de helft verdwijnt in de zakken van de directeurs van die organisaties

    Schat, dat is niet 'naaiend' dat is logisch. Weet je hoeveel werk achter zo'n organisatie zit? Heel erg veel. Die mensen moeten ook kunnen leven. Het is logisch dat zij ook geld moeten verdienen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Schat, dat is niet 'naaiend' dat is logisch. Weet je hoeveel werk achter zo'n organisatie zit? Heel erg veel. Die mensen moeten ook kunnen leven. Het is logisch dat zij ook geld moeten verdienen.


    Ja, maar ik vind wel dat ze dat dan moeten melden. Ik bedoel, als je iets koopt dan verwacht je het toch ook te krijgen? Als ik geld doneer wil ik wel weten waar het heen gaat.


    i put the fun in funeral

    Rajah schreef:
    (...)
    Schat, dat is niet 'naaiend' dat is logisch. Weet je hoeveel werk achter zo'n organisatie zit? Heel erg veel. Die mensen moeten ook kunnen leven. Het is logisch dat zij ook geld moeten verdienen.

    ja maar meestal wordt er net íetsje teveel gehouden. maar 10% procent komt soms maar terecht. zoek maar eens op hoeveel zo iemand verdient. geloof me, dat is ver boven het gemiddelde. daar kunnen ze echt wel van leven (bloos)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rajah schreef:
    (...)
    Dat is jezelf er toch voor inzetten? Vrijwilliger zijn.

    Dat is het ook inderdaad, maar ik bedoel de soort vrijwilligers die eens aan de supermarkt staat om stiften te verkopen, een dag helper is bij een wandeltocht voor het goede doel, een dag deur aan deur gaan om te collecteren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kowalewicz schreef:
    (...)

    Ja, maar ik vind wel dat ze dat dan moeten melden. Ik bedoel, als je iets koopt dan verwacht je het toch ook te krijgen? Als ik geld doneer wil ik wel weten waar het heen gaat.

    Ja, dat zouden kunnen doen maar je weet toch wel dat er een deel van het geld daar heen gaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."